Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów mam mały problem z moją E46 2.0 diesel 150 km otóż mam dwa kluczyki do auta w jednym spadła bateria i na tym kluczyki auto odpala a na drugim gdzie jest naładowania na tamtym oczywiście nie idzie otworzyć centrali w tym co mam naładowany nie mogę nim odpalić auta proszę o szybką odpowiedź z góry dziekuje
Opublikowano
W kluczyku który nie odpala, mógł ulec awarii immobilizer, jakby odłączenie akumulatora nie pomogło, możesz spróbować rozłożyć ten kluczyk ostrożnie nożykiem do tapet tylko delikatnie płytkimi nacięciami żeby nic w środku nie uszkodzić, tam jest taka jakby prostokątna cewka z nawiniętymi miedzianymi drucikami, jak masz fart to może tylko się poluzowała, a jak jest uszkodzona to kluczyk do wymiany.
Opublikowano
Z góry dziękuję za szybkie odpowiedzi wielkie dzięki jutro spróbuję i dam znać a po odlaczeniu akumulatora nic się nie stanie bo gdzieś czytałem że immobiliser może się rozkodowac
Opublikowano (edytowane)

taaa mity powielaj dalej. Co ma odpięcie akumulatora do immobilisera ? na zdrowy rozum jak Ci padnie akumulator i wymienisz to nagle Ci auto nie działa ? :D działa normalnie. Ludzie takie mity potrafią powielać czasem, że głowa boli, potem Ty to czytasz i powtarzasz.

 

ja bym spróbował ten który auta nie otwiera zakodować po prostu, robi się to samemu w 30 sekund. Pamietaj że trzeba kodować zawsze oba kluczyki. Procedura jest tak prosta że przedszkolaki mogą to robić. W sensie jak zaczniesz kodować ten niedziałający to musisz zaraz po nim zakodować ten działający. Bo jak zrobisz kodowanie tylko jednego kluczyka to ten który działał przestanie działać.

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Opublikowano

procedure kodowania znajdziesz w googlach albo na tym forum. Kluczyk się ładuje poprzez stacyjke, zakoduj i sprawdz czy zacznie otwierać auto, jak zacznie działać ale padnie na drugi czy kolejny dzień to znaczy że bateria. Kupujesz odpowiednią baterie, otwierasz kluczyk, wymieniasz i po sprawie.

 

Jak bedziesz kupował baterie to zwróc uwagę że musi być taka która można ładować, nie zwykła jak do zegarka tylko do wielokrotnego ładowania.

szukam
Opublikowano

jak bateria całkiem padnięta to już się wcale może nie naładować, więc pojeździj i spróbuj zakodować, kodowaniem możesz tylko ustawić zamek centralny, ten który nie odpala nie da się ustawić samym kodowaniem odpalania.

ps. jeśli odpalisz działającym kluczykiem, a następnie zgasisz spróbuj odpalić jak najszybciej niedziałającym jeśli zaskoczy to na 100% immo w kluczyku

Opublikowano
jak bateria całkiem padnięta to już się wcale może nie naładować, więc pojeździj i spróbuj zakodować, kodowaniem możesz tylko ustawić zamek centralny, ten który nie odpala nie da się ustawić samym kodowaniem odpalania.

ps. jeśli odpalisz działającym kluczykiem, a następnie zgasisz spróbuj odpalić jak najszybciej niedziałającym jeśli zaskoczy to na 100% immo w kluczyku

Do 5 sekund po zgaszeniu silnika trzyma jeszcze przekaźnik EWS, dlatego nawet kluczukiem bez pestki czy chipa odpali bez problemu.

I nie świadczy to o uszkodzeniu immo.

Metoda kodowania powinna załatwić sprawę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.