Skocz do zawartości

Silnik N55 i valvetronic problem


Masta5690

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem Was zapytać, czy jest wam znany problem z Valvetronic w silnikach N55?

Znajomy kupił M135i i okazało się że valvetronic jest do wymiany. Objawy jakie nas skłoniły, żeby auto zaprowadzić na sprawdzenie do BMW to, przy otwarciu auta dziwne cykanie na silniku. Jak później się okazało to te cykanie wydobywało się z miejsca gdzie jest wtyczka do tego ustrojstwa Valvetronic.

Po wizycie w BMW okazało się że do wymiany Valvetronic za grubą kasę, na szczęście salon w którym kupił auto pokrywa koszta.

Nie ukrywam że trochę mnie to zaniepokoiło bo też mam pod maską N55.

Może ktoś ma jakieś porady, a żeby tego uniknąć?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Aby zrozumieć, co trzeba zrobić, najpierw potrzebna jest sensowna diagnostyka. Ludzie cały czas coś zmieniają, ale jakoś to nie pomaga. Po prostu biorą i zmieniają , bo mechanik tak powiedział. Gdzie są wyniki diagnostyki od kolegi? Gdzie wyniki kontroli samego mechanizmu VV ? Rozmowa o niczym . Ludzie też się zmieniają część po kilka razy, a przecież przyczyna może być banalna i prosta .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temsky740

Papierów od BMW jeszcze nie widziałem, ale w weekend pojadę i zobaczę. Wiem że chyba jest wyszczególnione 5 ''gratów'' które zmienią plus 8 godzin roboty.

Jak by mi przyszło za to samemu płacić, to bym wtedy bardziej dochodził czy oby na pewno trzeba wymieniać tyle rzeczy, ale że koszta koledze ktoś inny pokrywa to co innego.

Ja wiem że w takich miejscach idzie się najłatwiejszą dla nich linią oporu, czyli wszystko wymienić, to na pewno będzie to chodzić.

Dodam jeszcze że ten koleś od którego te auto kupił, dzwonił po całym województwie i pytał czy tego ktoś taniej nie zrobi i nikt się nie chciał tego podjąć, bo z tego co wiem trzeba potem umieć do wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana valvetronica to każdy majster bmw ogarnie. Trzeba potem zrobić tylko adaptację. żeby silniczka nie wyrwało z obudowy i koniec. Części są dość drogie to prawda. Wymiana kompletu to w jeden dzień, a nawet szybciej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.