Skocz do zawartości

Akcja serwisowa N47 B47 N57... zawór EGR


christo74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników silnika b47 jako tykającego zapalnika. Dziś lawetą ściągnąłem f11 kuzyna, którego namówiłem na zakup tego auta. Rocznik 2015, zadzwoniłem do Premium Areny, auto już po wymianie chłodniczki, więc powinno być bez problemów. Zalecilem by zdjął i wyczyścił kolektor, jednak przez rok eksploatacji (30tkm) tego nie zrobił. Tymczasem podczas jazdy kuzyn poczuł swąd kopcącego się plastiku. W kolektorze, w jego dolnej części, tuż za alternatorem wypaliło około centymetrowy otwór. Zabryzgało nieco blok silnika. Płynu chłodniczego nie ubyło, do chłodniczki by ją obejrzeć jeszcze się nie dostałem.

Co mogło być przyczyną tej awarii?

Auto po sprowadzeniu nie było już serwisowane w ASO, więc w serwisie pewnie oleją temat. A może jednak próbować zawalczyć i uznają wadę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.