Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie co daje x pipe i czy jest sens wrzucac go do silnikow w ukladzie v :wink: nie chodzi tu o wyrownywanie cisnienia w cylindrach chodzi mi bardziej o osiagi czy ktos odczul roznice :wink: byc moze byl na hamowni przed i po, obilo mi sie o uszy ze polepsza sie dol a pogarsza w gornym zakresie obrotow w necie bardzo malo info na ten temat

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
no tak oczywista sprawa ale chodzi mi glownie czy wplywa na moc i w jakim sensie

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 1 rok później...
Opublikowano
Logicznie podchodząc do tego to nic na mocy nie daje .. tylko wyrównuje przelot spalin by na obu wydechach był taki sam, sprawdza się to w samochodach których masz modyfikowany wydech by z obu wydechów wydobywał taki sam dźwięk.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

X-pipe, przyspiesza oproznianie silnika ze spalin, a co za tym idzie przy odpowiednim dobraniu pozostalych elementow wydechu podniesie moc i Nm.

Czytalem, ze w v8 to da nawet sporo, w r6 tez ale tu jest mniej materialow na ten temat.

X-pipe wcale nie jest po to zeby z obydwu rur wydobywal sie ten sam dzwiek :), bo moze byc tak zrobiony ze po x-pipie rury schodza sie w jedna wylotowa

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
A w r6 w innym miejscu ? Osobiście wdziałem w r6 raz zaraz za kolektorem wydechowym a innym razem na środku zamiast środkowego. Jest różnica ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pewnie chodzi o zjawiska falowe, czyli żeby spaliny mieszały się w x pipe, bez odbijania fali w kierunku głowicy. Najlepiej popatrzeć w którym miejscu był oryginalnie montowany i przy przeróbce wydechu w tym samym miejscu mniej więcej umieścić. Często tłumik środkowy pełni rolę x pipe, w M-kach widziałem również H-pipe, wyrównuje ciśnienia ale bez mieszania spalin.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
mega dzwiek ,chyba najlepsza modyfikacja tanim kosztem :D polecam ,na yt masz sporo porownan osiagow x do h pipe firm zajmujacych sie takimi modami ,mialem dylemat miedzy owymi ale padlo na x :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.