Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki za odpowiedź. Kluczyk już nie działa w ogóle. Radio odbiera. Już było grzebania bo po rozebraniu wzmacniacza był obklejony jakimś silikonem. Trzeba to jakoś kodowac po wymianie czy wystarczy wymienić i działa?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzieki za odpowiedź. Kluczyk już nie działa w ogóle. Radio odbiera. Już było grzebania bo po rozebraniu wzmacniacza był obklejony jakimś silikonem. Trzeba to jakoś kodowac po wymianie czy wystarczy wymienić i działa?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

Mi dwa razy zalało, za pierwszym razem naprawiła mi to ta firma z Katowic, drugi raz tak zalało, że nadawało się na złom więc kupiłem wzmacniacz na allegro z wersji lci i kupiłem dodatkowo tą osłonę też z wersji LCI http://allegro.pl/oslona-szyby-klapy-diversity-bmw-3-e91-kombi-i6504054625.html#thumb/1 ona jest dużo grubsza i mniej podatna na odgięcia niż osłona w przed lifcie. Dodatkowo ma miejsca na wkręty, ja przykręciłem je dwoma wkrętami odpowiedniej długości i uszczelniłem klejem do szyb, wydaje mi się, że teraz już tego żadna myjka nie ruszy. Osłona bardzo fajnie się docisnęła do obudowy.

A co do kodowania to nic nie trzeba kodować, wymieniasz diversity, wsadzasz kluczyk do bazy, wyciągasz i sprawdzasz czy guziki działają.

Opublikowano

Dzieki wielkie za odpowiedź :D będę działał. Pozdrawiam

 

Up.

Moduł szlak trafił drugi 50zł więc nie regeneruje.

Dwumas wraz z tarczą sprzęgła i dociskiem kupiony ori urzywka z przebiegiem około 100kkm. Trochę cebulactwo ale słabo z kasą stoję dużo nie jeżdżę więc mi wystarczy.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dwumas wymieniony do tego doszedł nowy docisk, tarcza, łożysko oporowe bo było to wszystko w opłakanym stanie. Łożysko rozpadło się w rękach. Tarczy też prawie wcale. Okazało się że mam jeszcze uszkodzoną przepustnice. Jakoś nie odczówałem tego. Jakie są objawy uszkodzenia przepustnicy?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam po nieobecności. Wpadły małe zmiany :D

Zbliża się serwis oleje filtry itp. Jaki olej polecacie?

 

http://i.imgur.com/jMfBxUC.jpg

 

http://i.imgur.com/ZfVIvXn.jpg

 

http://i.imgur.com/Vvmxk0W.jpg

 

http://i.imgur.com/q4tMZKS.jpg

 

http://i.imgur.com/X72nEuV.jpg

 

http://i.imgur.com/2rXdMDv.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Bawarka jakoś się kula, mam małe problemy z lądowaniem szaleją kontrolki ABS itp. Alternator raz ładuje raz nie tzn skoni napięcia 12.5v-14.1v. Obstawiam regulator.

 

Wymieniłem również przepustnice i efekt mnie mile zaskoczył. Spodziewałem się tylko delikatnego gaszenia auta. Przepustnica najwyraźniej odpowiada nie tylko za to, po wymianie samochód jest dużo zrywniejszy tzn lepiej radzi sobie w niższych partiach obrotów to duży plus i jest to wyraźnie wyczuwalne. Poza tym zniknęły koziołki szczególnie przy zmianie z 1 na 2 oraz przy redukcjach.

 

Wymieniłem również żarówki z ciekawości na LED h7. Świecą niebo lepiej niż standardowy halogen. Barwa jak w żarówkach xenonowych. Od razu powiem że sprawdzałem... Nie oslepiaja innych jak w przypadku HID. Na stacji diagnostycznej lekko został obniżony prawy reflektor.

 

Światło o barwie 6500k.

022398d261966c49dc17db37f315cfa8.jpgae3b534be749904c29ff9f7d39bab61c.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A więc tak BMW miało być zmieniane jednak po jeździe innymi autami doszedłem do wniosku że lubię tą puchę i zostaje. Może nie jest to jakaś rakieta piękność ani luksus bo z ręką na sercu w jeździe po wybojach pastuch B5 bije ją na głowę :D za to 3er jeździ się znacznie lepiej.

 

Ostatnio wpadły 16 zimowe są tak pięknie że nie chce mi się na nie patrzeć :lol:

Pojawiła się również obcierka na drzwiach przód i tył od strony pasażera oraz spotkanie z dzikiem które skończyło się pęknięty zderzakime (tylko i to lekko aż byłem w szoku bo konkretnie dostał strzała)

 

Tak więc skoro pozostało mi malowac zderzak przód parę drzwi oraz zderzak tył, mam w planach tył mpakiet oraz przód ala M3. Do tego fajnie by było jakieś lampy pewnie stanie na deepo gdyż strasznie podobają mi się ringi z soczewką a xenox za dużo zabawy. Tak więc bmw zostaje i dostanie miłości z mojej strony plany konkretne gorzej z finansami tak więc:

 

- zderzak przód ala M3 i tyl mpakiet.

- amory przód + sprężyny -20/- 30

- zawieszenie z przodu ( prawdopodobnie łączniki)

- Alu 18"

- wybeberszyć wydechy

- wirus

- lampy przód (jakieś z ringami na pewno)

- galka zmiany biegów m performance albo chociaż krótka, która ciężko dostać.

- wku***ający wentylator poprostu idzie oszaleć. Pracuje jak stara drukarka albo jak śrutownik nie wiem czy ktoś slyszał :D

 

Na razie to na tyle. Pozdrawiam

 

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam po nieobecności.

Wpadło parę znian aluski 17 nie ten wzór który chciałem ale bardzo mi się spodobały więc kupiłem. Planuje pomalować na grafitowy do tego żółte zaciski. Obszyłem również samodzielnie kierownicę gotowym materiałem oraz wymieniłem gałkę zmiany biegów na podróbek mpaku. Przyciemniłem szyby również samodzielnie ale efekt mnie nie zadowala i będę poprawiał. Kupiłem strasznie lipną folię nie zwróciłem uwagi że nie jest ona termokurczliwa. Wpadły nowe amorki STATIM zrobione już 10kkm. Dystanse 15mm na tył.


W8cXTGW.jpgxFS1ie3.jpgPhamKhy.jpgastktNe.jpg

t4Z0mz7.jpg

iQ92C9F.jpg

JtHBZPV.jpgbWKfK2P.jpg

XxIw1zm.jpg

MtTYfNq.jpg

Opublikowano

Panowie jak myślicie. Za jakiś czas biorę się za lakierowanie zderzaka tył i drzwi pasażera przód i tył. Zastanawiam się czy nie pomalować felg na grafit + żółte zaciski. Co sądzicie?


Niebawem wpadnie końcówka wydechu ulter podwójna.

Planuję również modyfikacje audio i tu również mam pytanie. Czy sama wymiana głośników da efekt? Chodzi głównie o suby pod fotelami mam na oki Logic7 oraz hertz nie pamiętam modelu.

Zastanawiam się również nad wzmacniaczem z kostkami iso podpinanym pod radio firmy MAC audio jakieś 500zl czy warto?

Opublikowano
Powiem może coś na początek, lubię ciszę w aucie i zwracam uwagę na dźwięk(ale zajoba nie mam). Mam w domu zestaw audio za około 15k. W aucie mam radio professional i miałem podstawowy zestaw 6 głośników. Na początku kupiłem kompletny zestaw głośników hi-fi, było trochę więcej basu, trochę głośniej, trochę lepiej nic poza tym. Potem kupiłem zestaw Focal IF-BMW S w przednie drzwi i znowu trochę lepiej, ale nic specjalnego. Pojechałem do Zakładu car audio, wsadzili inne woofery pod siedzenia(Rainbow coś tam), coś pokombinowali z instalacją+ wpadł wzmacniacz, do tego wyciszyłem auto i dopiero wtedy zaczęło to nieźle grać. Teraz mam dodatkowo głośniki w tylnych drzwiach+ wymieniłem wszystkie poza przodem na Logic 7. Gra to jeszcze lepiej i powiem Ci, że jestem zadowolony. Do zestawu audio który mam w domu to nie ma podejścia, ale gra nieźle jak na car audio za te pieniądze. Nie wiem czego oczekujesz. Jeżeli chcesz żeby bas był akceptowalny to wg mnie bez wzmacniacza się nie obejdzie. Podjedź może do jakiegoś zakładu car audio i zapytaj co mogą Ci zaproponować, bo może być niewiele drożej niż jak sam to zrobisz a będziesz miał spokój.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po małej przerwie.

Trochę się pozmieniało a mianowicie został pomalowany zderzak tył, drzwi przód oraz tył pasażera. Wypolerowalem również całe autko pastą mazerna one step polish 3in1 efekt zadowalający acz kolwiek nie idealny. Wpadło parę wlepek jak znajdę trochę czasu cyknę fotki do wglądu.

Od ok 3msc testuję boxa od firmy vtech, póki co z autkiem nic się nie dziej i czuć przyrost mocy może nie jakiś mega jak w przypadku chipa ale jest fajnie. Spalanie względem kompa około -1l szczegółowo nie sprawdzałem. Najwyraźniej czuć przyrost momentu.

W najbliższym czasie serwis olejowy, filtry, filtr kabinowy, końcówki drążków i jak budżet pozwoli wymiana głośników pod fotelami na hifi.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wpadło parę zmian między innymi wymieniony zawias z przodu,

Master sport wziąłem w sumie z ciekawości ile wytrzyma oraz ze względu na atrakcyjną cene. Ku mojemu zaskoczeniu jakoś wykonania na wysokim poziome jak będzie z trwałoscią dam znać.

Wpadły również dokładki na przedni zderzak TFB tuning. Jakiś oceniając w skali na 10 to tylko 5 spasowanie średnie ale trochę gimnastyki i jest w miarę ok. Kilka fotek poniżej.

JFxso51.jpg

V9PDrnz.jpg

VeeKiSW.jpg

WLU3a9L.jpgKyDxqBx.jpg

s6g4krp.jpg

TJN5QQL.jpg


W międzyczasie padły przelaczniki przednich szyb po wizycie na myjmi :oops: 100zl i temat ogarnięty.


W najbliższym czasie wymiana swiec i naprawa sterownika,

No i dalej zajrzeć do zawieszenia bo coś puka na małych nierównościach. Gumy do łącznika zakupione czekają na wymianę, łączniki ok choć leżą nowe ms to były wymienione pół roku temu swaga. Czy górne mocowanie/łożysko amortyzatora może popukiwać ?

Wpadnie niedlugo wosk soft 99 kiwami Black mam nadzieje ze jeszcze bardziej wydobędzie głębie koloru niż polerka.


No i zapomniałbym dodać wymieniony olej castrol edge 0w40 filtry itp.

Opublikowano
Jeszcze nie lakierowalem dopiero dzis przyszły ale będą malowane założyłem żeby zobaczyć jak to pasuje. A naklejka wcześniej była naklejona też mi nie przypasowała ale nie mogę się zebrać żeby odkleić. Będzie chwila czasu wezmę opalarke i zerwę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajnie, że działasz przy samochodzie sam, ale naklejki badziew straszny. Tak jak piszesz, usuń je jak najszybciej. Masz normalne, typowe kombi, nie jakiś zawadiacki samochód, więc niech wygląda klasycznie. Do czarnego koloru wolę srebrne felgi. Szkoda, że nie ma ksenonów, ale lampy z ring ami, które masz w planach wizualnie poprawią przód.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

kurcze nie znam firm elementów zawieszenia ktore kupujesz.... oby sie nie zemscilo.... i bys zaraz 2 raze tego wszystkiego nie robił

miłej zabawy.... wywal naklejke umyj wypoleruj i zostaw simply clean.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie, wszystkie.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Dziękuję wszystkim za komentarze. Wlepy z tyłu póki co zostaną chociaż jest rozpoznawalna i jakby ktoś kiedyś z forumowiczów mnie mijał czy widział to od razu wie ze to ja i śmiało zapraszam na pogaduchy :D

Dziś zamówiłem zaślepki klapek w kolektorze, uszczelki.

Zaślepkę EGR + uszczelki.

Niebawem wyleci DPF + program ale to w swoim czasie.

Dziś stojąc pod ścianą dodałem "gazu" i usłyszałem niepokojący syk. Prawdopodobnie nieszczelność w dolocie na dniach będę musiał zlokalizować usterkę. Przy okazji wymiany uszczelek i zaślepek w kolektorze wymienię świece czego się najbardziej obawiam bo mogą być ostro zapieczone. Jeśli ma ktoś jakiś fajny patent na swiece to chętnie się czegoś dowiem.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bój się. Jak nikt wcześniej ich nie dotykał i były odpowiednio dokręcone to nie będzie problemu. Jak już wiele razy pisałem u siebie zrobiłem tak. rozgrzałem silnik, zdjąłem kolektor, obdmuchałem sprężonym powietrzem gniazda żeby syfu się pozbyć i zalałem na 5 minut preparatem penetrującum, jakby nie chciały iść. Moje już były wymieniane, więc trzy poszły bez problemu i gniazda były czyste, idealne. Czwarta niestety była za słabo wkręcona i uszczelnił ją nagar. Męczyłem się z nią dwie godziny. Odkęcanie ile się da, bez szarpania się, bez udaru, bez dużej siły. Jak nie chciała iść to cofałem o pół obrotu i psikałem na 5 minut ponownie. I tak ze dwie godziny i wyszła. Niestety nowa świeca nie siedziała tak jak trzeba przez ten nagar. W domowych warunkach przed blokiem, gniazdo czyściłem odkurzaczem z przyklejoną na końcu rurką do paliwa. Rurkę rozciąłem wzdłuż, żeby weszła w gniazdo oraz dzięki temu był na niej próg, który usuwał nagar. Kręciłem tak tą rurką z włączonym odkurzaczem z 30 minut, aż gniazdo wyglądało idealnie. Po tym zabiegu świeca wkręciła się idealnie i bez oporów. Syf dalej nie wpadł, bo odkurzacz wszystko wyciągał.
Opublikowano
Nie bój się. Jak nikt wcześniej ich nie dotykał i były odpowiednio dokręcone to nie będzie problemu. Jak już wiele razy pisałem u siebie zrobiłem tak. rozgrzałem silnik, zdjąłem kolektor, obdmuchałem sprężonym powietrzem gniazda żeby syfu się pozbyć i zalałem na 5 minut preparatem penetrującum, jakby nie chciały iść. Moje już były wymieniane, więc trzy poszły bez problemu i gniazda były czyste, idealne. Czwarta niestety była za słabo wkręcona i uszczelnił ją nagar. Męczyłem się z nią dwie godziny. Odkęcanie ile się da, bez szarpania się, bez udaru, bez dużej siły. Jak nie chciała iść to cofałem o pół obrotu i psikałem na 5 minut ponownie. I tak ze dwie godziny i wyszła. Niestety nowa świeca nie siedziała tak jak trzeba przez ten nagar. W domowych warunkach przed blokiem, gniazdo czyściłem odkurzaczem z przyklejoną na końcu rurką do paliwa. Rurkę rozciąłem wzdłuż, żeby weszła w gniazdo oraz dzięki temu był na niej próg, który usuwał nagar. Kręciłem tak tą rurką z włączonym odkurzaczem z 30 minut, aż gniazdo wyglądało idealnie. Po tym zabiegu świeca wkręciła się idealnie i bez oporów. Syf dalej nie wpadł, bo odkurzacz wszystko wyciągał.


Wielkie dzięki za podpowiedź! Świec nikt raczej nie wymieniał bynajmniej w Pl dodatkowo mam błąd sterownika pewnie też uwalony.


Wziąłem się dziś za to "syczenie" i szczerze mówiąc zdziwiłem się nie wiem czy ktoś już miał taki przypadek. Pękły te zeby które zaczepiają sie o metalową obejme przez co wąż pod ciśnieniem wyskakiwal na szczęście nie całkowicie. Póki co zrobione po druciarsku na czas wymiamy :lol: choć trzyma to całkiem dobrze, po jeździe testowej wąż nie wysunął się nawet o mm.

Kilka fotek

8vdx8yD.jpg



4bx19p0.jpg



XLSKUWJ.jpg


I zrobione wedle szkoły druciarstwa :lol: wazzup na Youtube pewnie niektórzy oglądają. Rozwiązanie tymczasowe póki nie kupię drugiej rury. Najgorsze że nie mam pojęcia gdzie polecialy oderwane kawałki nieszczęście niebawem wywalam egr oraz klapki w kolektorze to będę mógł ocenić sytuację.


C1ivXlb.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam po przerwie. Mam taki mały problem z DPF mianowicie sadza 5g popiół 56g ciśnienie DPF na jałowym 0.88mbar przy bucie dochodzi max do 80mbar. Kamputer nie żąda procedury wypalania, brak błędów DPF a mimo to po chwili w zakładce "procedura wypalania z nieaktywnej przechodzi w aktywną" mimo nie spełnionych warunków temp silnika itp. O co chodzi coś mogło się zawiesić? Na jakiej podstawie procedura się aktywuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.