Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziś zauważyłem plamę oleju pod autem i wjechałem na kanał sprawdzić. Zalana lewa część skrzyni, najpierw myślałem że to pompka sprzęgła, ale płynu w ogóle nie ubyło, poza tym nad pompką też jest mokre. Wygląda jakby lało coś u góry silnika i spływało po obudowie skrzyni. Z spod maski nic nie widzę, boki, przód i góra wydają się czyste. Co może tam z tyłu u góry lać? Miał ktoś coś podobnego? Może jakiś pomysł?
Opublikowano
Sprawdź czy nie cieknie z uszczelnienia obudowy filtra oleju . Podobno jest to częste miejsce wycieku w N47 .
Opublikowano

Najpierw trzeba ustalić co cieknie olej z silnika skrzyni czy jakiś płyn. Silnikowy łatwo poznać będzie czarny.

Ja miałem podobną sytuację wyciek pojawił się po koło 2 tyś od wymiany oleju a ciekło z pod tej czarnej pokrywy na filtrze oleju trzeba było wymienić oring gumowy chyba ten dostarczony z filtrem był wadliwy.

Opublikowano
Najpierw trzeba ustalić co cieknie olej z silnika skrzyni czy jakiś płyn. Silnikowy łatwo poznać będzie czarny.

Ja miałem podobną sytuację wyciek pojawił się po koło 2 tyś od wymiany oleju a ciekło z pod tej czarnej pokrywy na filtrze oleju trzeba było wymienić oring gumowy chyba ten dostarczony z filtrem był wadliwy.

 

Moim zdaniem cieknie olej, jest czarny i chyba ubyło go trochę. Obudowa filtra jest OK, przed chwilą sprawdziłem. Jak pisałem wyżej boki są czyste, jedynie tył, którego nie widać.

Zrobiłem zdjęcie "góry" skrzyni biegów. Tak widać jakby coś kapało z góry. Dodatkowo zdenerwowała mnie ta dziura, nie powinno tam być śruby? Czy to jakiś otwór do naprowadzania przy zakładaniu skrzyni? Co prawda, to nie z niej cieknie, ale dziwnie to wygląda.

c61b6b97d4859261.jpg

  • 2 lata później...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Wiadomo co było powodem wycieku?

U mnie wyciekło prawie wszystko po 2-3 minutach działania silnika, boje się go odpalać po raz kolejny ponieważ rozumiem że wycieknie znów cokolwiek wleję.

Jakieś pomysły co może cieknąć ?

Wymieniona była uszczelka i węże podstawy chłodnicy oleju.

Wszystko oryginalne od bmw.

Czy możliwe że poszedł uszczelniacz na wale i prawie wszystko tamtędy wyleciało? ( na bagnecie jest jakieś 4 mm od początku bagnetu )

Popękane jest też bardzo mocno koło pasowe wału korbowego, plus zaczęło mi chodzić na 2 lub 3 cylindry.

Boje się otwierać na parkingu pod blokiem.

Być może może ktoś pomóc i jest doświadczony bardziej niż ja sam ( jestem zielony z BMW )

Opublikowano

U mnie też lało się z podstawy filtra, ale nie była to wina uszczelki podstawy. W podstawie filtra oleju zamontowana jest chłodniczka oleju która połączona jest z filtrem dwoma rurkami i lało się spod uszczelniaczy tych rurek - elementy 6,7 i 8 na

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UD91-EUR-04-2007-E87N-BMW-120d&diagId=11_4065

Uszczelniacze były twarde jak kamień, przy próbie zdjęcia rozpadły się na kawałki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.