Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Znalazłem u siebie w mieście auto które naprawdę mi się podoba. Mam je dzisiaj jechać obejrzeć z mechanikiem. Ja ogólnie na temat mechaniki jestem zielony.

 

Chciałem ogólnie auto typu kombi. Pierwsze było mondeo, potem avensis. Teraz to BMW. Ogólnie auto jako 2 w domu. Mam toledo z 2001 roku do pracy a kombiaka bo we wrześniu spodziewam się potomka. I chce żeby było bezpiecznie.

 

Ale do sedna. O to auto :

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e91-2-0-benzyna-150km-klimatronik-ksenony-pod-fotele-1-wl-fv-marza-ID6yNgpR.html

 

Przemawia za mną ze jest u dealera oraz u mnie w mieście. Myślę nad gazem. Bo nie miałem z nim nigdy problemów większych.

 

Zamówiłem Koledzy Historie z BMW CHECK oto ona :

 

10.04.06 - 0 km - przegląd przedsprzedażowy, uzupełnienie oleju

06.11.06 - 10 937 km - koła zimowe, zmiana kół, wyważenie kół

12.04.07 - 20 117 km - uzupełnienie oleju , zmiana kół, wyważenie kół

16..08.07 - 26 609 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, kontrola pojazdu

26.10.07 - 30 912 km - diagnostyka komputerowa pojazdu

05.11.07 - 30 940 km - uszczelka pokrywy głowicy, silnik valvetronik, przekaźnik, diagnostyka komputerowa pojazdu

05.11.07 - 30 919 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

03.04.08 - 38 239 km - mikrofiltr, płyn hamulcowy, jednostka odblokowująca haka holowniczego

14.08.08 - 46 265 km - opona letnia Continental, znana opony, wyważenie koła

01.11.08 - 51 363 km - kontrola pojazdu

16.04.09 - 60 273 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, badanie techniczne, kontrola pojazdu

25.08.09 - 67 011 km - uszczelka szyby czołowej

22.04.10 - 79 981 km - mikrofiltr, płyn hamulcowy , opony letnie kpl, zmiana opon, wyważenie kół

10.09.10 - 87 592 km - serwis olejowy, olej, filtr oleju, kontrola pojazdu , filtr powietrza

04.05.11 - 99 078 km - świece zapłonowe, szkło lusterka zewnętrzne lewe, badanie techniczne, kontrola pojazdu

13.11.13 - 149 902 km - agregat dsc, diagnostyka i programowanie pojazdu

18.11.13 - 150 098 km - zamek drzwi przednich prawych, diagnostyka komputerowa pojazdu

04.02.14 - 153 954 km - mikrofiltr, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu, uzupełnienie oświetlenia, uszczelki podstawy filtra oleju , pompa vacum

08.05.14 - 158 833 km - opony letnie Bridgestone kpl, zmiana opon, wyważenie kół

18.11.14 - 166 085 km - klocki hamulcowe przód, uzupełnienie oleju

15.04.15 - 170 057 km - uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy głowicy, badanie techniczne, kontrola pojazdu, uzupełnienie oświetlenia, serwis olejowy, olej, filtr oleju

20.01.16 - 177 505 km - mikrofiltr, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu

26.07.16 - 182 110 km - podnośnik szyby drzwi tylnych lewych, wygłuszenie drzwi, uzupełnienie oświetlenia

08.11.16 - 185 307 km - wiązka tylnej klapy bagażnika, lampka tablicy rejestracyjnej ,wspornik żarówek lampy tylnej prawej

 

Ostatni szczyt z kluczyka- 185 311 km

 

Brak akcji aktywnych dla danego pojazdu

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAVR71060KS96601

Kod typu VR71

Typ 320I OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N46

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2006-03-28

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Hak holowniczy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC), HINTEN Park Distance Control z tyłu (PDC)

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

I proste pytania. Zawsze po kupnie wymieniam co trzeba wymienić. Bez dyskusji. Chce po prostu zrobić tak jak powinno być. Ogólnie jestem człowiekiem który dba przesadnie i wymienia co może chociaż każdy mi powtarzał ze to nie ma sensu.

 

Np kupiłem żonie Citroena Saxo. Za 4 tysiące. I włożyłem 3 tysiące w ciągu roku. Tak samo w Toledo. Kupując to auto mam zamiar naprawdę o nie dbać żeby dobre kilka lat mi służyło.

 

Jak patrzycie koledzy na historie serwisu, co na wejściu wymieniać. Auto będzie u mechanika dopóki wszystko nie zostanie naprawione.

 

Czy moglibyście napisać co sprawdzać z mechanikiem? Pokaże mu ten temat aby tzw mu podpowiedzieć.

 

Fundusze. Więc plus minus chciałbym się zamknąć w 40 tysiącach ze wszystkim. Jeśli trzeba będzie dołożyć 2-3 nie ma problemu.

 

Jeśli coś pominąłem przepraszam z góry ale z mechaniki potrafię dolać płyny itp. Więc nie wiem naprawdę czy coś od siebie powinienem powiedzieć

 

Dziękuje

 

edit. Przepraszam za link nie zauwazylem.

Edytowane przez ManiekStefan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Popraw link do ogłoszenia.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecam zamiast mechanika wziąć ekipę BMW-CHECK. Za rozsądne pieniądze sprawdzą Ci bardzo dobrze auto i będziesz od razu wiedział co wymienić. Zobacz sobie na ich fanpage na FB kilka realizacji z kupna i zobaczysz jak to wygląda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietaj, ze w e91 nie ma koła zapasowego, wiec jeśli nie masz zamiaru jezdzic na runflatach (i nie chcesz pianki) to jak wrzucisz dojazdówkę to bedzie malo miejsca w bagazniku, a z tego co piszesz to potrzebujesz auta rodzinnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cholera, naprawdę ładne to BMW. I historia wygląda na przezroczystą... Rzadkość.

 

Choć ja nie lubię "temperamentu" tego silnika... :lol:

Nie mówię, że nie jedzie - jakoś jedzie, ale nie do końca koresponduje z marką.

Ale jeśli Ci pasuje, a na miejscu okaże się, że stan auta potwierdzi się, to TYLKO BRAĆ.

BMW 3-er Touring (E91) jest dla pasażerów sporo większe od równoletniego A4 Avant (B7)

A bagażnik ma podobny.

Na wyjazdy rodzinne skrojony na miarę a jak masz żonę, co wozi ze sobą szafę a nie kartę kredytową to w razie potrzeby kupujesz lub wypożyczasz trumnę na dach (relingi ta sztuka ma) i finał...

 

PS.

Pamietaj, ze w e91 nie ma koła zapasowego, wiec jeśli nie masz zamiaru jezdzic na runflatach (i nie chcesz pianki) to jak wrzucisz dojazdówkę to bedzie malo miejsca w bagazniku, a z tego co piszesz to potrzebujesz auta rodzinnego.

Masakra :!:

Mam trzecie BMW fabrycznie na run-falatach.

Razem sporo tys.km.

We wszystkich natychmiast wyrzucam opony RSC (wrzucam na all_pl :D ), zakładam zwykłe - ale XL.

W życiu nie miałem kłopotu.

Czasy koni się skończyły, żeby im gwoździe z podków wypadały.

Natomiast w Saabie( LPG i butlą we wnęce po zapasie) z 3 lata temu w czasie ulewy najechałem na dziurę

Oryginalna felga rozwalona, opona letnia złom.

Pomoc z ubezpieczenia (dopłata do OC kilkadziesiąt zł) przywiozła koło zapasowe w 30 minut i wymieniła.

Pomysł z wożeniem zapasówki czy dojazdówki to taki z serii koszmarnych. Aż trudno utrzymać powagę i nie parsknąć śmiechem...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.