Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałem zapytać jak wyjąć wentylator chłodnicy ponieważ chciałem znaleźć przyczynę drgań silnika i co za tym idzie całego samochodu(karoseria,kierownica,siedzenie).Obstawiam ;

-koło pasowe

-sprzegiełko alternatora

-poduszki silnika

Drgania występują tylko na wolnych obrotach, odma jest sprawna, wtryskiwacze po regeneracji, widać ze to usterka czysto mechaniczna lecz żeby to sprawdzić chce sciagnąć pasek wielorowkowy i zobaczyc czy drgania ustaną. Żeby to zrobić niech mi ktoś powie jak wyciagnąć ten wentylator czy też wisco jak kto woli.

Opublikowano
Trzeba jeszcze wcześniej zdjąć oslone (tunel) w której wentylator pracuje, co proste nie jest , mi udało sie zdjąć, ale ukruszyłem kawałek -wielkości rogalika z dolnej częsci osłony.
Opublikowano
wszystko rozchodzi sie o te plastikową osłonę, nawet pas przedni poluzowałem zeby miał jak lepiej wyjść ale ewidentnie haczy o wentylator dołem(brakuje jakis cm).Jest tam od góry moze 5 cm luzu na klucz 32, wiec mam ten wentylator wyciagnac razem z osłona?
Opublikowano

dokładnie tak jak pisze kolega wyżej

osłona jest na dwa wkręty i z lewej strony trzeba poodpinać wtyczki

Opublikowano
Wentylator wyjęty, wypiąłem samochód z pasow jednak jak trzepało karoserią tak trzepie? czy to beda poduszki silnika? dziwi mnie ze nawet jesli tak to ze jest tak slaba kultura pracy tego silnika:/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo możliwe, że poduszki, nagraj jak pracuje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wentylator wyjęty, wypiąłem samochód z pasow jednak jak trzepało karoserią tak trzepie? czy to beda poduszki silnika? dziwi mnie ze nawet jesli tak to ze jest tak slaba kultura pracy tego silnika:/

 

Moim zdaniem kultura pracy M47 jest żenująca, masaż tyłka na jałowym powinien być wymieniony jako opcja w rozkodowanym VIN. Jeśli już nie daje się znieść drgań to do sprawdzenia są poduszki (silnik/skrzynia), koło pasowe (to wykluczyłeś zdejmując paski) lub układu wtryskowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pełni sprawnym m47n niestety masażu tyłka brak :cry:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

wtryskiwacze sa miesiac po regeneracji, myslelem jak kolega wyzej ale korekty mam w tej chwili zerowe wiec wykluczone. Może zobaczycie na nagraniu coś czego ja nie widzę, A co do kultury pracy to jesli jest wszystko ok to ciezko usłyszeć pracujący motor a co dopiero wyczuc drgania na fotelu. Chce przywrócić ten stan.

 

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.