Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z autem. Dwa dni temu nie było żadnych błędów i żadnych problemów w czasie jazdy. Autem jeździłem sporo i pod sklepem zaczely się cyrki. Samochód odpalal ale po 5-6 sekundach gasl. Próbowałem odpalić go pare razy i dopiero po zdjęciu klemy i odczekaniu 10-15 minut zapaliło za 1 strzałem. Po powrocie do domu zaczęłem przyspieszać dość mocno i auto zdechło. Zjechałem na pobocze i praktycznie od razu odpaliło. Na dzień dzisiejszy auto odpala ale podczas gwałtownego przyspieszania gaśnie. Błędy które wyskoczyły po podpięcia do kompa:

DME/DDE

4450

4460

47C7

47B7

47A7

4797

4787

4767

4B4C - botschaft (drehmoment_anf_ste , 0xB1)

 

Pierwsze 8 błędów to wtryskiwacze. Ostatniego błędu niestety nie mogę rozszyfrować. Czy mógłby mnie ktoś nakierować na co zwrócić uwagę?

Auto miało wymieniany rozrząd jakiś miesiąc temu. Ma mały wyciek z pod komory zaworów.

Na dzień dzisiejszy mam zamiar wymienić filtr paliwa, świece, odme, uszczelkę, czujnik ciśnienia na listwie i czujnik walka rozrządu. Co jeszcze mogę sprawdzić?

Opublikowano

Może ten temat Cię naprowadzi, u mnie było podobnie, skończyło się na wymianie wtrysków :/

Jeszcze przy okazji sprawdź czy przy wtryskach nie ma wilgoci, często spękana plastikowa obudowa od strony podszybia przepuszcza wodę.

viewtopic.php?f=84&t=240987

Opublikowano
Może ten temat Cię naprowadzi, u mnie było podobnie, skończyło się na wymianie wtrysków :/

Jeszcze przy okazji sprawdź czy przy wtryskach nie ma wilgoci, często spękana plastikowa obudowa od strony podszybia przepuszcza wodę.

viewtopic.php?f=84&t=240987

Właśnie taka diagnozę usłyszałem od mechanika który siedzi w bmkach... Ile wtrysków wymieniałeś? U mnie najprawdopodobniej do wymiany jest 1 lub 2 . Czyli 6sty i 5ty. Programowales wtryski sam czy zleciłeś to komuś?

Opublikowano

U mnie był walnięty 5 wtrysk, co ciekawe korekcje miał bardzo dobre, ale co jakiś czas błąd wywalał i silnik gasł. Zrobiłem około 2000 km od wymiany i sytuacja się powtórzyła, kolejne poleciały, tu już laweta, wymiana wszystkich :shock:

Póki co jest OK, kupiłem sprawdzone używki, tych wtrysków się nie regeneruje! Nie daj się naciągnąć, nowe niestety drogie.

Pozdr!

Opublikowano
U mnie był walnięty 5 wtrysk, co ciekawe korekcje miał bardzo dobre, ale co jakiś czas błąd wywalał i silnik gasł. Zrobiłem około 2000 km od wymiany i sytuacja się powtórzyła, kolejne poleciały, tu już laweta, wymiana wszystkich :shock:

Póki co jest OK, kupiłem sprawdzone używki, tych wtrysków się nie regeneruje! Nie daj się naciągnąć, nowe niestety drogie.

Pozdr!

U mnie to samo. Korekty są wporzadku. Aktualnie brat problemów z odpalaniem ale po bytowaniu silnik gaśnie xD

Aktualnie spalanie mam dużo mniejsze niż wcześniej :D

A wtryski kodowałes? Niekodowales? Inpa dis czy czymś innym?

Opublikowano
Wszystkie wymiany i kodowanie wykonuje mój zaufany mechanik, osoba oblatana w BMW :) Kodowane na 100% były, ale nie umiem podpowiedzieć którym programem.
Opublikowano
Wszystkie wymiany i kodowanie wykonuje mój zaufany mechanik, osoba oblatana w BMW :) Kodowane na 100% były, ale nie umiem podpowiedzieć którym programem.

Wtryski zamowione! Jeśli dobrze pójdzie to w następny weekend będą montowane i programowane.

Dziękuje bardzo za zainteresowanie się tematem. Pozdrawiam!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany! Przyczyna gasniecia i ciężkiego odpalania był jeden z wtryskiwaczy. Błąd wyrzucało na wtrysku 5tym i 6stym. Korekty wszystkich wtryskiwaczy jak i oporności po ich wymontowaniu były prawidłowe a wręcz idealne! Po zmianie miejsc wszystkich 6-1 5-2 4-3 błąd występował na 1wszym i 2gim wtrysku i jak się okazało później po wymianie 3ciego (dawniej 4tego) błąd jak i wszystkie problemy związane z silnikiem zniknęły. Dziękuje wszystkim za informacje i pomoc! Pozdrawiam :)
  • 2 lata później...
Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu bo mam ten sam problem. Pacjent to E70 3.0d bi-turbo kody błędów 4440 i 4450 auto zapala i po kilku sekundach gaśnie. Wiązka przedzwoniona wtryski zamieniłem miejscami 4 z 3 i 5 z 2 cały czas te same błędy na cylindrach 4 i 5. Wygląda to na sterownik ale trudno zdiagnozować na 100%
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Prosze o radę czego szukać.

Ciężko odpala na lekko rozgrzanym silniku 3.0 diesel X5 .rano gdy jest zimny odpala bez problemu ale po przejechaniu ok 2 km. trzeba go kręcić tak ok 8 sekund.wymieniony czujnik wału jak i wałka rozrządu ..żadnych błędów nie wywala. jak jest mocniej nagrzany kręci odpala ale nie tak szybko jak jest zimny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.