Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jechałem dzisiaj w Bawarii Warszawa 530d w mpakiecie i skrętnymi tylnymi kołami oraz dd.Bardzo lekko kręci się kierownicą bez wyczuwalnego dla BMW oporu nawet w trybie sport.W adaptive drive kierownica w trybie sport chodzi ciężej i są duzo mniejsze wychyły.Wybieram adaptive drive i mpakiet 540ix. :D :D
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fajnie, ze jest tyle odpowiedzi, ktore mi ulatwia decyzje. W sumie to wolalbym opcje Luxury line ale ze zderzakami z M pakietu i sportowymi hamulcami ale tak sie nie da.

 

Jedyna watpliwosc to czy jest sens wchodzic w nowy model patrzac na ewentualne niedorobki. Bardzo chce zlamac zasade nie kupowania swiezych modeli majacych zazwyczaj rozne akcje serwisowe czy choroby wieku dzieciecego.

 

W mojej A4 1.8 tfsi oczywiscie jest problem brania oleju ale jeszcze na mala skale.

Opublikowano

Tu jest więcej,o aktywnym układzie kierowniczym.

 

 

Czy regulacja twardości zawieszenia jest w ogóle odczuwalna ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jakies 0.2-0.3L na 1000km wiec jest ok. Silnik jiz z konca produkcji tych wadliwych wiec cos tam maja poprawione albo mam farta.
Opublikowano
Jak to jest z kosztami w BMW? Tak bardzo zle oslawione "Bedziesz Miec Wydatki". Przeciez daja pakiet serwisowy na 5 lat lub 200k km za doplata wiec teoretycznie nawet jak cos drozszego poleci to nie z mojej kieszeni tak? Powiedziano mi, ze nawet jak amorek zacznie cieknac blisko 200k km to tez wymienia. Ciekawe ile z tego to prawda a ile proba zlapania klienta.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Pakiet serwisowy to bezpłatna wymiana oleju i filtrów. Podstawowa gwarancja trwa 2 lata a potem płacisz sam, chyba ze kupisz przedłużona (max 6 lat).
Opublikowano

Ok a przedluzona gwarancja do np 5 lat ma sens czy jest to tylko wyciagniecie kasy?

 

Pakiet serwisowy to rzeczywiscie tylko planowe wymiany oleju i filtrow. Jak bym chcial wymieniac olej co 15 tys km to musial bym normalnie placic za wszystko z jakims rabatem z tego co mi powiedziano.

 

W takim razie warto brac przedluzona gwarancje?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Warto, korzystałem kilkakrotnie bez żadnych problemów.
Opublikowano
Czyli miales jakies przygody jesli korzystales z serwisu? Ciekawe co bedzie po gwarancji...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Miałem przygody w F20, auto z samego początku produkcji niestety miało kilka wad "wieku dziecięcego".
Opublikowano

No wlasnie G30 to calkiem nowa konstrukcja i boje sie, ze bede co chwila musial jezdzic na akcje serwisowe czy inne historie. A jeszcze jak wyjdzie co, czego nie beda chcieli naprawic w ramach gwarancji to jiz w ogole masakra.

Zastanawiam sie jeszcze nad A7ka w benzynie. Sa trzy wady tego samochodu:

-Model juz schodzacy z rynku za chwile

-ma wieksze spalanie o dobre 2L niz G30

-jest bardzo szeroki a to wada jesli chodzi o parkowanie w miescie ale dzieki temu jest taka piekna!

Opublikowano
Bierzesz wydłużoną gwarancję na 5 lat i masz spokój - zresztą nie wyobrażam sobie, abyś w Audi nie zrobił podobnie. Oba modele są naszpikowane elektorniką i lepiej wydac te kilka tysięcy złotych za święty spokój niż potem kilkadziesiąt na naprawę :)
Opublikowano
Ok a przedluzona gwarancja do np 5 lat ma sens czy jest to tylko wyciagniecie kasy?

 

Pakiet serwisowy to rzeczywiscie tylko planowe wymiany oleju i filtrow. Jak bym chcial wymieniac olej co 15 tys km to musial bym normalnie placic za wszystko z jakims rabatem z tego co mi powiedziano.

 

W takim razie warto brac przedluzona gwarancje?

 

Przedłużona gwarancja działa bardzo dobrze ponieważ obejmuje wszystkie elementy pojazdu poza "skrzypieniem" środka.

Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek.

Pozostałe elementy, które nie działają lub ich działanie odbiega od normy są wymieniane na nowe!

No i co najważniejsze omija mnie histeria związana z częstszą wymianą oleju silnikowego i w skrzyni biegów.

Opublikowano

"Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek."

 

DLatego warto też rozważyć pakiet Plus i wtedy można cisnąć jak się chce i wymieniać klocki i tarcze nawet i co roku (a jak ktoś się postara i częściej"

Opublikowano
"Korzystam i jestem mega zadowolony. Jedyne koszty jakie ponoszę przez ponad 5 lat użytkowania samochodu to wymiana opon, hamulców i piór wycieraczek."

 

DLatego warto też rozważyć pakiet Plus i wtedy można cisnąć jak się chce i wymieniać klocki i tarcze nawet i co roku (a jak ktoś się postara i częściej"

Oj chyba nie bardzo, bo wymiana jest wg wskazań komputera, a ja akurat ostatnio wymieniam z powodu krzywych tarcz :(

Raz reklamowałem i uznali, a raz za "swoje".

W F16 to samo.

Opublikowano

Tak - jednak 5 lat to jak dla mnie 100 tys - więc co najmniej raz klocki zmienię - a pewnie i drugi raz wraz z tarczami.

Poza tym kupując u brokera ma się fajny rabat wiec i cały pakiet tanieje tak że szkoda nie brać

Opublikowano

Jasne. Przedluzona gwarancja musi byc obojetnie czy to BMW, Audi czy Merc. Bardziej interesowaly mnie wasze doswiadczenia z serwisowaniem BMW wlasnie podczas tej gwarancji.

Ja napewno bede wymieniac olej silnikowy co 15 tys km/1 rok niezaleznie od wskazan czy stylu jazdy. Wiem, ze nie ma olejow zdolnych trzymac parametry przez 30tys km.

Jesli chodzi o sportowy ulkad hamulcowy. Klocki i tarcze domyslam sie sa bardziej wytrzymale i teoretycznie powinny starczyc na wiecej km? Czy sa jakies minusy takowych? Np piszczenie lub podatnosc na wykrzywianie sie bardziej niz standardowe tarcze podczas wjechania w kaluze?

Opublikowano

Korzystam z pakietów BRI (gwarancja) i BSI plus (serwis).

Gwarancja fabryczna kończy się za miesiąc, wiec z BRI jeszcze nie korzystałem. Ale kiedyś w E61 niestety tak. Działało. Polecam tym bardziej im więcej jest w aucie gadżetów drogich w naprawie. Xdrive, aktywne zawieszenie czy układ kierowniczy, generalnie mechanika.

 

BSI dostaje kazde auto na 100kkm i 5 lat. BSI plus? Nie wiem czy warto. Od ub. wakacji wymianę klocków przednich mam wg komputera za 5kkm. I lekko bijące tarcze, których "nie warto wymieniać bo już za 3kkm będzie przysługiwała wymiana na koszt producent". No i z 15kkm zrobiłem i wciąż 5kkm. Na szczęście bicie jest minimalne, ale ochrona jak widać nie jest pełna.

 

Audi ma podobne pakiety: Serwis, Serwis plus; extensive = gwarancja. Odpowiedniki BSI i BSI plus, i BRI. Na oko pakiety serwisowe są droższe niż w BMW ale można płacić co miesiąc. Wiec opłacanie powinno dać się przerwać np. przy szkodzie całkowitej.

Opublikowano
Może serwis zmień?

Jak jest bicie to coś jest nie tak ...

A inny serwis to ma mu tarcze wyprostować? Bicie piany.

Pakiet na hamulce jest bez sensu jak się tarcze krzywią.

I nie trzeba wjeżdżać w kałuże, żeby się wykrzywiły.

Opublikowano
Tak - jednak 5 lat to jak dla mnie 100 tys - więc co najmniej raz klocki zmienię - a pewnie i drugi raz wraz z tarczami.

Poza tym kupując u brokera ma się fajny rabat wiec i cały pakiet tanieje tak że szkoda nie brać

 

Kupując u brokera te pakiety są wtedy "w cenie" czy to w salonie się dodatkowo wykupuję?

Opublikowano

Jeszcze jedno przemyslenie na temat G30 w porownaniu do A7 tez z 2.0 benzyna. Po weekendzie jazdy A7 i G30 wydaje mi sie, ze A7 ma lepsze przyspieszenie mimo 6.5 sec w katalogu vs 6.0 sec G30. Nie wiem czy automat BMW po prostu jakos lagodniej zmienia biegi czy co.

 

Jesli chodzi o brokera to jak to dokladnie dziala? Czytalem, ze jako osoba fizyczna tez mozna spokojnie kupic auto u brokera. Jak to wyglada z gwarancjami realnie bo wiadomo, ze jest gw. europejska?

Broker zamawia auto do produkcji czy tylko ma juz te wyprodukowane?

Opublikowano

[quote name="Lukasmat" Czytalem' date=' ze jako osoba fizyczna tez mozna spokojnie kupic auto u brokera. Jak to wyglada z gwarancjami realnie bo wiadomo, ze jest gw. europejska?

Broker zamawia auto do produkcji czy tylko ma juz te wyprodukowane?[/quote]

 

 

Nie u każdego brokera, u niektórych masz nawet narzucony konkretny leasing. Gwarancję masz, a to czy zamawia do produkcji czy nie to zależy od Ciebie.

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Kupując u brokera te pakiety są wtedy "w cenie" czy to w salonie się dodatkowo wykupuję?

Od 1 kwietnia 2017 r. dodatkową gwarancję można wykupić już tylko w chwili zakupu samochodu, później takiej możliwości nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.