Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Szukam ale nic konkretnego nie mogę znaleźć, może ktoś podpowie.

320D m47 163km automat.

Przy przyspieszaniu na manualu od 4 biegu z niskich obrotów auto traci moc na 1-2 sekundy wtedy też spadają obroty, po chwili znów ciągnie na 200-300 obrótów i powtórka i tak ze 2-3 razy aż osiągnie 3 tyś obrotów nie jest to chwilowe przerywanie tylko tak jakbym odejmował gaz na chwile, na 6 to wogóle nie przyspiesza tak naprawdę . Jak przyspieszam z gazem w połowie stawki jest ok ale czuć że jedzie troszke słabiej. 1, 2, 3 bieg nie zauważyłem tego problemu tylko ogólnie słabsza moc.

Co do wskazań komputera to mam błąd swirl flaps, obwód otwarty - klapki zdemontowane - dziś już za ciemno sprawdzę jutro co się stało.

I był błąd niskiego ciśnienia paliwa przy starcie - nie pojawił się znowu.

Przepływomierz pokazuje ok, Cisnienie na listwie tez ok. Pedał gazu ok

Jedyny problem jaki znalazłem to to że nastawnik turbiny w momencie spadku mocy przestawia się (tak jakby dławi turbo) ale samo turbo ładuje tyle co powinno. Albo coś powoduje obniżenie obrotów i wtedy turbo reaguje sam już niewiem.

Tak naprawdę efekt mogę wywołać za każdym razem.

Zawór na pompie CR? Może to skrzynia, gdzie zacząć szukać? Podpowie ktoś coś.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Wtyczka była poluzowana, niedocisnieta, od zaworu klapek zawirowań. Dziś nie udało mi się wywołać tego efektu. Auto wyraźniej ma więcej mocy.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Kolego, dziwne że masz zdemontowane klapki i po dociśnieciu wtyczki problem ustąpił, myślę że to nie wtyczka z klapek kolektora a wtyczka od czujnika ciśnienia kolektorze ssącym :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ustrojstwo pod kolektorem mniej więcej na środku można ręką sięgnąć musiałem kiedyś nie docisnąć, czujnik ciśnienia chyba z tyłu jest za kolektorem, możliwe że to to. jednak obawiam się że problem i tak powróci kiedyś podobnie już miałem (spadki mocy, skrzynia częściej redukowała przy wciskaniu gazu) zwalałem na paliwo, obecnie problem się nasilił i wygląda mi bardziej na padający konwerter, wyglądało to podobne jak na tym filmiku szkoda że nie nagrałem swojego :( :( .

zdarzyły mi się też ostatnio kilka razy rano efekt tarki, wyglądało to tak jakby wrzucił bieg wyżej i mając np. 1000 obrotów próbował jechać na wzór duszenia się diesla na niskich obrotach, dodanie gazu powodowało redukcje na bieg niżej i było już ok, i dzieję się zawsze kiedy jest zimny i mam niewielką górkę przed sobą- a mam taką jak z osiedla wyjeźdzam. Muszę poobserwować.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.