Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. dzisiaj u znajomego chcieliśmy ogarnąć lampę po wymianie kasety sterującej. Auto z US. Oba klosze skrętne na wersję EU, moduł w prawej ori z US. Moduł w lewej z wersji EU i tutaj jest problem. Ista D kieruję wszystko do inicjalizacji kasety. Po uruchomieniu procedury po kilku sekundach wyrzuca komunikat jak poniżej:

 

http://s6.ifotos.pl/img/4png_ashqneh.png

 

Ma ktoś pomysł albo jakaś podpowiedź w jakim kierunki iść, żeby to ugryźć?

 

Jedyny błąd jaki jest od tej lampy to:

 

800FC3 Initialisation fault in headlight driver module, left

 

Co ciekawe błędy na samochodzie odczytywanye z menu idrive są tylko na zapłonie i tylko po dłuższym postoju. Jeżeli odpalę silnik to błędy znikają. Jeżeli zaraz potem zgaszę i włączę zapłon to ich nie ma. Czyli mamy błędy od lamp tylko na zapłonie po dłuższym postoju. Jeden od skrętu a drugi od regulacji zasięgu świateł. Wszystko w lampie działa, niestety nie skręca się.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz, a mało danych. Jaki jest numer na kasecie? W większości przypadków isty mało. Czasami trzeba wyłączyć sprawdzanie. Jest trochę niuansów, nie wszystko jest takе proste. Bardzo dużo uzywanych kaset zepsutych.
Opublikowano

Wiesz co właśnie nie wiem jaki numer kasety. Znajomy zapewniał, że włożona od modelu europejskiego z tego samego rocznika z lampy skrętnej.

Żeby dopiero ją składał to byśmy zobaczyli na innych modułach, a teraz to trochę problem. Przewertowałem wszystko na forach w us i nic ciekawego nie napisali.

Uszkodzenie kasety odrzucam, bo podobno na starej lamie działało wszystko dobrze. Tak mi zapewniał przynajmniej :D

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz co właśnie nie wiem jaki numer kasety. Znajomy zapewniał, że włożona od modelu europejskiego z tego samego rocznika z lampy skrętnej.

Żeby dopiero ją składał to byśmy zobaczyli na innych modułach, a teraz to trochę problem. Przewertowałem wszystko na forach w us i nic ciekawego nie napisali.

Uszkodzenie kasety odrzucam, bo podobno na starej lamie działało wszystko dobrze. Tak mi zapewniał przynajmniej :D

Mnie też czasem przekonują, ale trzeba wierzyć własnym oczom , a nie przekonanijam . Także jeszcze trzeba trochę wiedzy użycia Esys , pojęcia jak działa ten czy inny system.

Wszystko jest w twoich rękach )))

Opublikowano

W temacie sprawdzania masz na myśli check_id_tms_off? Nic nie daję. Czytałem na bimmer temat o tym i nawet Ty się tam wypowiadałeś. Szkoda, że finalnie rozwiąznaiem okazało się zakup nowego TMS. ISTA D podpowiada głupoty. FRM czy to na wersję EU czy US bez zmian. Na EU wywaliły się fog lights bo douczyłem auto, że je ma. Nie rozumiem dlaczego w sumie.

ID na module TMS lewym i prawym jest identyczne.

 

No nic. Trzeba strzelać dalej :mrgreen:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:cool2: Tak , masz rację. Sam nie lubię tańczyć z tamburyn wokół F serii z takimi pier :shock: :shock: mi. To kodowanie, to wyłączenie sprawdzania , inicjowanie i w końcu zakup nowego TMS )))

P.S. Tam nie tylko jest wyłączenie sprawdzania, ale i opcje kodowania pod konkretny model w FRM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.