Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MAm taki problem podaczas hamowania starsznie bije kierownica, tarcze klocki nowe , sprawdzone juz dwa komplety, bicie jest takie ze chce wyrwac kierownice z reki,

tarcza idelanie przylega do piasty co to moze byc?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
drążki układu kierowniczego , któryś z wachaczy mogą mieć luzy .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na trzepakach często nic nie pokazuje ,ale dobry mechanik jest w stanie sprawdzić breszką i znałeś luzy .

Wszystkie koła są wyważone ? Felgi proste ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Jak zawias ok, to może piasta być krzywa. Trzeba sprawdzić bicie osiowe piasty a pozniej tarcz hamulcowych. Bicie tarcz ma być mniejsze badz rowne 0.05mm.

Jakiej firmy tarcze zamontowałeś.??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tarcze klocki nowe , sprawdzone juz dwa komplety

Jakiej firmy te tarcze ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

 

Zestaw Value Line w ASO BMW 404 zł na stronę (tuleja, sworzeń do zwrotnicy i wszystkie potrzebne nowe śruby).

 

Do ściągania sworznia dobrze zrobić sobie przyrząd kinetyczny (podobny jak np. do wyciągania wtryskiwaczy) - siedzi mocno w zwrotnicy...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Opublikowano

nie wiem jakie tarcze chyba boscha albo ate po zaloazeniu jest ok a pozniej problem sie pojawia po klikudziesieciu hamowaniach

czy ta tuleja miala by tak ogromny wplyw na walenie po kierownicy?

Opublikowano
Jak na początku jest dobrze to warto obejrzeć zaciski?prowadnice? moze są uszkodzone/zardzewiałe i krzywią/przegrzewają tarcze...
Opublikowano

wywalone poduszki pod silnikiem tez mogą powodować mocne drgania przy hamowaniu. U mnie wymiana wyeliminowała wiele przypadłości w tym bicie kierownicy.

 

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Zaciski sa ok , nie ma jakis luzow wlasnie w zawieszeniu, jak by byly poduszkimod silnika to po zmianie tarcz problem by pozostal natomiast na chwile jest ok zmieniam piasty zobaczymy.
Opublikowano
sprawdz dobrze tuleje pływające - jeżeli są za miękkie (starość) będziesz miał bicie na kierownicy... dodatkowo maglownica jak ma luzy to tak samo może powodować wibracje
Opublikowano

Witam,

Nie wiem czy podobnie jest u mnie ale podczas delikatnego hamowania następuje drżenie kierownicy. Mocne zahamowanie naciśnięcie pedału hamulca jest ok, tylko takie liźnięcie powoduje drżenie kierownicy.

drążki... półośki... ?

Opublikowano

U mnie sutuacja wyglada tak

Zamontowane nowe tarcze klocki przod i tyl owe piasty

Przy hamowaniu powiedzmy ze 130 straszne wibracje na kierownicy pedal hamulca ok

Po obnizeniu predkosci do ok 100km/h przestaje wibrowac

Czyli wibracje sa tylko przy wiekszych predkosciacj hamujac ze 100 na maxa zero wibracji

Co do tej tuleji nr9 wyglada ok

Zreszta przy hamowaniu to jak by byla wywalona to chyba raz powinno dupnac a nie bic?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Miałem ten sam problem na 100%prowadnice są krzywe i bardzo często pod wpływem ciepła się poddają,jeżeli godzi o wymianę tarczy to jak będziesz miał wszystko nowe to wystarczy że jeden raz ostro z duzej prędkości zahamujesz to od razu będziesz miał bicie na kierownicy przy muśnięciu hamulca a dopiero przy mocniejszym hamowaniu bicie ustanie .Pozdrawiam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Miałem ten sam problem na 100%prowadnice są krzywe i bardzo często pod wpływem ciepła się poddają,jeżeli godzi o wymianę tarczy to jak będziesz miał wszystko nowe to wystarczy że jeden raz ostro z duzej prędkości zahamujesz to od razu będziesz miał bicie na kierownicy przy muśnięciu hamulca a dopiero przy mocniejszym hamowaniu bicie ustanie .Pozdrawiam

Ja tez mam bicie ale nie zawsze, mam wrażenie że jak jest upalny dzień czy dużo jeżdżę to bije, jak jest chłodniej albo nocą to objawy są prawie niezauważalny. To wina prowadnic?

x3334a545255abac1e52.jpg
Opublikowano

sprawdzic kola! sprawdzic, deformacje opon, zuzycie tulei met-gum

u mnie jedna opona miala 3,5mm deformacji i biło.. zmienione opony i GIT

Opublikowano

Przy hamowaniu powiedzmy ze 130 straszne wibracje na kierownicy pedal hamulca ok

Po obnizeniu predkosci do ok 100km/h przestaje wibrowac

Czyli wibracje sa tylko przy wiekszych predkosciacj hamujac ze 100 na maxa zero wibracji

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Miałem identycznie, po wymianie prowadnic w przednich hamulcach jak ręką odjął.

Opublikowano

Sprawdz jak pracują siłowniczki u znajomego jeden nie wychodził tak jak powinien przez co tarcza nie dociskała z dwóch stron tak samo i było bicie.

 

 

p.s. tłoczki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.