Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Aaben tez mieszkam w uk i na bank jak bedziesz chcial sprzedac to sprzedaz! Duzo ludzi tutaj patrzy na papiery i ilu wlascicieli. Jak sprzedawalem e60 pare lat temu bylem drugim wlascicielem. Na wszystko byly papiery : service naprawy itp.. Jak przyjechal kupiec to nawet machy nie podniusl sprawdzil dokumenty i HPI przejechalismy sie z 3 km i mowi ze bierze.. Takze racje masz pojdzie w sekunde! A sam wiesz ze tutaj na wszystko jest kupiec a juz napewno na wiosne wszyscy szaleja i cabrio i coupe jest na topie!!
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano

Ja bym liczył przekładkę raczej na tygodnie niż na dni.. (nie jest o proste auto do przekładki)

Jak kiedyś zdecydujesz sprzedać auto po przekładce w pl to będzie bardzo ciężko. Nikogo nie interesuje full service, czy 1 wlascicel. Bedzie to przełożony anglik i to wszystko.

 

Ja bym go sprzedał w UK (jak jesteś 1 właścicielem, masz pełen serwis to sprzedaż szybko i bez problemu) Pokosiłbym się nawet wystawić na BMW forum i napisał, ze auto jest w PL i nie ma problemu z odebraniem z lotniska....

 

2 opcja to zarejestrować w PL jako RHD i tak jeździć. (Zawsze możesz go z powrotem zarejestrować w UK i sprzedać za rozsądne pieniądze)

PS. Na pewno autokasko jest takie drogie na angliki?

 

przykładowa lista części do przekładki e90..

-deska ( z monitorem , kubkami )

-stelaż metalowy pod deskę

-wygłuszenie na ścianę grodziową

-mocowanie kolumny kierownicy odkręcone od ściany grodziowej

-tunel środkowy

-podłokietnik

-listwa w na tunel z zapalniczką

-schowek prawy i lewy mały

-wykładzina przednia z podstupkiem

-lewa łyżwa maskujaca mechanizm otwierania maski

-prawa łyżwa zamiast podstópka od strony pasażera

-elementy nad nogi z lewej i prawej strony

-nagrzewnica

-zegary

-przycisk do sterowania lusterek i szyb

- 2 przednie boczki drzwi

-komplet listew (na 4 drzwi, deskę i tunel środkowy)

-rączka do otwierania maski z elementem mocowanym na słupku

-linka i zamki maski

-podszybie

-silnik i ramiona wycieraczek wraz z plastikową „miską” pod silnikiem wycieraczek

-ręczny i mieszek na ręczny

-mieszek na biegi lub ramka od automatu z PRND

-pedał hamulca i sprzęgła

-wiązka elektryczna z całego samochodu z przekaźnikami i bezpiecznikami

-przekładnia kierownicza (maglownica)

-drążek z krzyżakiem łączący kolumnę kierowniczą z maglownicą

-przewody wspomagania

-przewód do wysprzęglika

-podstawa pompy abs

-przewody przewody hamulcowe: 2 przednie, 2 tylne(2 pierwsze połówki rozłączone na wysokości skrzyni biegów), 2 pomiędzy servem a pompą abs

-puszka na bezpieczniki i komputer silnika z wkładem i pokrywką

-klamka zewnętrzna lewa i prawa oraz lewy zamek w drzwi (w środku montowany na 3 torxy)

-prawe , lewe lusterko zewnętrzne

-plastki, korytka ze sciany grodziowej i tunelu srodkowego po ktorej idzie instalacja

-ramka plastikowa w okol włcznika swiatel moze byc bez włacznika swiatel i halogenow

-tunele pod deske do nawiewow lewy i prawy

-plastik od kluczyka

Opublikowano
Z tego co widze to chyba jednak nie ma sensu ta przekladka. Czyli pod rozwage albo tylko wymiana lamp i pozostawienie auta w PL jak jest albo jednak sprzedaz w UK ;( Trudno, takie zycie.. Dzieki wszystkim za rady.
Opublikowano
Możesz przestawić przesłonę w ksenonie. Nie jestem pewien czy będzie świecić dokładnie jak w europejczykach ale na pewno będzie mniej razić jak jest teraz.
Opublikowano

Ale chyba i tak nie przejdzie testow diagnostycznych :(

 

PS. Znajomy mechanik moze mi zalatwic same klosze bez zarnikow za 1000 zl za sztuke. Chyba to dobra cena, co o tym myslicie? Z tego co patrze na allegro to niestety sporo sciemniaczy probuje wciskac angielskie reflektory... Czulem , ze tak bedzie teraz wygladac rynek czesci uzywanych do samochodow. Samochody w UK sa wciaz sporo tansze i kupowanie ich na czesci i sprzedaz na serwisach aukcyjnych moze przynosic spore zyski. Niestety robi sie przy okazji malo uczciwie :(

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ale chyba i tak nie przejdzie testow diagnostycznych :(

W pl przeglad techniczny to pikus. Bez problemu przechodzi. Wszystko zalezy od diagnosty na jakiego trafisz.

Jak tam przekladka?

Opublikowano
Ale chyba i tak nie przejdzie testow diagnostycznych :(

 

PS. Znajomy mechanik moze mi zalatwic same klosze bez zarnikow za 1000 zl za sztuke. Chyba to dobra cena, co o tym myslicie? Z tego co patrze na allegro to niestety sporo sciemniaczy probuje wciskac angielskie reflektory... Czulem , ze tak bedzie teraz wygladac rynek czesci uzywanych do samochodow. Samochody w UK sa wciaz sporo tansze i kupowanie ich na czesci i sprzedaz na serwisach aukcyjnych moze przynosic spore zyski. Niestety robi sie przy okazji malo uczciwie :(

 

Kolego. W tych lampach zmienia się tylko przesłonę, aby świeciły zależnie od ruchu prawo/lewo strony. Nic więcej, żadnych kloszy. To ten mechanik chce cię naciągnąć na kasę. Lampy xenon są uniwersalne i robi się je już na dwa rodzaje ruchu. Wszystko legalnie. Kupujesz lampy pod ruch prawostronny, przestawiasz przesłonę i masz lewostronny i tak na odwrót.

Opublikowano
Witam. Kolego chciałbym Abys nie wprowadzał ludzi w błąd :nienie: .Tak samo myslałem jak Ty.Soczewka od anglika a europa rozni sie odbłysnikiem sam to doswiadczałem wiec wiem jak jest ,porostu po zmianie przesłonu nie bedzie doswietlania pobocza
Opublikowano

Jak tam przekladka?

 

Wszedzie mi odradzaja przekladke. Podobno BMW jest najgorszym kandydatem do tej operacji. W BMW nawet nie ma miejsc zeby zamocowac pedaly, kolumne kierownicza itd. Podobno trzeba by wycinac. W innych samochodach zwlaszcza francuskich takie przekladki to pikus, bo wszystko jest przystosowane do takiej operacji. W BMW niestety nie. Dlatego daje sobie na luz z przekladka. Kupilem zestaw lusterek krugozor i czekam teraz na modyfikacje lamp. Pozniej oczywiscie czeka mnie troche zabawy z papierkami i lataniem po urzedach zeby moc legalnie auto zarejestrowac.

Opublikowano

Kolego. W tych lampach zmienia się tylko przesłonę, aby świeciły zależnie od ruchu prawo/lewo strony. Nic więcej, żadnych kloszy. To ten mechanik chce cię naciągnąć na kasę. Lampy xenon są uniwersalne i robi się je już na dwa rodzaje ruchu. Wszystko legalnie. Kupujesz lampy pod ruch prawostronny, przestawiasz przesłonę i masz lewostronny i tak na odwrót.

 

Ten mechanik to dobry znajomy. On nie chce mnie naciagnac na kase, tylko ja sam nie wiem czy warto "psuc" cos co dziala. No bo niestety modyfikacja takich lamp moze sie skonczyc tak, ze ani w PL mi nie przejdzie testow ani w UK!

Czyli Twoim zdaniem problem tkwi nie w kloszu tylko w samej przeslonie? Czy oby na pewno wystarczy tylko przekrecic oslony i po problemie? A co z soczewka?

Opublikowano
Witam. Kolego chciałbym Abys nie wprowadzał ludzi w błąd :nienie: .Tak samo myslałem jak Ty.Soczewka od anglika a europa rozni sie odbłysnikiem sam to doswiadczałem wiec wiem jak jest ,porostu po zmianie przesłonu nie bedzie doswietlania pobocza

 

No wlasnie tez mi sie cos wydaje, ze trzeba takze sie zainteresowac soczewka. Zastanawiam sie czy nie mozna tej soczewki obrocic o kilka stopni...

Opublikowano
Jest to bardzo głupie pytanie. Nie nie można.

 

A skad moge to wiedziec? Kto pyta nie bladzi. Chyba po to jest to forum i uwazam, ze nalezy wrecz pytac sie wprost o wszystko. Przeciez nie kazdy tutaj jest mechanikiem. Troszke przykre ma Pan podejscie do tematu :(

Opublikowano
A skad moge to wiedziec? Kto pyta nie bladzi. Chyba po to jest to forum i uwazam, ze nalezy wrecz pytac sie wprost o wszystko. Przeciez nie kazdy tutaj jest mechanikiem. Troszke przykre ma Pan podejscie do tematu :(

 

Kolego nie zasłaniaj pytaniami swojego lenistwa. Ja wiem najłatwiej zapytać i na pewno jakaś dobra dusza Ci odpisze. Poświęciłbyś pół godziny poszukał zrozumiałbyś czemu uważam że zadałeś głupie pytanie. Zobacz sobie jaki jest kształt wiązki światła ksenonowego (zwykłego zresztą też) na jakimkolwiek zdjęciu z netu to zrozumiesz. (podpowiedź: obie lampy mają taką samą wiązkę)

 

Jakoś nie jestem mechanikiem, nie uważam się za jakiegokolwiek eksperta (wręcz przeciwnie) ale mam chęć zrozumieć jak działa wiele rzeczy w moim aucie bez pytania o każdą pierdołę i zaśmiecania forum. Uwierz mi - prawie każde pytanie już zadano, jak nie na naszym forum to na innym, jak nie polskim to amerykańskim lub niemieckim.

 

więc odpowiadając na Twoje pytanie:

A skad moge to wiedziec?

http://i.imgur.com/hjWBZQk.png

google.pl

e90post.com

 

:cool2:

 

No i nie Panuj mi proszę bo się strasznie staro czuję a jeszcze trzydziechy nie mam ;)

Opublikowano (edytowane)
Sprawa jest jasna! Nie trzeba nic robic z soczewkami. Racje mial nikt inny jak jerzy.h69, ktoremu naleza sie podziekowania! Wystarczy tylko "dolozyc" odpowiednio wyprofilowane blaszki do przeslon i podniesc nieco lampy (jest regulacja). Przeslony sa tak skonstruowane, ze posiadaja specjalny odczep by taka ewentualna modyfikacje przeprowadzic. Wszystko w temacie. Cala reszta psioczaca na forumowicza jerzego.h69 powinna przeprosic. Kolejna wazna sprawa to legalnosc moich przerobionych lamp. Okazuje sie, ze moje lampy a raczej klosze maja uniwersalne oznaczenia (strzaleczki przy kodach), co oznacza, ze mozna bez problemu zarejestrowac u nas w kraju. Homologacja kloszy obejmuje zarowno ruch prawo, jak i lewostronny. To wszystko co nalezy zrobic z moim samochodem by zostal dopuszczony do ruchu drogowego w PL (tylne lampy sa symetryczne, boczne lusterka tez, a kilometromierz jest w 2 skalach, do tego kategoria pojazdu M1- czyli ta wlasciwa). I tak oto niskim kosztem, bez kupowania drogich lamp auto takie jak moje mozna bez problemu rejestrowac u nas w kraju :P Edytowane przez hadron-collider
  • Moderatorzy
Opublikowano
Temat trochę wyczyściłem, jak hadron-collider nie ma ochoty czytać co piszą inni forumowicze, proponuję nie zadawać im pytań.
Opublikowano
Witaj moderatorze czyscicielu. Skoro juz sie zabrales do roboty to takze mogles usunac post nad moim ostatnim, ktory nic nie wnosi do tematu a tylko prowokuje do ripost. Jesli robimy cos, to robmy to dobrze. Temat mysle, ze mozna zamknac po usunieciu tego wpisu. :cool2:
  • 3 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.