Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
witam , jaki procent leasingu wynegocjowaliscie Panstwo w Bmw przy zakupie ? ew kredytu ? dzwownilem po kilku salonach i kazdy ma inną ofertę ...

 

z tego co zauważyłem, to zdecydowanie tańszy leasing dostaniesz z zewnątrz czyli mbank, idea bank itp. Dużo zależy od doradcy na jakiej Ci zrobi prowizji. Jak masz kogoś znajomego to naprawdę to ciekawie wygląda. Fajnym rozwiązaniem jest ciągle przebijanie ofert , konkurencja to piękna sprawa, trzeba tylko mieć trochę czasu na negocjacje mailowe lub osobiste ;) Mailowe mniej kosztowne ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie z komfortowymi fotelami jest taki problem, że ilość możliwości ustawienia tego fotela powoduje iż często nie mogę znaleźć tej optymalnej konfiguracji.

 

Jak juz znajdziesz to wyeksportuj profil. Potem w nowym samochodzie import i masz.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie, szybkie 4 pytania.


Rozważam 530d - M - Pak


Jedzilemtestowka 540d z Dynamic Damper Control i 20".


Czy Dynamic Damper Control w trybie normal daje wiecej komfortu niż standardowe zawieszenie bez regulacji czy raczej bedzie to samo ?

Planuje 18 lub 19 do siebie. 20 to za duzo, aczkolwiek komfort na 20 i DDC byl jak najbardziej OK.


Druga sprawa.

Wszyscy polecają tylną oś skrętną czy są jakieś przeciw ? Jak eksploatacja ? - Planuje ze 180kkm przejechac tym autem.


Trzecia sprawa.

Obsługa gestów - da się wyłączyć wrazie co ? - Wezme tak czy siak, bo jest w pakiecie


Systemy asystujace vs asystujące plus. Ktoś coś doradzi ?


Z gory dzieki !

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

ad 3) Nie widziałem w iDrive opcji wyłączenia - ale gesty są spoko, zwłąszcza do zmiany stacji radiowych czy przewijania utworów (jak sobie ustawisz oczywiście)


ad 4) Plus to większy zakres bezpieczeństwa - więc jak planujesz tyle jeździć, ja bym brał "plusa"

Opublikowano
Panowie, szybkie 4 pytania.


Rozważam 530d - M - Pak


Jedzilemtestowka 540d z Dynamic Damper Control i 20".


Czy Dynamic Damper Control w trybie normal daje wiecej komfortu niż standardowe zawieszenie bez regulacji czy raczej bedzie to samo ?

Planuje 18 lub 19 do siebie. 20 to za duzo, aczkolwiek komfort na 20 i DDC byl jak najbardziej OK.


Druga sprawa.

Wszyscy polecają tylną oś skrętną czy są jakieś przeciw ? Jak eksploatacja ? - Planuje ze 180kkm przejechac tym autem.


Trzecia sprawa.

Obsługa gestów - da się wyłączyć wrazie co ? - Wezme tak czy siak, bo jest w pakiecie


Systemy asystujace vs asystujące plus. Ktoś coś doradzi ?


Z gory dzieki !

 

Wez plusa - masz tam jazde w korku oraz aktywne prowadzenie - fajna sprawa


Gesty sa ok - działa to sprawnie

Opublikowano

1.

- wedlug mnie dcc daje podobny komfort, ale jest troche bardziej sztywne mimo wszystko od zwyklego.

2.

- dla mnie tylna skretna to cudo w aucie ktore ma prawie 5m. Produkt dosc strary i nie slychac o wiekszych problemach czy akcjach serwisowych. Oczywoscie streowanie leketryczne wiec...

3.

- gdzies widzialem w opcjach odchaczenie aby to wylaczyc. Mi sie zdarza czasami coa mimowiolnie wlaczyc szczegolnie gest podwojnyxh palcow.

Systemy asystujace vs asystujące plus. - jesli budzet pozwala wez plusa. Spora doplata ale dodaje kilka opcji typu asystent ruchu poprzecznego, asysten korka i kilka fajnych dupereli ktore moga uratowac Ci auto i Ciebie. Chcesz zrobic 180tys wiwc duza szansa ze sie przyda.

Opublikowano
Druga sprawa.

Wszyscy polecają tylną oś skrętną czy są jakieś przeciw ? Jak eksploatacja ? - Planuje ze 180kkm przejechac tym autem.



Doradzam wziąć tą opcję, ja jej nie mam i muszę stwierdzić, że parkowanie takim długim samochodem z rozstawem osi prawie 3 m jest uciążliwe na ciasnych parkingach.

W serwisie BMW powiedziano mi ,że zdarzają się wymiany całego mechanizmu skrętnego tylnej osi i jest to koszt około 7000 tys zł, po za tym obawiałem się tej technologi

przy awarii np. na autostradzie przy dużej prędkości,doradca w salonie też uważał ,że to zbędny bajer, no ale myślę ,że skoro jest montowane i tysiące samochodów to ma i działa i poprawia komfort użytkowania samochodu, to był mój błąd ,że tego nie zamówiłem. Teraz bym na pewno brał.

Opublikowano
Z tego co ja się orientowałem, to proble,my dotyczyły starszych serii, gdie integral aktiv lenkung nie zawierało tylnej osi skrętnej. Nie udało mi sie znaleźć żadnego info, aby ten element był bardziej awaryjny niż inne. Na formu motor-talk.de użytkownicy chwalą sobie tę opcję, zwłaszcza ze względu na wygodniejsze parkowanie.
Opublikowano
Ciekawe czy w samochodzie bez tylnej osi skretnej można ten element zamówić i zamontować :) pewnie wszystko można tylko koszty dużo większe niż zamawiajac odrazu przy zakupie.
Opublikowano
U mnie z komfortowymi fotelami jest taki problem, że ilość możliwości ustawienia tego fotela powoduje iż często nie mogę znaleźć tej optymalnej konfiguracji.

 

Mam tak samo



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.