Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! Przytrafiła mi się F10-tka pre-LCI w najuboższej wersji, gdzie największym gadżetowym wypasem jest automatyczna skrzynia i pompowane lędźwie :oops: Nawet oparcia tylnych siedzeń nie pochylają się :duh: Nie ma też okienka w na narty :lol: Tekstylne szaty w kolorze "beż wenecki" po pierwszym praniu nie wyglądają źle ale przymierzam się do wymiany wnętrza na skórzane "Dakota/Veneto Beige". Chciałbym zapytać Was Forumowicze czy ktoś może podzielić się doświadczeniami z wymiany wnętrza Pre-LCI na LCI? Chcę utrzymać kolorystykę bo wymiana: foteli, kanapy, konsoli, boczków, wykładziny, pulpitu (lub malowanie), osłon przeciwsłonecznych, parapetu, pasów... na czarne jest "nieopłacalna".

 

1. Czy tak jak ktoś pisał, przednie fotele w LCI mają inny rozstaw prowadnic niż w Pre-LCI? Jeśli inne to czy jest jakiś patent na przełożenie prowadnic fotela lub jakiś inny patent montażowy?

2. Czy do auta bez pochylanych tylnych oparć można dołożyć pochylane?

3. Czy siedzenia LCI mogą pasować do modułu auta w tak ubogiej wersji jak moja?

4. Czy możliwe jest dla takiego modułu doprogramowanie "komfortów"? Czy skazany jestem na najprostsze "skóry" z taką samą regulacją (góra-dół i oparcie)?

 

Czekam na Waszą pomoc.

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Nie ma patentu

2. Tylne siedzenia rozkładane - nie ma problemu. Trzeba tylko kupić takie i zamontować zamki

3. Lci nie pasują do wersji przed lci

4. Komforty jak i wszystkie możliwe inne opcje wyposażenia zgodne z rocznikiem auta można dołożyć/dokodować do f

Opublikowano

Jeszcze dodam kilka pytań

Jakie są typy siedzeń?

według mnie tak to leci:

1.tekstylia

2. półskóra - sport z wysuwanym podparciem uda takie mam

3. skóra zwykła

4. skóra komfort na takie chciałbym wymienić w ciemnej kolorystyce

 

Orientujecue się czy po wymianie wszystko bedzie działało jak trzeba, grzanie tyłka, wentylacja, poduszki powietrzne, regulacje?

Opublikowano

Fotele były takie: zwykłe, sportowe, komforty, M power

Tapicerki były takie: szmaty, półskóry, sensatec, welur/szmaty M-pakietowe, skóra dakota, skóra nappa

O dołożeniu lci zapomnij, zresztą nie wiem po co, różnią się minimalnie.

Dołożyć komforty możesz ale raczej jest to nieopłacalne. Za same skóry dasz 4000-7000, sterowniki 1000-2000, programowanie 700-1500 + jakieś graty z aso. I dalej będzie to drutowanie.

Nie wiem ile dałeś za auto ale może lepiej sprzedać, dołożyć te 10 tys i kupić wersję jaka ci pasuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadzwoń do chłopakow z aukcji.

To jest bardzo profesjonalna firma i bardzo rzetelnie udzielą Ci wszelkich informacji.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

@bbmw, jak napisałeś tak zrobiłem i nowe wnętrze zawitało u mnie. Firma profesjonalna, współpracuje ze świetnym elektrykiem. Całe swap wnętrza ogarnięty na miejscu (razem z dołożeniem haka).

 

@monogramus miał 100% racji odnośnie kosztów. ~6k kompletne wnętrze w dakocie w idealnym stanie, 1,5k wymiana (drożej o 0,5k z uwagi na ambient i grzanie kanapy), drobiazgi z ASO i OLX ~300zł (zatyczki isofix, śrubki, klamki/zamki do pochylania foteli).

 

Czy opłacalne? Nie. Czy jeszcze raz bym to zrobił? Pomimo całego hardcore'u z rozpruwaniem auta - Tak. Autem zamierzam się cieszyć się jeszcze długo (fajnie, że jest w większości aluminiowe ;) i należy pamiętać, że nowe wnętrze to nie tylko skóra ale także nieporównywalny komfort podróżowania, ogrzewane przednie fotele, ogrzewana tylna kanapa, dzielone i pochylane oparcie kanapy, złącze USB w schowku i uroczy ambient. Kwestie praktyczności utrzymania foteli w czystości, estetyki i samopoczucia pomijam :)

 

Gdyby ktoś chciał zmieniać zwykłe fotele na komforty to niech pamięta, że trzeba zmienić lusterka z 5pin na 3pin aby działała pamięć foteli przednich. Same fotele pompują się przy uruchomieniu silnika i zamkniętych drzwiach.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dziękuje za odpowiedz, mam jeszcze pytanie odnośnie LCI i preLCI, różnią się odległością szyn, czy są jakieś inne różnice? Czy ktoś próbował zaadaptować od LCI do preLCI, np przesunięciem szyny lub o ile pasuje siedzenie w jedna szynę a do drugiej dorobić jakieś adaptery żeby łączyły szynę i siedzenie, kombinuje bo mi się podoba jedno wnętrze które jest niedostępne dla preLCI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniałem sam w 2 szt. F11.

Wnętrza zakupione po 2.000,-

Jeden dzień roboty...

Opublikowano
Wymieniałem sam w 2 szt. F11.

Wnętrza zakupione po 2.000,-

Jeden dzień roboty...

 

tylko kolego ja pytam o wrzucenie wnętrza od lifta do przed lifta, które maja inny rozstaw szyn

Opublikowano

A co w przypadku kiedy w aucie są materiały, a chciałbym zmienić na fotele w takiej samej konfiguracji tyle że w skórze (zwykłe skórzane nie komforty) ?

Moduły będą ok czy trzeba będzie coś rzeźbić, kodować?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko zadziała bez problemu.

Ja zostawiałem swoje moduły....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmieniałem wnętrza w F11 z 2011 i z 2012, na takie jak powinny być rocznikowo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko zależy od tego bajery mają aktualne fotele, a jakie te nowe...
Opublikowano
ja mam przed lifta, i mam zwykle fotele materiałowe, mają być komforty, nie wiem dokładnie jakieś, nie wiem czy sprzedający będzie dokładnie wiedział, pytam co potrzebuje bo może by mi razem dorzucił to co potrzeba oprócz samych foteli
Opublikowano

Zmieniasz cały komplet, tzn: fotele przód, konsola, kanapa(rozkładana), boczki, półka? Będzie ambient w drzwiach? Będą dodatkowe porty USB ? Było ogrzewanie foteli przód +tył? Będzie w nowym komplecie sterowanie klimatyzacją z tyłu ?

Każda zmiana to dodatkowe kable. Poza klimą z tyłu jest to przeważnie sprawa dorobienia kabli i kodowania. Zmiany lusterek na 3PIN też.

Ważne aby nic w nowym wnętrzu nie brakowało, jak np. tapicerowanej listwy kanapy! (ta pomiędzy oparciem i siedziskiem, patrz na zdjęciach czy jest widoczna), plastikowych łączników boków kanapy z nadkolem, aby pasy były niewystrzelone (chociaż to można przełożyć ze swoich), aby zagłówki były niewystrzelone, aby był komplet modułów w fotelach, itd. Jak nie było np. grzania z przodu to trzeba zmienić jeszcze panel klimatyzacji.

Ważne aby osoba, która podejmie się tego przedsięwzięcia miała odpowiednie graty na zapleczu, czyli wszystkie złączki, taśmy, przejściówki i całe potrzebne graciarstwo. Piszę celowo "przedsięwzięcie" bo aby to zrobić w jeden dzień to trzeba wiedzieć co się robi. Samo dorobienie oświetlenia boczków jest pracochłonne, a co dopiero reszta okablowania do foteli. Żadna wiązka nie będzie Plug&Play i w Twoim przypadku trzeba dorabiać.

Kodowanie przy tym wszystkim to tylko wisienka na torcie :)

Opublikowano
właśnie sprzedający bardzo nic nie ogarnia, ja nie miałem grzanych foteli, te zapewne będą, nie miałem podświetlenia ambilight ale jak będzie to chętnie wrzucę, co do sterowania klimą z tyłu ja nie mam, nie wiem czy on tam ma, to chodzi chyba o sytuacje jak się wymienia całą konsole środkową, a nie można samego podłokietnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.