Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema wszystkim.

 

Jestem posiadaczem E87 120D 12.2007 od pół roku, samochód został zakupiony z Włoch z udokumentowanym przebiegiem 152 tyś km (aktualnie 168 tyś).

 

Wyposażenie samochodu jest skromne:

Type code	  UD91
Model	  120D OL (EUR)
E-F-R series	  E87 LCI (LifeCycleImpulse)
Series	  1
Type	  SH
Steering	  LL
Doors	  5
Engine	  N47
Displacement	  2.00
Power	  130 (177 hp)
Drive	  HECK
Transmission	  MECH
Paint code	  354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code	  AUAT - STOFF NETWORK/AN
Prod.date	  2007-12-08

S1CA	 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB	 ACEA / CO2 scope
S1CC	 Auto start/stop function
S1CD	 Brake Energy Regeneration
S2KH	 BMW light alloy wheel, V-spoke 229
S2PA	 Lockable wheel bolt
S4BZ	 Interior trim finishers Titanium light
S8SP	 Control unit COP
S249	 Multifunction f steering wheel
S255	 Sports leather steering wheel
S321	 Exterior parts in vehicle colour
S411	 Window lifts,electric,front/rear
S441	 Smoker package
S442	 Drink holder
S473	 Armrest front
S520	 Fog lights
S534	 Automatic air conditioning
S548	 Kilometre speedo
S845	 Acoustic fasten seat belt reminder
S855	 Language version, Italian
S863	 Dealer List Europe
S884	 Operating instructions, Italian

 

 

Rzeczy które zostały zrobione:

-Wymieniony rozrząd.

-Wymienione filtry i olej, już 2 raz.

-Nowe tarcze ATE.

-Nowe klocki ATE Ceramic.

-Zmienione tylne lampy na HIGH BlackLine LEDy.

-Dołożony moduł bluetooth Carly.

-Dołożona lotka AERO.

-Dołożone zderzaki (przód i tył) AERO.

-Wymieniony kolektor ssący bez klapek..

-Zrobiony Chip na 205 KM i 440nm.

-Przyciemka szyb. 30% przód 60% tył.

-Nowe sprzęgło i dwumas firmy LUK

 

Rzeczy do zrobienia:

-Wymiana reflektorów.

-Nowy Intercooler.

-Modyfikacja turbinki.

-Downpipe.

 

 

 

 

 

=======UPDATE========

Zrobione rzeczy:

-Felgi CS AXE Hyperblack 18" (8,5J ET35 + 9,5J ET40)

-Nowe oponki (Continental ContiSportContact 5 [215/40 R18 + 235/40 R18])

-Powłoka ceramiczna(Gtechniq Crystal Serum Black) + 2 warstwy powłoki hydrofobowej(Gtechniq EXOv3k)

 

eIyiYFJ.jpg

JHZBSfa.jpg

NlShR34.jpg

Y6YevCm.jpg

5UfUwz8.jpg

 

 

Zimowy Setup:

KhI5I9Q.jpg

======UPDATE=======

-IC FMIC.

-Podkręcenie na 236KM i 470NM.

Edytowane przez mugamexxx
  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gratuluje furki i życzę niezawodności :) Te zderzaki Aero to całkowicie nie mój gust- kojarzą mi się bardzo źle, ale nie będę tu żadnych złośliwości wrzucał. Kwestia gustu oczywiście. Wiem, że na zachodzie tego sporo jeździ :). Co do lotki to chyba masz lotke RDX bo Aero jest znacznie krótsza :)

Pozdro

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Zderzaki rowniez nie moj gust ale kazdy ma swoje widzi mi sie, szkoda ze brak xenonow do tych lamp z tylu ledowych to sie gryzie i nie wspolgra z oryginalem...

:) alu nie planujesz zmienic, w razie potrzeby mam styling 207 w mpaku z kompletem opon zimowych lub letnich do wyboru na sprzedanie :)

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Co do pakietu, to każdy pakuje Mpakiet i jest tego naprawdę dużo, a Aero się chociaż wyróżnia... no ale ja bym się nie chciał wyróżniać czymś co mi się nie podoba. Kwestia gustu. :)

Co do lotki to faktycznie replika RDX Tuning, taka jak u mnie, a nie Aero... ale to dobrze, bo jest fajna! :8)

Jakie wrażenia po chipie? Jest znaczna różnica? Cały czas się waham, czy dłubać coś czy nie. Również nie mam DPF, a EGR póki co czyściłem. Warto zaślepić? Z klapkami coś grzebałeś? :)

Opublikowano

Własnie mi Aero podeszło, długo zajęła mi decyzja czy pójść za M Pakiet, ostatnie wyszło jednak Aero. Macie racie to lotka RDX.

Wsadzony oryginalny kolektor bez klapek, bo w starym urwało klapki i już latały w środku kolektora, bardzo dużo szczęścia miałem ze nie wessało.

Po chipie, wrażenia bardzo na plus, samochód dostał drugie życie, jazda to czysta przyjemność.

W głowie rodzi mi się plan swap na n57 3.0d, ale to zapewne dopiero w następnym roku :)

Opublikowano
W głowie rodzi mi się plan swap na n57 3.0d, ale to zapewne dopiero w następnym roku :)

Chyba, że rozrząd Ci pomoże w przyspieszeniu decyzji... :twisted:

Dzięki za info! :)

Opublikowano
W głowie rodzi mi się plan swap na n57 3.0d, ale to zapewne dopiero w następnym roku :)

Chyba, że rozrząd Ci pomoże w przyspieszeniu decyzji... :twisted:

Dzięki za info! :)

Haha, dobrze to ująłeś, za pewne to będzie czynnik zapoczątkowujący następny plan :)

Jak z rozrządem u Cb? Wymieniałeś, jeżeli tak to przy jakim przebiegu?

Opublikowano
Jak z rozrządem u Cb? Wymieniałeś, jeżeli tak to przy jakim przebiegu?

Wierzę w jego dożywotność... :lol:

 

Błogosławieni ci co uwierzyli a nie widzieli :mrgreen: widzimy się na lawecie Mikołaj :mrgreen: A tak całkiem serio to jak się dba tak się ma... często trzeba wymieniać olej i na dobry i powinno służyć :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Dokładnie ja w e87 wymieniałem co 10 tyś olej i rozrząd odezwał się przy 185kkm.

Czym się objawia jego zużycie? Coraz więcej czytam i czytam... zaczynam się bać o przedwczesny swap... :8) :evil:

Opublikowano (edytowane)
Dokładnie ja w e87 wymieniałem co 10 tyś olej i rozrząd odezwał się przy 185kkm.

Czym się objawia jego zużycie? Coraz więcej czytam i czytam... zaczynam się bać o przedwczesny swap... :8) :evil:

 

Najłatwiej rozpoznasz po tym, że stoi na lawecie :mrgreen: A tak na poważnie:

Przede wszystkim przy odpalaniu auta (na zimnym) będziesz słyszał takie szumienie metaliczne i powinno po chwili ustać, a na ciepłym silniku może być całkiem niesłyszalny. Też w pewnych zakresach obrotowych możesz słyszeć taki szelest łańcucha. Bardzo charakterystyczny dźwięk :) auto też może nierówno chodzić- szarpać. O tyle ciężko wyłapać ten szelest łańcucha bo jest zlokalizowany z tyłu silnika więc trzeba łeb wsadzić głęboko i nasłuchiwać :P

Edytowane przez MikeE87

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Dokładnie ja w e87 wymieniałem co 10 tyś olej i rozrząd odezwał się przy 185kkm.

Czym się objawia jego zużycie? Coraz więcej czytam i czytam... zaczynam się bać o przedwczesny swap... :8) :evil:

 

Tu słychać jak szeleści od 0:06 jest to bardzo wyraźne

 

Opublikowano
Dokładnie ja w e87 wymieniałem co 10 tyś olej i rozrząd odezwał się przy 185kkm.

Czym się objawia jego zużycie? Coraz więcej czytam i czytam... zaczynam się bać o przedwczesny swap... :8) :evil:

 

Tu słychać jak szeleści od 0:06 jest to bardzo wyraźne

 

 

Dokładnie... Brat robił rozrząd to była wreszcie cisza :)

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Dokładnie... Brat robił rozrząd to była wreszcie cisza :)

 

 

Mi się udało załapać na akcje od BMW, ale długo po tym nie pojeździłem zrobiłem max z 5kkm i auto sprzedane, ale nowy właściciel również serwis co 10kkm więc wszystko powinno być ok :wink:

Opublikowano

Dokładnie... Brat robił rozrząd to była wreszcie cisza :)

 

 

Mi się udało załapać na akcje od BMW, ale długo po tym nie pojeździłem zrobiłem max z 5kkm i auto sprzedane, ale nowy właściciel również serwis co 10kkm więc wszystko powinno być ok :wink:

 

Mój brat się dowiedział o akcji miesiąc po jej zakończeniu więc był o 4k lżejszy :P

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano

Ja się dowiedziałem 2 miesiące po zakończeniu akcji... więc też pech.

Naoglądałem się teraz tych filmików na yt... nie słyszę u mnie takich odgłosów póki co, a na budziku 168 tyś. :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Znajoma rolka! :twisted:

Zmiana na spory plus. Teraz tylko niżej chociaż troszkę. :)

Także AXE CS? Jakie szerokości i jakie opony? :)

Opublikowano

Tak AXE CS Hyperblack.

Czaiłem się na te fele od stycznia, w końcu udało się je dorwać.

Dodam jeszcze że Twoje E87 dodało mi pewności do ich zakupu, i nie żałuje bo BMW wygląda o niebo lepiej :)

Więc tak,

przód: 18'' 8,5J ET35 + Continental ContiSportContact 5 215/40 R18

tył: 18'' 9,5J ET40 + Continental ContiSportContact 5 235/40 R18

Opublikowano
Fajnie, że pojawiają się w końcu 'nie seryjne' jedynki. Sprężyny obniżające to minimum, jedynki nawet na eMpaku są strasznie wysokie. A co do felgi - cóż, już trzecie 1er na tej feldze, chyba muszę szybko zmienić :P Powodzenia!
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mały update po detailingu:

http://vpx.pl/i/2017/04/10/IMG_1139Copy.jpg

http://vpx.pl/i/2017/04/10/IMG_1141Copy.jpg

http://vpx.pl/i/2017/04/10/IMG_1144Copy.jpg

http://vpx.pl/i/2017/04/10/IMG_1146Copy.jpg

 

 

Jutro dojdzie przyciemnienie szyb.

30% przód.

60% tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.