Skocz do zawartości

Akcja serwisowa N47 B47 N57... zawór EGR


christo74

Rekomendowane odpowiedzi

ostrzegam wszystkich czekających na części z akcji serwisowej - ja czekałem kilka ładnych tygodni żeby po nowym roku dowiedzieć sie że zmieniły się zasady akcji i tylko część z pierwotnie wytypowanych aut będzie naprawiana. w moim przypadku naprawy nie będzie w ramach akcji, problemy występują nadal i muszę zapłacić za to ze swojej kieszeni. :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie ma widzi mi się! Ocena jest wykonywana za każdym razem wg.instrukcji, jedne chłodnice podlegają akcji a inne nie. Części są w ciągu kilku dni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma widzi mi się! Ocena jest wykonywana za każdym razem wg.instrukcji, jedne chłodnice podlegają akcji a inne nie. Części są w ciągu kilku dni.

tylko ze kilka dni temu instrukcja podobno sie zmienila, ja na czesci czekalem prawie 2 miesiace zeby w dzien wymiany sie dowiedziec ze przez zmiane instrukcji moja chlodnica nie podlega wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie ma widzi mi się! Ocena jest wykonywana za każdym razem wg.instrukcji, jedne chłodnice podlegają akcji a inne nie. Części są w ciągu kilku dni.

tylko ze kilka dni temu instrukcja podobno sie zmienila, ja na czesci czekalem prawie 2 miesiace zeby w dzien wymiany sie dowiedziec ze przez zmiane instrukcji moja chlodnica nie podlega wymianie.

 

To inna akcja o której mówisz, tej obecnej nie było 2 miesiące temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już po. Umówienie terminu z kilkudniowym wyprzedzeniem. Wczoraj auto podstawione o 10.30, telefon z ASO ok 14.30 że już gotowe. Diagnoza - wymagana wymiana. Od razu w ramach jednej wizyty wymieniono (serwisant twierdzi że ok 90 % aut odwiedzających stację na tę akcję serwisową do tej pory miało wymianę). Części dotarły do serwisu więc robią od razu. Twierdzą że skala większa niż przypuszczali początkowo. Dlatego na części może trzeba trochę poczekać gdy ich zabraknie. Potem tylko zaprogramowanie nowej chłodnicy i po sprawie. Wracając do domu odniosłem wrażenie, że wspomniany wcześniej chwilowy zapach spalin w kabinie nie występuje. Ale po jakimś czasie dopiero będzie można mieć pewność, że to było przyczyną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma widzi mi się! Ocena jest wykonywana za każdym razem wg.instrukcji, jedne chłodnice podlegają akcji a inne nie. Części są w ciągu kilku dni.

tylko ze kilka dni temu instrukcja podobno sie zmienila, ja na czesci czekalem prawie 2 miesiace zeby w dzien wymiany sie dowiedziec ze przez zmiane instrukcji moja chlodnica nie podlega wymianie.

 

To inna akcja o której mówisz, tej obecnej nie było 2 miesiące temu.

 

chłodnica cyrkulacji spalin i zawór egr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


W moim samochodzie BMW F10 535 xd z 2016r ubywało płynu - ostatnio litr płynu na 1800 km. Jestem po wizycie w BMW Lublin i serwisant stwierdził uszkodzenie chłodnicy egr w takim stopniu że nie może mi wydać auta gdyż grozi to zapaleniem pojazdu. Dostałem samochód zastępczy do poniedziałku ale coś czuję że samochód sobie postoi na serwisie gdyż te chłodnice są trudno dostępne. Moje pytania- auto wg vin nie jest objęte akcją wymianych chłodnic (coś serwisant wspomina że postarają się go podpiać ale nic pewnego) a gwarancja 2 letnia skończyła się we wrześniu 2018r, samochód ma przejachane 81000 km. Proszę o rady co zrobić jeżeli auto będzie czekało na nową chłodnicę dłuższy okres czasu? Czy mam szanse na auto zastępcze do czasu naprawy jeżęli jest to wada fabryczna pojazdu? Z góry dziękuję za pomocne rady


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w Bawaria Motors w Gdańsku, w celu umówienia wizyty. Miła Pani poinformowała, że BARDZO duże problemy z chłodnicami, że mają listę prawie 200 aut na akcję. Dziwne sprawa, bo większość z Was pisze że nie ma problemów. Tymczasem umówiłem się na sprawdzenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w Bawaria Motors w Gdańsku, w celu umówienia wizyty. Miła Pani poinformowała, że BARDZO duże problemy z chłodnicami, że mają listę prawie 200 aut na akcję. Dziwne sprawa, bo większość z Was pisze że nie ma problemów. Tymczasem umówiłem się na sprawdzenie.

 

Tez bylem w Bawaria Motors w Gdansku 3 tyg temu z powodu ubytku plynu chlodniczego okolo 2/3 litra na 1000 km przy przebiegu 125000 km. Rezultat spodziewany - Wymieniona chlodnica EGR (komplet chlodnica + zawor EGR). Koszt chlodnica okolo 2900 + robocizna 1000 z + jakies srubki - razem 4050 zl przy czym to nie obejmowalo diagnostyki. Diagnostyke zrobilem samodzielnie w oparciu o wiedze z neta i Iste - bez tego 400 zl trzeba by doliczyc. Moja konkluzja jest taka ze chyba wszystkie modele BMW z tego okresu maja problemy z chlodnica EGR przy czym statystycznie najliczniejsza grupa niezadowolonych klientow stanowia uzytkownicy 2-litrowych silnikow gdyz tych jest na rynku najwiecej. Oni stanowia pewna grupe nacisku/ryzyka wizerunku dla marki i glownie dla nich ta akcja serisowa jest. 3-litrowych jest na tyle malo ze mozna ich zwyczajnie olac. Swoja droga jak juz wymianiaja te chlodnice to ciekawe na jakie... na takie same czy "poprawione" ? Ktos wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Byłem wczoraj w Bawaria Motors w Gdańsku, w celu umówienia wizyty. Miła Pani poinformowała, że BARDZO duże problemy z chłodnicami, że mają listę prawie 200 aut na akcję. Dziwne sprawa, bo większość z Was pisze że nie ma problemów. Tymczasem umówiłem się na sprawdzenie.

 

Tez bylem w Bawaria Motors w Gdansku 3 tyg temu z powodu ubytku plynu chlodniczego okolo 2/3 litra na 1000 km przy przebiegu 125000 km. Rezultat spodziewany - Wymieniona chlodnica EGR (komplet chlodnica + zawor EGR). Koszt chlodnica okolo 2900 + robocizna 1000 z + jakies srubki - razem 4050 zl przy czym to nie obejmowalo diagnostyki. Diagnostyke zrobilem samodzielnie w oparciu o wiedze z neta i Iste - bez tego 400 zl trzeba by doliczyc. Moja konkluzja jest taka ze chyba wszystkie modele BMW z tego okresu maja problemy z chlodnica EGR przy czym statystycznie najliczniejsza grupa niezadowolonych klientow stanowia uzytkownicy 2-litrowych silnikow gdyz tych jest na rynku najwiecej. Oni stanowia pewna grupe nacisku/ryzyka wizerunku dla marki i glownie dla nich ta akcja serisowa jest. 3-litrowych jest na tyle malo ze mozna ich zwyczajnie olac. Swoja droga jak juz wymianiaja te chlodnice to ciekawe na jakie... na takie same czy "poprawione" ? Ktos wie ?

 

Akcja dotyczy również N57 czyli 3.0d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.