Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam w planach sprowadzenie autka ze stanów, obecnie jezdze 335xi e92 automat 6AT, chce zmienic na cos swieższego z lepsza skrzynia <3, i mam dylemat miedzy 435i a m4, spalanie mysle jakos drastycznie nie bedzie sie roznic miedzy 435 a m4, a co z reszta kosztów ? ktos cos podpowie? wiadomo ze tarcze i klocki o wiele drozsze ale tego sie nie zmienia co 3 miesiace wiec luz, ktos cos podpowie?
Opublikowano

Jak była ostro użytkowana to może brać olej ( nie zależnie od wersji) skrzynia to kwestia oleju (częstotliwość zmian i jakosc) ogólnie bralbym 435 i dołożył wydech i chipa

Pozdro

E87

200km

6.9 do setki

:)

Opublikowano
Jak była ostro użytkowana to może brać olej ( nie zależnie od wersji) skrzynia to kwestia oleju (częstotliwość zmian i jakosc) ogólnie bralbym 435 i dołożył wydech i chipa

Pozdro

 

jezeli zdecydowalbym sie na m4 to taka do max 20tys km przebiegu po jakiejs lekkiej kolizji gdzie do wymiany bedzie np zderzak, lampy, maska itp. wiec mysle ze przez 20tys km chyba by jej tak nie zajechali :) chociaz wszystko jest mozliwe :)

 

jestem zwolennikiem bmw x35i ale M4 ma swietny ryjek.. no i szerooka :) czytalem kilka tematow na zagranicznych forach odnosnie wrzucenia do 435i ryjka z M4, da sie zrobic ale troche kombinowania, dlatego zaczalem myslec po prostu o M4

Opublikowano
W sumie tak lepiej brać M4 ale stan musi być pewny (chodzi o silnik i przeniesienie napędu) po lekkiej stłuczce jak najbardziej byle tylko poduszki nie wybuchły

E87

200km

6.9 do setki

:)

Opublikowano
Możesz sobie w USA pozwolić na nowe 440i czy rozpatrujesz tylko używane/walone auta?

 

sciagniecie nowej 440i z salonu w usa po zrobieniu wszystkich oplat wyjdzie tyle co w PL salonie, szukam auta po lekkiej kolizji, mam znajomego ktory siedzi w tym 10 lat i naprawde w nierealnych cenach auta sciaga, ostatnio wysylal mi foty delikatnie uszkodzonej 435i ktora wyszlaby na oko okolo 120-125tys na gotowo juz, a najtansza na allegro i to tez z usa za 170 tys byla

 

wiem juz ze chce M'ke.. kwestia tego czy koszta utrzymania mnie nie zjedza, moglby sie wypowiedziec jakis posiadacz f8x

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Moderatorzy
Opublikowano
F8x to 35i po koksie więc koszty utrzymania podobne. To nie to co w e9x gdzie masz 2 cylindry więcej, silnik w którym trzeba pilnować i wymieniać panewki raz na ~100 k. itd. a w razie awarii koszty duże. N55/S55 to udane konstrukcje.
Opublikowano
Możesz sobie w USA pozwolić na nowe 440i czy rozpatrujesz tylko używane/walone auta?

 

sciagniecie nowej 440i z salonu w usa po zrobieniu wszystkich oplat wyjdzie tyle co w PL salonie, szukam auta po lekkiej kolizji, mam znajomego ktory siedzi w tym 10 lat i naprawde w nierealnych cenach auta sciaga, ostatnio wysylal mi foty delikatnie uszkodzonej 435i ktora wyszlaby na oko okolo 120-125tys na gotowo juz, a najtansza na allegro i to tez z usa za 170 tys byla

 

wiem juz ze chce M'ke.. kwestia tego czy koszta utrzymania mnie nie zjedza, moglby sie wypowiedziec jakis posiadacz f8x

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Przy Twoim podejściu nie bałbym się M. Ja mam 435i i jestem bardzo zadowolony, ale prawda jest taka że nie mam M bo była po prostu za droga w zakupie - a z założenia chciałem nowe auto. Robiłem przed zakupem research kosztów eksploatacji i nie było kolosalnych różnic przy założeniu że rocznie robię ok 30-40k km,. Dobry konfig M4 w Polsce to minimum 450k pln.W stanach M4 w salonie kupujesz taniej niż u nas doposażone 435i czy teraz już 440i.

Opublikowano
Moje M4 ma na ta chwile 35tys, nie robiłem jeszcze przy niej hamulców, ale ceny można sobie zobaczyć w necie. Co do spalania nie pałuje mojej jakoś bardzo mocno, średnie spalanie między 10-13l zależy od jazdy, trasa 140-150 10-11 spokojna trasa do 100-110 możesz zejść mega nisko, mój osobisty rekord to 7.9l z trasy 150km spokojnym tempem. W swojej do tej pory wymieniłem raz olej sam po 15tys, cenowo wszystko wyszło bardzo przyzwoicie olej shell 5w30 i do tego filter olejowy. Na ten moment po roku jazdy nic się z samochodem złego nie dzieje, chociaż zdążały się jakieś przetarcia w tylnym kole najprawdopodobniej osłona tarczy mega wkurza bo wydaje dźwięk ocieranego metalu, poza tym wszystko okej. Moja jest jeszcze me gwarancji mam wersje competition. Gdybys chciał coś konkretnego jeszcze wiedzieć to pisz to postaram się pomoc :wink:
  • Moderatorzy
Opublikowano

dav to pali Ci mniej niż moje byłe 335i e92 :)

Bardzo fajne złotko, tylko ten dźwięk :? Szkoda tego V8 ... :roll:

Opublikowano
dav to pali Ci mniej niż moje byłe 335i e92 :)

Bardzo fajne złotko, tylko ten dźwięk :? Szkoda tego V8 ... :roll:

 

Wiesz, przypuszczam ze w wwa tez spalałaby więcej, ale fakt jest to mało. Co do dzwieku to absolutnie się zgadzam, v8 z e92 to mistrzostwo i nie ważne jakie mody musiałyby wlecieć żeby poprawić ten dźwięk :(

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Moje M4 ma na ta chwile 35tys, nie robiłem jeszcze przy niej hamulców, ale ceny można sobie zobaczyć w necie. Co do spalania nie pałuje mojej jakoś bardzo mocno, średnie spalanie między 10-13l zależy od jazdy, trasa 140-150 10-11 spokojna trasa do 100-110 możesz zejść mega nisko, mój osobisty rekord to 7.9l z trasy 150km spokojnym tempem. W swojej do tej pory wymieniłem raz olej sam po 15tys, cenowo wszystko wyszło bardzo przyzwoicie olej shell 5w30 i do tego filter olejowy. Na ten moment po roku jazdy nic się z samochodem złego nie dzieje, chociaż zdążały się jakieś przetarcia w tylnym kole najprawdopodobniej osłona tarczy mega wkurza bo wydaje dźwięk ocieranego metalu, poza tym wszystko okej. Moja jest jeszcze me gwarancji mam wersje competition. Gdybys chciał coś konkretnego jeszcze wiedzieć to pisz to postaram się pomoc :wink:

Kolego w M4 TO PRZY TYM PRZEBIEGU PROPONOWAŁ BYM OLEJ JUŻ TRZECI RAZ WYMIENIĆ. A nie raz:)

Opublikowano
Moje M4 ma na ta chwile 35tys, nie robiłem jeszcze przy niej hamulców, ale ceny można sobie zobaczyć w necie. Co do spalania nie pałuje mojej jakoś bardzo mocno, średnie spalanie między 10-13l zależy od jazdy, trasa 140-150 10-11 spokojna trasa do 100-110 możesz zejść mega nisko, mój osobisty rekord to 7.9l z trasy 150km spokojnym tempem. W swojej do tej pory wymieniłem raz olej sam po 15tys, cenowo wszystko wyszło bardzo przyzwoicie olej shell 5w30 i do tego filter olejowy. Na ten moment po roku jazdy nic się z samochodem złego nie dzieje, chociaż zdążały się jakieś przetarcia w tylnym kole najprawdopodobniej osłona tarczy mega wkurza bo wydaje dźwięk ocieranego metalu, poza tym wszystko okej. Moja jest jeszcze me gwarancji mam wersje competition. Gdybys chciał coś konkretnego jeszcze wiedzieć to pisz to postaram się pomoc :wink:

Kolego w M4 TO PRZY TYM PRZEBIEGU PROPONOWAŁ BYM OLEJ JUŻ TRZECI RAZ WYMIENIĆ. A nie raz:)

 

Kolego NAUKA CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM TO BARDZO CENNA UMIEJETNOŚĆ :) pierwsza wymiana oleju na 2tys km, druga(CZYLI PIERWSZA KTÓRA TROBILEM SAM) na 16tys i TRZECIA, która robiło Bmw na 30tys. :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

mi M4 pali w ruchu trojmiejskim 10-15l w zaleznosci od stylu jazdy, wyniki spalania jak dla mnie zaskakujace pozytywne

dla porownania moje rodzine x4 w silniku 3.5i miasto srednia 12l

 

co do eksplatacji zawsze bylem wyznawca ze przy stunkowo drogich autach wartoo rozgladac sie za autami z przedluzona gwarancja I pakietami serwisowymi, oszczedza to duzo stresow I dodatkowych kosztow

 

z perspektywy uzytkownika silnika 3.5i w x4 I M4 roznica jest duza I mocno odczuwalna w mocy, oczywiscie M4 do 100 walczy troche z trakcja na naszych drogach ale co te auto potrafi od 100-200 I wyzej jest imponujace

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

13,5l-15L średnie spalanie - przynajmniej takie średnie wartości pokazuje komputer

wymiana oleju raczej zalecana co roku choć BMW sugeruje co 2. zapłaciłem około 800 zł w ASO.

Opublikowano
Weź pod uwagę, że M4 to nie tylko inny ryjek ale również inny lżejszy wózek z przodu, usztywnioną karoserię z przodu itd. Serwisowałem, przekodowywałem i jeździłem F82 jak i F32 i różnice są ogromne!

Pozdrawiam

Jacek

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie weźcie pod uwagę że każdy egzemplarz jest inny, najważniejsze to by sprawdzić przed zakupem taki samochód a nie ile ma przebiegu. Wielokrotnie spotykamy auta w lepszej kondycji np przy 50kkm niż 20kkm. Wszystko zależne od użytkownika i jego podejścia do tego auta.
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miał już ktoś z właścicieli M3/M4 problem z "przeskakującym" kołem zębatym na pieście wału? Problem znany na zagranicznych forach, miałem już jedną M4 z taką usterką.

Pozdrawiam

Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.