Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, zainteresował mnie ten samochód

 

Drugi właściciel od dwóch lat, krajowa, sprzedający "normalnie gada". twierdzi, że w 100% bezwypadkowy, wymieniona jedynie przednia szyba - kamyk i dwa miesiące temu sam zderzak - wina zonki.

Z Bielska Białej do Bydgoszczy mam kawałek, stąd każde info, coś zauważone przed wyjazdem cenne :cool2:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-xdrive-automat-mpakiet-skora-4x4-pelna-historia-w-salonie-pl-bmw-ID6yFyYR.html

 

Z góry dziękuję

Edytowane przez bart 328
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Zdjęcia bardziej artystyczne niż cokolwiek pokazujące ;-) Sprzedający twierdzi, że pełna historia w ASO BMW to wykup raport z www.bmw-check.com i będziesz wiedział co w trawie piszczy.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAWX31090L901658

Type code: WX31

Model: X3 20I (EUR)

E-F-R series: F25

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N20

Displacement: 2.00

Power: 135 (183 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 300 - ALPINWEISS 3

Upholstery code: LUSW - LEDER NEVADA/SCH

Prod.date: 2012-03-12

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2MS M LM RAEDER STERNSPEICHE 368 M, 18"

S2PA Lockable wheel bolt

S2VG PERFORMANCE CONTROL

S2VL Variable sport steering

S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

S4NE BLOW-BY-HEIZER

S5DA Passenger airbag deactivation

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6NK ERW.ANBIND.MOBILER GERAETE

S6VC STEUERUNG COMBOX

S7NH BMW Service inclusive

S8A1 Sprachversion polnisch

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8TM TAGFAHRLICHT BEI FAHRZEUGSTART INAK

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S8V7 HINWEISSCHILD NCAP GRIECH/UNGAR/POL

S205 Automatic transmission

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S225 Deleted, sports suspension

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S320 Deleted, model lettering

P337 M Sports package

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S663 Radio BMW Professional

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S877 Omission of non-combined operation

S925 Dispatch protection pack

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdjęcia, na których niewiele widać. Szkoda.

Przydałyby się zdjęcia całego - doświetlonego auta i pod kątem 90stopni.

I koniecznie komory silnikowej (ze śrubami mocującymi błotniki).

Deklarowaną przez sprzedawcę naprawą zderzaka bym się nie przejmował . Szyba - jeśli powód prawdziwy - to też samo życie.

Więc cóż, ale zaryzykuję po tych nieszczęsnych zdjęciach, że błotnik lewy przedni barwą i połyskiem trochę odstaje od reszty.

Trzeba spytać sprzedawcy (może nie wiedzieć - jest drugim właścicielem, a może sam weryfikował kiepsko czyli tylko czujnikiem grubości lakieru), przyjrzeć się uważnie śrubom mocującym ten błotnik, może sprawdzić historię ASO, czy historię likwidacji szkód ubezpieczeniowych.

Natomiast wymiana samego błotnika na nowy i pomalowanie "na odcięcie", lub wymiana na inny "w kolorze" to też nie jest nie wiadomo co.

A auto swoje jest warte, a było jeszcze droższe, więc i ewentualne naprawy powinny być na odpowiednim poziomie.

Chyba, że był po naprawie zderzaka polerowany był jeszcze sam błotnik - tak robią zawodowcy, przy naprawach sąsiedniego elementu. Wtedy to już w ogóle nie ma problemu.

Ale mówię, zdjęcia kiepskie, może krzywdzę tą BeeMkę i niepotrzebnie się wychylam.

Podsumowując - ja bym się jej przyjrzał bliżej, bo chyba to naprawdę ciekawa sztuka.

PS.

Poproś o lepsze zdjęcia - takie jak pisałem wyżej...

 

popatrz sam:

eb958b281e32.jpg

 

zaznaczyłem o co mi chodzi:

3c9493cc8e2a.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przebieg ok. regularnie serwisowany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuję za odpowiedź. Chyba jednak czeka mnie wycieczka do Bydgoszczy.
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze dwie informacje. Samochód ma dołożony hak przez obecnego właściciela (podobno na bagażnik rowerowy ), ale to nie problem. W dowodzie rejestracyjnym współwłaścicielem jest bank w wyniku kredytu na auto i tak sprawa nie jest uregulowana, a auto jest sprzedawane. ...I to jest problem do rozwiązania dla sprzedającego.
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Samochód ma dołożony hak przez obecnego właściciela (podobno na bagażnik rowerowy ), ale to nie problem.

Hak to zaleta. A bagażnik rowerowy na haku to najlepsza rzecz pod słońcem.

 

W dowodzie rejestracyjnym współwłaścicielem jest bank w wyniku kredytu na auto i tak sprawa nie jest uregulowana, a auto jest sprzedawane. ...I to jest problem do rozwiązania dla sprzedającego.

To wada, która dyskwalifikuje auto. Dopóki sprzedający nie rozwiąże tematu - auta kupić nie można.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, dopóki nie będzie wykreślony współwłaściciel - BANK - nawet nie mam ochoty tracić czasu na wyjazd do Bydgoszczy (w końcu to około 460 km w jedną stronę). :mad2:

Swoją drogą, jak można sprzedawać auto, nie mając czystego prawa własności, to nie wiem...

Sprzedający w rozmowie bardzo kulturalny, sprawiający wrażenie prawdomównego człowieka, nie bełkot handlarzy, który ostatnio słyszałem w komisach. (a szukam X3 lub F30 xdrive, krajowego, najlepiej od pierwszego właściciela).

Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dlaczego piszesz 2.0d?? Przecież to benzyna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, tak,wiem, benzyna, dopiero teraz zauważyłem mój błąd w tytule :duh: :duh: :duh:

Mam 4,5 km do pracy, dlatego wybór padł na benzynę, bo boję się o filtr DPF.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, tak,wiem, benzyna, dopiero teraz zauważyłem mój błąd w tytule :duh: :duh: :duh:

Mam 4,5 km do pracy, dlatego wybór padł na benzynę, bo boję się o filtr DPF.

 

Trendy koncepcja. Taka ekoterrorystyczna - wprost z obrad komisji europejskiej - chciałoby się powiedzieć. :cry2:

 

A szczerze to lobby paliwowo - szejkowe na maxa. :mad2:

 

Rzeczywisty raport spalania na autocentrum_pl BMW X3 F25 xDrive20i 184KM 2011-2015 -klik-klik- - średnia 9.7l Pb/100km

Rzeczywisty raport spalania na autocentrum_pl BMW X3 F25 xDrive20d 184KM 2010-2014 -klik-klik-- średnia 7.7l ON/100km

 

Mi znani spece od BMW mówią, że w nowożytnych 4 cyl. szachownicach jest tak, że różnica między dieslem a benzyną jest taka, że w dieslu za zaoszczędzone z paliwa pieniądze wydamy na naprawy i będziemy jeździć, a w benzynie BMW swoje niestety pali, a że zepsuje się niepóźniej i nietaniej od diesla, to nie będziemy mieli na naprawę...

Tak mi mówią o nowożytnych 4 cyl. BMW...

Fakt - mieszkam poza miastem, ale nie tak daleko znowu od cywilizacji, ale (poza przypadkiem poniżej) z żadnym DPF-owym dieslem nie miałem nigdy problemów.

Sam już trzecim BMW z DPF jeżdżę (z remapem) - razem 9 lat, moja żona męczy po mieście A-klasę 180CDi, pracownicy maltretują 1.4d4d, 1.6TDi, 2.0TDi - też żadnych DPF-owych atrakcji.

Jeden jedyny problem z DPF miałem z C3 1.4HDi 70KM (na mokrym DPF z płynem Eolys - tym niby najlepszym na miasto) - mechanik pomylił się przy obsłudze serwisowej, kliknął w programie serwisowym, że dolał dodatku Eolys, a nie dolał - oczywiście wiadomo - mi o tym nie powiedział.

I po następnych 30 tys. km nieśmiertelny mokry DPF w C3 trzeba było..., no wiecie co trzeba zrobić... Jedyna zaleta, to że C3 1.4HDi przy okazji dostało wigoru, bo odetkane C3 z mocą poprawioną do 100KM i z fajnym momentem w 1.4HDi od tego czasu jeździ jak szalone...

Podsumowując - w DPF kluczowa jest prawidłowa obsługa serwisowa (niepodrobione oleje wymieniane co 15 tys.km, porządny olej napędowy, sprawne - czyli trzymające temperaturę termostaty wody i EGR, sprawny układ EGR, że nie wspomnę o niesprawnym mechanicznie silniku (słynne polskie cofańce) czy jeżdżeniu ze świecącą kontrolką check-engine lub na małym stanie paliwa w baku - wtedy procedura wcale się nie uruchamia, ale to pewnie ogólnie wiadomo).

Natomiast jeden jedyny raz uległem unijnemu lobby paliwowemu - oszalałem i kupiłem jedyne moje nowożytne miejskie benzynowe niby-ekologiczne cudo - Picanto 2014r. 1.0i 69KM EURO5.

Psuć się to coś nie psuje, ale jedzie wooooolno i ociężaaaaale, a pali niemal 8l/100km Pb95 (średnia z 50 tys. km). I jeszcze nikt nim nie chce jeździć. Masakra.

Powiem tyle, to Picanto zastąpiło Fabię 1.4TDi 80KM zużywającą 5,3l/100KM (średnia z 160 tys.km).

Kto za to zapłaci - ja - czyli unijny jeleń.

Szkoda gadać.

 

PS.

Ładne i chyba porządne to benzynowe X3 F25.

Szkoda, że benzynowe...

Ale jeden lubi córkę, drugi teściową, a trzeci chłopaków.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem i mam benzynowe i diesle BMW. Spalanie schodzi na drugi plan, petandycznie dbam o auto zarówno ze strony mechanicznej jak i wizualnej, ale 4,5 km, jeszcze przerwane szkołą dzieci budzi mój niepokój o DPF. Masz bardzo dużo racji w tym co piszesz, bo w moim służbowym dwuletnim A6 3.0 TDI quattro nie mam z nim żadnych problemów . W poprzednim tylko A4 3.0 TDI quattro przy 350 tyś czyściłem filtr. Tylko one robią trasy, a X3 wokół komina :mrgreen:. Zresztą tutaj właściciel nie ma środków na spłacenie kredytu i chciałby, aby kupujący z nim poszedł do banku (mbank) i spłacił auto. Nie mam bladego pojęcia, jak to formalnie wygląda, bo nigdy nawet nie miałem kredytu i muszę rozpytać się w banku. Ta cała historia plus odległość trochę mnie zniechęca....
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem i mam benzynowe i diesle BMW. Spalanie schodzi na drugi plan, petandycznie dbam o auto zarówno ze strony mechanicznej jak i wizualnej, ale 4,5 km, jeszcze przerwane szkołą dzieci budzi mój niepokój o DPF. Masz bardzo dużo racji w tym co piszesz, bo w moim służbowym najnowszym A6 3.0 TDI quattro nie mam z nim żadnych problemów . W poprzednim tylko A4 3.0 TDI quattro przy 350 tyś czyściłem filtr. Tylko one robią trasy, a X3 wokół komina...

Moja żona już kilka lat ujeżdża A-klasę 180cdi i nie może zmęczyć.

A nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek jechała nią gdzieś dalej.

Oczywiście jedno dziecko do szkoły, drugie do przedszkola, potem do pracy.

I tak w kółko.

Zresztą nieważne.

 

Zresztą tutaj właściciel nie ma środków na spłacenie kredytu i chciałby, aby kupujący z nim poszedł do banku (mbank) i spłacił auto. Nie mam bladego pojęcia, jak to formalnie wygląda, bo nigdy nawet nie miałem kredytu i muszę rozpytać się w banku. Ta cała historia plus odległość trochę mnie zniechęca....

Jeśli Ci się podoba - ja na Twoim miejscu pomęczyłbym temat.

Bo jest to naprawdę dobry powód, że poprzedni właściciel dzięki problemom finansowym pozbywa się dobrego auta.

Zwykle dobre auta używane nie są zbyt łatwo dostępne na rynku..., a jeśli już - to pierwszeństwo ma rodzeństwo, rodzice, dzieci, szwagrowie, kuzynowie, przyjaciele, sąsiedzi, znajomi, pracownicy, współpracownicy, koledzy...

Np. moja siostra kupiła ode mnie 3 auta, jeden z moich ludzi 2, o pojedynczych transakcjach nawet nie będę pisał...

Na porządne auta czeka także komis dealerski.

Dopiero na końcu all i oto_pl.

 

A w przypadku braku finansów tak naprawdę jest jeszcze zwykły ludzki wstyd.

Radzę zadzwonić a potem napisać @ do tego banku, w którym jest kredyt, jak to konkretnie wygląda, uzgodnić wszystkie szczegóły i po kilku / kilkunastu dniach temat opanowany.

Natomiast trzeba dodatkowo sprawdzić jedna sprawę - czy problemy finansowe nie wpłynęły na teraźniejszą kondycję pojazdu.

To trzeba zweryfikować.

Tyle.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • 5 lat później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

W międzyczasie trochę właścicieli przybyło ale szkód nie widać.

2012 Rok produkcji


19.04.2012



Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 28.10.2014)


Właściciel: osoba fizyczna


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: kujawsko-pomorskie


19.04.2012



Dodanie współwłaściciela (pozostał współwłaścicielem do 28.10.2014)


Współwłaściciel: firma lub organizacja


25.04.2012



Pierwsza rejestracja w Polsce


28.10.2014



Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 03.02.2015)


Właściciel: osoba fizyczna


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: kujawsko-pomorskie


03.02.2015



Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 30.03.2017)


Właściciel: osoba fizyczna


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: kujawsko-pomorskie


28.05.2015



Okresowe badanie techniczne (ważne do 25.04.2017)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: CBY/002


Odczytany stan drogomierza: 59 928 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


30.03.2017



Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 03.04.2020)


Właściciel: firma lub organizacja


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie


30.03.2017



Dodanie posiadacza (pozostał posiadaczem do 14.05.2020)


Posiadacz: firma lub organizacja


24.04.2017



Okresowe badanie techniczne (ważne do 24.04.2018)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: FG/01


Odczytany stan drogomierza: 148 975 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


23.04.2018



Okresowe badanie techniczne (ważne do 23.04.2019)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: FG/01


Odczytany stan drogomierza: 170 386 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


25.02.2020



Okresowe badanie techniczne (ważne do 25.02.2021)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: FG/015


Odczytany stan drogomierza: 189 074 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


03.04.2020



Zbycie i nabycie pojazdu


03.04.2020



Zmiana właściciela (pozostał właścicielem do 01.02.2022)


Właściciel: osoba fizyczna


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie


20.04.2021



Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.04.2022)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: FG/016/P


Odczytany stan drogomierza: 200 047 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


01.02.2022



Zbycie i nabycie pojazdu


01.02.2022



Zmiana właściciela


Właściciel: osoba fizyczna


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie


21.04.2022



Okresowe badanie techniczne (ważne do 21.04.2023)


Wynik badania: pozytywny


Numer SKP: FG/012/P


Odczytany stan drogomierza: 213 256 km


(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


14.12.2022



Zbycie pojazdu

13.01.2023 19:12:42


Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:


Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 6

Stan aktualny:


Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: lubuskie


Polisa OC: aktualna


Data ważności polisy: 28.02.2023


Badanie techniczne: aktualne


Ostatni stan drogomierza: 213 256 km


Liczba właścicieli: 1


Liczba współwłaścicieli: 0

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ha, stara znajoma. :D

Jak się tym autem interesowałem w 2017 roku, raport twierdził, że jest rzeczywiście bezwypadkowa i oryginalny, mały przebieg. Jak jest teraz, to nie wiadomo, bo lat i km przybyło, ale nadal ładnie wygląda.

Ja jej ostatecznie nie kupiłem, bo zniechęciła mnie odległość i nie uregulowane sprawy finansowe, opisane powyżej.

Ostatecznie kupiłem F30 xDrive, by po 9 miesiącach wymienić je z powrotem na kolejnego sava (wcześniej X3 E83), ale tym razem prawie nowe X3 F25 LCI, jednak z silnikiem diesla 2.0d B47 190 KM i coś więcej, :mrgreen: bo ma pakiet M Performance Power Kit oraz dodatkowo dłubał przy niej MODPRO.

Czemu o tym piszę?

Moja demonem dynamiki nie jest, ale przejedź się X3 z tym 184 konnym benzyniakiem z ogłoszenia, bo możesz się rozczarować. Słabo jedzie, dużo pali jak na swoje możliwości.

X3 w dieslu, jeszcze LCI z B47 jest dużo lepszym wyborem i jak pisał Miczek, zero problemów z DPF (fakt, mam znikomy przebieg, bo robię 7,5 tyś KM rocznie).

W rodzinie jest również X3 F25 przedlift z silnikiem diesla N47, 184 KM z przebiegiem 220 tyś km i zero problemów z DPF, czy rozrządem, który wujek świadomie jeszcze nie wymienił.

Więc polecam jazdę testową, bo mnie skutecznie zniechęciła do tego silnika.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.