Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam czy ktoś z szanownych kolegów wymieniał płyn od wspomagania i active drive ? Mam u siebie niski poziom i nie wiem co dolać na korku jest napisane oil only CHF11S, wychodzi mi że jest on koloru zielonego a w moim zbiorniczku jest jakiś różowo czerwony. Możecie sprawdzić jaki kolor jest u Was. Czy skomplikowana jest procedura wymiany i czy niski poziom jest jakoś sygnalizowany bo nie widzę tam żadnego czujniczka tylko mały bagnecik w korku. Pozdro :wink:

"Gdyby Bóg popierał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach"

Moja Szóstka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=136&t=290385#p2162628

Moja Jedynka :)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=298795

Opublikowano
turek tak jak mowisz napewno nie powinin byc czerwony :wink: u mnie wlasnie jest jasno zielony chyba atf jest czerwony :wink: wymiana nie jest skomplikowana trzeba dobrze odpowietrzyc uklad :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Nie sądzę żeby była jakaś procedura. Trzeba nabyć za 70 zł płyn Pentosin chf11, który jest zielonkawy a nie czerwony i go zwyczajnie dolać. Inna sprawa, że ten płyn, podobnie jak inne nie powinien znikać. Trzeba coś uszczelnić żebyś nie zostawiał bieda-śladów na parkingach.
Opublikowano
No właśnie pytam dlatego ze zauważyłem lekkie rodzenie na tylnym stabilizatora. Nie wiem czy da się uszczelnić być może trzeba będzie wymienić na inny i dlatego pytam o ta procedurę. Wszelkie tego typu nawet mini awarie mnie irytują i staram się od razu usuwac , jak tylko się da to we własnym zakresie
Opublikowano
No właśnie pytam dlatego ze zauważyłem lekkie rodzenie na tylnym stabilizatora. Nie wiem czy da się uszczelnić być może trzeba będzie wymienić na inny i dlatego pytam o ta procedurę. Wszelkie tego typu nawet mini awarie mnie irytują i staram się od razu usuwac , jak tylko się da to we własnym zakresie

 

Jezeli miałeś na myśli pocenie tylnego stabilizatora, to

-po pierwsze od pocenia Ci poziom płynu nie spadnie nawet do minimum przez najbliższe 10 lat

-jeśli stabilizator cieknie to nic tam nie uszczelnisz (regeneracja 2500 PLN), używka 600-800 i więcej i loteria

-rozkręcanie zapieczonych złączek systemu hydraulicznego niesie ryzyko dalszych powikłań i konieczne zakupy rurek czy zakucia itp... Proponuję wd40 popsikać złącza parę dni przed robotą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.