Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie omijajcie szerokim łukiem nie oryginalne Pompy Wody. Ja chciałem zaoszczedzic i taka zamontowałem u siebie, jakis no name około 3 miesiace temu. Wczoraj w nocy 6 km wracałem 2 godziny. Na trasie najpierw komunikat żółty za chwile czrerwony o przegrzaniu sie silnika. Na pobocze zgasiłem auto, poczekałem chwile, włączyłem sobie temp w ukrytym menu i tak podjeżdżałem co 200 300 metrów i gasiłem auto-koszmar!!! Dzis rano próbowałem zrobic procedure odpowietrzania żeby zobaczyć czy pompa kręci i niestety nic. Kupie pompe Pierburg i zamontuje to nie problem, martwie sie tylko czy wysoka temperatura nie naruszyła uszczelki pod głowicą ??

 

Witam ponownie. Wziąłem sie w końcu za wyciągniecie tego rupiecia co zrobił zwarcie. Najpierw zmierzyłem napięcie na kostce do pompy i jest troche za mało tzn.. Pin 1 +masa 11.76 V 2+masa 11.90 V 3+ masa 7 v (Powinno byc 1. 12v 2. 12v 3. 7.5-8.5v). Czy myslicie że to jest anomalia czy raczej błąd miernika ?

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba i mnie dopadła ta pasukdna awaria, dziś jadąc do pracy nagle po 8km spokojnej jazdy(jak nigdy) zapaliła mi się żółta kontrolka przegrzania, na szczęście miałem obok stacje i na nią zjechałem, zgasiłem silnik ogrzewanie na max i do ukrytego menu, które pokazało 120 stopni zbiłem temp do ok 100 i niestety musiałem kontynuować jazdę, po ok 1km zapaliła się żółta kontrolka a po chwili czerwona, niestety już nie miałem możliwości zatrzymania i w takim stanie pokonałem jeszcze 1 - 1,5 km, jak wylączalem silnik to temperatura w ukrytym menu pokazywała 125 stopni,
Opublikowano
Chyba i mnie dopadła ta pasukdna awaria, dziś jadąc do pracy nagle po 8km spokojnej jazdy(jak nigdy) zapaliła mi się żółta kontrolka przegrzania, na szczęście miałem obok stacje i na nią zjechałem, zgasiłem silnik ogrzewanie na max i do ukrytego menu, które pokazało 120 stopni zbiłem temp do ok 100 i niestety musiałem kontynuować jazdę, po ok 1km zapaliła się żółta kontrolka a po chwili czerwona, niestety już nie miałem możliwości zatrzymania i w takim stanie pokonałem jeszcze 1 - 1,5 km, jak wylączalem silnik to temperatura w ukrytym menu pokazywała 125 stopni,

dziś dostałem info od mechanika że pompa siedziała w tym samochodzie od nowości, czyli przeżyła 270tys km :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.