Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jechałem dzisiaj w Bawarii Warszawa 530d w mpakiecie i skrętnymi tylnymi kołami oraz dd.Bardzo lekko kręci się kierownicą bez wyczuwalnego dla BMW oporu nawet w trybie sport.W adaptive drive kierownica w trybie sport chodzi ciężej i są duzo mniejsze wychyły.Wybieram adaptive drive i mpakiet 540ix. :D :D
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fajnie, ze jest tyle odpowiedzi, ktore mi ulatwia decyzje. W sumie to wolalbym opcje Luxury line ale ze zderzakami z M pakietu i sportowymi hamulcami ale tak sie nie da.

 

Jedyna watpliwosc to czy jest sens wchodzic w nowy model patrzac na ewentualne niedorobki. Bardzo chce zlamac zasade nie kupowania swiezych modeli majacych zazwyczaj rozne akcje serwisowe czy choroby wieku dzieciecego.

 

W mojej A4 1.8 tfsi oczywiscie jest problem brania oleju ale jeszcze na mala skale.

Opublikowano

Tu jest więcej,o aktywnym układzie kierowniczym.

 

 

Czy regulacja twardości zawieszenia jest w ogóle odczuwalna ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jakies 0.2-0.3L na 1000km wiec jest ok. Silnik jiz z konca produkcji tych wadliwych wiec cos tam maja poprawione albo mam farta.
Opublikowano
Jak to jest z kosztami w BMW? Tak bardzo zle oslawione "Bedziesz Miec Wydatki". Przeciez daja pakiet serwisowy na 5 lat lub 200k km za doplata wiec teoretycznie nawet jak cos drozszego poleci to nie z mojej kieszeni tak? Powiedziano mi, ze nawet jak amorek zacznie cieknac blisko 200k km to tez wymienia. Ciekawe ile z tego to prawda a ile proba zlapania klienta.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Pakiet serwisowy to bezpłatna wymiana oleju i filtrów. Podstawowa gwarancja trwa 2 lata a potem płacisz sam, chyba ze kupisz przedłużona (max 6 lat).
Opublikowano

Ok a przedluzona gwarancja do np 5 lat ma sens czy jest to tylko wyciagniecie kasy?

 

Pakiet serwisowy to rzeczywiscie tylko planowe wymiany oleju i filtrow. Jak bym chcial wymieniac olej co 15 tys km to musial bym normalnie placic za wszystko z jakims rabatem z tego co mi powiedziano.

 

W takim razie warto brac przedluzona gwarancje?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Warto, korzystałem kilkakrotnie bez żadnych problemów.
Opublikowano
Czyli miales jakies przygody jesli korzystales z serwisu? Ciekawe co bedzie po gwarancji...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Miałem przygody w F20, auto z samego początku produkcji niestety miało kilka wad "wieku dziecięcego".
Opublikowano

No wlasnie G30 to calkiem nowa konstrukcja i boje sie, ze bede co chwila musial jezdzic na akcje serwisowe czy inne historie. A jeszcze jak wyjdzie co, czego nie beda chcieli naprawic w ramach gwarancji to jiz w ogole masakra.

Zastanawiam sie jeszcze nad A7ka w benzynie. Sa trzy wady tego samochodu:

-Model juz schodzacy z rynku za chwile

-ma wieksze spalanie o dobre 2L niz G30

-jest bardzo szeroki a to wada jesli chodzi o parkowanie w miescie ale dzieki temu jest taka piekna!

Opublikowano
Bierzesz wydłużoną gwarancję na 5 lat i masz spokój - zresztą nie wyobrażam sobie, abyś w Audi nie zrobił podobnie. Oba modele są naszpikowane elektorniką i lepiej wydac te kilka tysięcy złotych za święty spokój niż potem kilkadziesiąt na naprawę :)
Opublikowano
Ok a przedluzona gwarancja do np 5 lat ma sens czy jest to tylko wyciagniecie kasy?

 

Pakiet serwisowy to rzeczywiscie tylko planowe wymiany oleju i filtrow. Jak bym chcial wymieniac olej co 15 tys km to musial bym normalnie placic za wszystko z jakims rabatem z tego co mi powiedziano.

 

W takim razie warto brac przedluzona gwarancje?

 

Przedłużona gwarancja działa bardzo dobrze ponieważ obejmuje wszystkie elementy pojazdu poza "skrzypieniem" środka.

Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek.

Pozostałe elementy, które nie działają lub ich działanie odbiega od normy są wymieniane na nowe!

No i co najważniejsze omija mnie histeria związana z częstszą wymianą oleju silnikowego i w skrzyni biegów.

Opublikowano

"Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek."

 

DLatego warto też rozważyć pakiet Plus i wtedy można cisnąć jak się chce i wymieniać klocki i tarcze nawet i co roku (a jak ktoś się postara i częściej"

Opublikowano
"Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek."

 

DLatego warto też rozważyć pakiet Plus i wtedy można cisnąć jak się chce i wymieniać klocki i tarcze nawet i co roku (a jak ktoś się postara i częściej"

Oj chyba nie bardzo, bo wymiana jest wg wskazań komputera, a ja akurat ostatnio wymieniam z powodu krzywych tarcz :(

Raz reklamowałem i uznali, a raz za "swoje".

W F16 to samo.

Opublikowano

Tak - jednak 5 lat to jak dla mnie 100 tys - więc co najmniej raz klocki zmienię - a pewnie i drugi raz wraz z tarczami.

Poza tym kupując u brokera ma się fajny rabat wiec i cały pakiet tanieje tak że szkoda nie brać

Opublikowano

Jasne. Przedluzona gwarancja musi byc obojetnie czy to BMW, Audi czy Merc. Bardziej interesowaly mnie wasze doswiadczenia z serwisowaniem BMW wlasnie podczas tej gwarancji.

Ja napewno bede wymieniac olej silnikowy co 15 tys km/1 rok niezaleznie od wskazan czy stylu jazdy. Wiem, ze nie ma olejow zdolnych trzymac parametry przez 30tys km.

Jesli chodzi o sportowy ulkad hamulcowy. Klocki i tarcze domyslam sie sa bardziej wytrzymale i teoretycznie powinny starczyc na wiecej km? Czy sa jakies minusy takowych? Np piszczenie lub podatnosc na wykrzywianie sie bardziej niz standardowe tarcze podczas wjechania w kaluze?

Opublikowano

Korzystam z pakietów BRI (gwarancja) i BSI plus (serwis).

Gwarancja fabryczna kończy się za miesiąc, wiec z BRI jeszcze nie korzystałem. Ale kiedyś w E61 niestety tak. Działało. Polecam tym bardziej im więcej jest w aucie gadżetów drogich w naprawie. Xdrive, aktywne zawieszenie czy układ kierowniczy, generalnie mechanika.

 

BSI dostaje kazde auto na 100kkm i 5 lat. BSI plus? Nie wiem czy warto. Od ub. wakacji wymianę klocków przednich mam wg komputera za 5kkm. I lekko bijące tarcze, których "nie warto wymieniać bo już za 3kkm będzie przysługiwała wymiana na koszt producent". No i z 15kkm zrobiłem i wciąż 5kkm. Na szczęście bicie jest minimalne, ale ochrona jak widać nie jest pełna.

 

Audi ma podobne pakiety: Serwis, Serwis plus; extensive = gwarancja. Odpowiedniki BSI i BSI plus, i BRI. Na oko pakiety serwisowe są droższe niż w BMW ale można płacić co miesiąc. Wiec opłacanie powinno dać się przerwać np. przy szkodzie całkowitej.

Opublikowano
Może serwis zmień?

Jak jest bicie to coś jest nie tak ...

A inny serwis to ma mu tarcze wyprostować? Bicie piany.

Pakiet na hamulce jest bez sensu jak się tarcze krzywią.

I nie trzeba wjeżdżać w kałuże, żeby się wykrzywiły.

Opublikowano
Tak - jednak 5 lat to jak dla mnie 100 tys - więc co najmniej raz klocki zmienię - a pewnie i drugi raz wraz z tarczami.

Poza tym kupując u brokera ma się fajny rabat wiec i cały pakiet tanieje tak że szkoda nie brać

 

Kupując u brokera te pakiety są wtedy "w cenie" czy to w salonie się dodatkowo wykupuję?

Opublikowano

Jeszcze jedno przemyslenie na temat G30 w porownaniu do A7 tez z 2.0 benzyna. Po weekendzie jazdy A7 i G30 wydaje mi sie, ze A7 ma lepsze przyspieszenie mimo 6.5 sec w katalogu vs 6.0 sec G30. Nie wiem czy automat BMW po prostu jakos lagodniej zmienia biegi czy co.

 

Jesli chodzi o brokera to jak to dokladnie dziala? Czytalem, ze jako osoba fizyczna tez mozna spokojnie kupic auto u brokera. Jak to wyglada z gwarancjami realnie bo wiadomo, ze jest gw. europejska?

Broker zamawia auto do produkcji czy tylko ma juz te wyprodukowane?

Opublikowano

[quote name="Lukasmat" Czytalem' date=' ze jako osoba fizyczna tez mozna spokojnie kupic auto u brokera. Jak to wyglada z gwarancjami realnie bo wiadomo, ze jest gw. europejska?

Broker zamawia auto do produkcji czy tylko ma juz te wyprodukowane?[/quote]

 

 

Nie u każdego brokera, u niektórych masz nawet narzucony konkretny leasing. Gwarancję masz, a to czy zamawia do produkcji czy nie to zależy od Ciebie.

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Kupując u brokera te pakiety są wtedy "w cenie" czy to w salonie się dodatkowo wykupuję?

Od 1 kwietnia 2017 r. dodatkową gwarancję można wykupić już tylko w chwili zakupu samochodu, później takiej możliwości nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.