Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Mam problem polegający na tym, że auto rano po odpaleniu jak wszystko jest zimne chodzi bez najmniejszych zastrzeżeń. Po nagrzaniu calej komory silnikowej auto dostaje wibracji- kołysze drga silnikiem ale tylko w okolicach 1 tyś obrotów. W czasie jazdy jest to praktycznie niewyczuwalne lekko przy samym powolnym ruszaniu. Najbardziej kołysze silnikiem jak jest rozgrzany i go odpalę przełączę na R i zaczyna bujać silnikiem aż przenosi się na karoserie chwile pobuja i wszystko wraca do normy. Następna sprawa to przełączam na N albo P i robię leciutką przegazówkę tak troche powyżej 1 tyś obrotów to przy powrocie do wolnych obrotów zakołysze- zabuja silnikiem i wszystko znów jest ok. Ostatnio jeszcze słyszałem w środku jakby lekko piszczał pasek. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć

Koledzy czy ktoś z Warszawy albo okolic chciałby się podjąć zdiagnozowania usterki która dolega mojej 530dA. Nie wiem czy to trzeba podpiąć się pod komputer czy w inny sposób zdiagnozować wtryski. Na co dzień bywam w okolicach Rembertowa i Ursynowa. Lekkie trzęsienie silnikiem w aucie raz się pojawia a czasem go niema. Proszę o pomoc.

Opublikowano
Auto po diagnostyce komputerowej na korektach wyszło, że drugi i trzeci wtrysk kuleje i przez to ta nierówna praca i kołysanie silnikiem. Przy demontażu wtrysków wyszło, że była także lekko poluzowana stopa która trzyma 2-gi wtrysk. Wtryski oddane do sprawdzenia w serwisie Bosch. Temat zamknięty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Same niedokręcone jarzmo mogło powodować ten problem, wszystkie oddałeś do sprawdzenia?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Oddałem te dwa które podczas diagnozy na kompie kolega z forum mi powiedzial, ze są do zdiagnozowania na stole. Dzwonil teraz z serwisu, że obydwa wtryski po rozebraniu i wyczyszczeniu są do ustawienia do parametrów producenta. Niewiem czy od tego poluzowania mogły wyjść złe wyniki na komputerze, ale po wtrysku było widac, że na boku wtrysku był przedmuch bo był ubrudzony nagarem a ten drugi był czyściutki.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Auto po czyszczeniu tych dwóch zdiagnozowanych na komputerze wtrysków nabrało drugiej młodości żadnego kołysania, bujania silnikiem. Trochę więcej zaczął palić i trochę kopcić, ale wszystko super po tym zabiegu. Moje pytanie czy podczas zdejmowania kolektora aby dobrać się do wtrysków podczas skręcania mogła powstać jakaś nieszczelność na kolektorze i przez to zaczął lekko kopcić?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, nieszczelność = zły skład mieszanki = dym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.