Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-2-0-disel-177-km-4x4-przebieg-180500-km-serwisowany-bezwypadkowy-ID6yFCTl.html

 

Witam ponownie.

Jeszcze jeden x do oceny. Czy widać coś szczególnego?

Byłem oglądać. Błotnik malowany, nie wiem co jeszcze bo miernika nie miałem. Ogólnie ładna, nie zniszczona.

Moje wątpliwości budzi silnik, mianowicie jest to n47d20A. Warto się w to ładować? Na moje to słychać rozrząd ale jakoś specjalnie się nie znam

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAPE11060WJ70992

Type code: PE11

Model: X3 2.0D (EUR)

E-F-R series: E83 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N47

Displacement: 2.00

Power: 130 (177 hp)

Drive: ALLR

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LUD3 - LEDER NEVADA/D3

Prod.date: 2008-09-29

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S2PA Lockable wheel bolt

S2R5 BMW LA wheel, star spoke 204

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S235 Towing hitch, detachable

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S320 Deleted, model lettering

S328 Footplate, aluminium

S386 Roof railing

S402 Panorama glass roof

S413 Luggage compartment net

S423 Floor mats, velours

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S473 Armrest front

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S662 Radio BMW Business CD

S761 Individual sunshade glazing

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S962 Deleted, licence plate support front

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziób ma złe szczeliny.

Przydałby się zdjęcia otwartej komory silnikowej.

Sprawdź, czy razem z błotnikiem nie malowana była komora, fartuchy, wnęki, podłużnice...

Bardzo uważaj.

 

Co do silnika - fakt bezsprzeczny w N47 - rozrząd trzeba wymieniać.

Ale robi się to łatwo - przez wyjęcie skrzyni.

Wymieniasz i tyle.

Przy okazji wymienisz olej w silniku, skrzyni, reduktorze, w przypadku manualnej zajrzysz do sprzęgła...

Natomiast M47 młodzeniaszkiem to nie jest.

Osobiście na dzień dzisiejszy już M47 bym nie brał pod uwagę.

Porównując generacje N47 vs M47 - N47 jest bardziej ostry i pali odczuwalnie mniej.

 

Natomiast - naprawdę chcesz X3? - ok, kochasz motoryzację? -jeśli tak, to zwiększ budżet i poszukaj z 3.0d, najlepiej z automatem...

Przejedź się, posmakuj - zrozumiesz...

Że przez grzeczność nie wspomnę o różnicy w resursach -klik-klik- 2.0d vs 3.0d

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

To może poszukaj takiego z już wymienionym rozrządem i serwisowanym na bieżąco.

2.0 na pewno będzie tańszy w eksploatacji niż 3.0, chociażby ze względu na liczbę cylindrów. W swoim ostatnio wymieniałem świece żarowe, to potrzebowałem tylko 4 szt. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.