Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tak jak i dla F10, 1,500zł do 3 lat i 120000 bodajże.

Do 4 lat coś ponad 3000zł

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak oceniacie tylna os skretna? Warto w to zainwestowac? To samo sie tyczy Dynamic Damper Control. Slyszalem, ze w DDC comfort zawieszenie jest bardziej miekkie niz standardowe a sport bardziej twarde niz zawieszenie z M pakietu. Nie ma ustawienia posrodkowego. Mial ktos juz mozliwosc testowania G30 z i bez DDC? Bede miec druga jazde probna w czwartek ale demo ma M pakiet bez DDC.

A i head up bez tych wszystkich dodatkowych systemow safety i asystentow to chyba zbytnio sensu nie ma z racji maej ilosci danych mozliwych do wyswietlania?

Opublikowano
Moje odczucie jest takie ,że ze skrętną osią na kierownicy jest mały opór.Jedak inni sobie chwalą.Ja wziąłem Adaptive drive który minimalizuje przechyły boczne i zwiększa komfort
Opublikowano
jeśli chodzi o head up to dla mnie to wyposażenie obowiązkowe ,które pozwala ci kontrolować prędkość bez odrywania wzroku od drogi1!!
Opublikowano
Panowie a jak to wyglada z kradziezami BMW. Co chwila slysze o kolejnych ukradzionych. Wczoraj 4ke ukradli w centrum handlowym z Keyless Go. Sa jakies sensowne zabezpieczenia? Ten GPS proponowany w salonach ma sens?
Opublikowano

Zauważ, że jak jest kradzież to mówi o tym cała polska i cały facebook, zdarza się to coraz rzadziej, a jedynym zabezpieczeniem jest parkowanie auta w prywatnym garażu i dobre AC :)

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

A co masz na mysli dobre AC? W BMW proponuja dodatkowe ubezpieczenie chyba Lloyd czy jakos tak. Niby wyplacaja dodatkowa kase w wypadku kradziezy tak, ze w sumie podliczajac utrate wartosci samochodu dalej otrzymujemy prawie pelna wartosc nowego. Nie wiem czy ktos z tego juz korzystal?

Masz jakies inne opcje?

Opublikowano

Dobre Ac, czyli Gap, znajomy korzystał :-) AKurat przy szkodzie całkowitej, ale to działa :)

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Tez o tym myslalem. Nigdy nie slyszalem czy to rzeczywiscie tak dziala jak jest opisywane.

A jest sens ta lokalizacja radiowa Gannet? Nie wiem czy jesli nie wezme juz GAP to i tak bedzie mi to obojetne czy ukradna skoro i tak dostane prawie pelna kwote jaka zaplace za G30.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zauważ, że jak jest kradzież to mówi o tym cała polska i cały facebook, zdarza się to coraz rzadziej, a jedynym zabezpieczeniem jest parkowanie auta w prywatnym garażu i dobre AC :)

 

Pzdr

Ostatnio był, chyba tu na forum, przykład gdzie nawet prywatny, zamknięty garaż nie pomógł...

 

Sent with handy.

Opublikowano

Koledzy, zapadła decyzja o zakupie g30. Prawdopodobnie będzie to 530i, dodatkowo planuję wrzucić wyposażenie dodatkowe o wartości 50-70 tysięcy.

 

Na pewno wezmę większy ekran, klimatyzację 4strefową i sportowe zegary. 4500 idzie na lakier. Rozważam również mpakiet - auto wygląda znacznie lepiej, poza tym lubię jeździć dynamicznie, więc sportowe zawieszenie może zdać egzamin. Xdrive jest mi raczej niepotrzebny, rzadko robię też długie trasy, więc komforty chyba też byłyby zbędnym wydatkiem.

 

Będę wdzięczny za Wasze propozycje listy "must have", mogę nieco naginać budżet, ale nie chcę też przegiąć. Z góry dzięki!

Opublikowano

M pakiet to podstawa, zupełnie inny samochód.

- nagłośnienie HK, podstawa brzmi gorzej niż w skodzie Roomster

- dostęp komfortowy

- Adaptive LED

- navi prof

- fotele sport lub komfort (jeśli nie bierzesz wentylowanej skóry to odpuść)

- head up

 

To takie Must have moim zdaniem. Idąc dalej to przyciemnine szyby, el.klapa bagażnika

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
M pakiet to podstawa, zupełnie inny samochód.

- nagłośnienie HK, podstawa brzmi gorzej niż w skodzie Roomster

- dostęp komfortowy

- Adaptive LED

- navi prof

- fotele sport lub komfort (jeśli nie bierzesz wentylowanej skóry to odpuść)

- head up

 

To takie Must have moim zdaniem. Idąc dalej to przyciemnine szyby, el.klapa bagażnika

 

Apropo wentylacji siedzeń. Do końca tygodnia mamy w domu zastępcze 530i z takimi fotelami i dla mnie to

nonsens. Działa bardzo słabo za to hałasuje dokładnie obok głowy.

Zresztą różnica między sportami a komfortami dla mnie osobiście marginalna.

Opublikowano

Bart nie rozumiesz zasady działania wentylacji. Tam nie ma wiać :) wentylacja fotela ma za zadanie w upalny dzień kiedy na maxa nagrzeje się skóra, w szybkim czasie ja schłodzić tak aby Twoje plecy nie były po kilku minutach mokre i przyklejone.

Co do samych komfortów, mam w f10 i je kocham. Przejechałem się g30 w komfortach i jest różnica kolosalna! Jakieś płytkie są te nowe komforty, nie trzymają nic... Dlatego wziąłem sporty w alkantarze. Mega wygodne i super się prezentują.

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Kosa69 jak dla mnie dostep bezkluczykowy jest malo bezpieczny i z tej listy bym ja wywalil. Fotele sportowe tez sa wygodne i wygladaja bardzo fajnie a w sumie nie maja tylko el. sterowanych zaglowkow oraz tej ala poduszeczki pod glowe.
Opublikowano
Z dostępem komfortowym jest tak. Jak go nie miałeś to możesz nie brać, ale jak już go masz to nigdy nie kupisz auta bez :lol:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
... Dlatego wziąłem sporty w alkantarze. Mega wygodne i super się prezentują.

 

Alcantara jest MEGA, dla mnie nie ma innego wyboru...

Opublikowano
... Dlatego wziąłem sporty w alkantarze. Mega wygodne i super się prezentują.

 

Alcantara jest MEGA, dla mnie nie ma innego wyboru...

 

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

 

Jak ja już nie mogę się doczekać :cry2: :cry2:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie wiecie dokladnie jakie sa roznice miedzy fotelami sportowymi a komfortowymi? Z tego co wiem, to sportowe nie maja el. reg. zaglowka oraz nie "lamie sie" oparcie? Czy wiecie czy sportowe z pamiecia posiadaja el. reg. dlugosc siedziska oraz reszte opcji?

 

Jak wyglada walka z plamami na tych z alcantary?

Opublikowano
Ja wypowiem się tylko nt Alcantary. Tam nie ma walki z niczym. Są plamy to zmywasz. Wg. mnie najlepsza opcja na fotele.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Piszę na podstawie doświadczeń z e60, f10, f33, g30 jeździłem pół godziny ale jest podobnie.

Komforty są wygodniejsze, ja już piątki bez komfortów nie kupię. Do komfortów możesz dołożyć masaże i wentylację. Sporty wymuszają trochę siedzenie "na baczność", na komfortach możesz też siedzieć wygodnie w lekkim rozkroku, co przydaje się w długich trasach, na sportach jest tylko jedna słuszna pozycja. Do dłuższych podróży ja bym polecał albo zwykły fotel albo komfort.

 

Każdą tapicerkę można zniszczyć, alkantara na pewno jest bardziej odporna na przetarcia. Chociaż jak dobrze dbasz o skórę to 6-8 lat będzie jak nowa, alkantara zawsze trochę się wytrze. Mi alkantara trochę nie pasuje do charakteru 5er, ale oczywiście biała w m-pakiecie i alcantarą zawsze robi robotę ;)

Opublikowano
Podpisuję się pod fotelami sportowymi. Mam w F30 i miały być super - mi nie pasują. Chyba zwykły "taboret" byłby lepszy. Po kilkuset kilometrach nogi odpadają z powodu niewygodnej pozycji...
Opublikowano

Ja mam standardowe fotele i na 1000-km trasie byly bardzo wygodne, choc przydaloby sie lepsze trzymanie na wysokosci ramion. Komfortowe mialem okazje sprawdzic w testowym aucie i byly wg. mnie fantastyczne.

Sporo jednak zależy przy fotelach od np wzrostu, wagi itd.

Opublikowano
U mnie z komfortowymi fotelami jest taki problem, że ilość możliwości ustawienia tego fotela powoduje iż często nie mogę znaleźć tej optymalnej konfiguracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.