Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kruk a może na moją coś jest? vin ? D600101.

Dzięki wielkie

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Byłem dzisiaj na zmianie kół i przy okazji dowiedziałem się, że mam akcje serwisową na EGR. Jak pytałem ~2 miesiące temu to nie było tej akcji dla mnie w systemie. Może sprawdźcie ponownie czy się czasem dla Was nie pojawiła też akcja serwisowa na EGR. Widocznie nie dodają tego do systemu od razu wszystkim.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Akcji brak zresztą byłe parę dni temu w Bawarii więc jak była to by powiedzieli o tym :)
Opublikowano

zwracam tylko uwage, ze egr jest wymieniany rowniez w autach ktorych numery nie znajduja sie w akcji serwisowej

u mnie zadecydowali podczas serwisu okresowego przy przebiegu 93tys

 

tapatalked

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
To i ja się podłącze, prosze o sprawdzenie czy dla mojego auta są jakies akcje serwisowe.

WBAMX12080D281275

 

Brak akcji.

  • Moderatorzy
Opublikowano
może na mój jest jakaś akcja DU31441 dziekuje

 

Taż brak akcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akcja akcją aje czasem i bez akcji robią w ramach jak są objawy...

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam.W moim aucie BMW 518d 2016 rok,po przebiegu od nowosci 2500km.wymieniono zawor egr i chlodniczke.Teraz przy przebiegu 5000km znowu wymieniono egr.W obydwu przypadkach z powodu zasyfienia sadza.Jazda glownie po miescie,tylko czy to aby nie za szybko sie zapycha.Czytalem troche o zaworach egr i pisza ze nawet,gdy auto tylko uzytkowane po miescie to zawor powinien wytrzymac ok.50-60tys.km w dieslu i 100000km w benzynie. Dodam iz nie jest to moje pierwsze nowe auto i jezdze juz od 25 lat roznymi,ale takiej historii to nie mialem z zadnym.Jezdze normalnie,bez katowania silnika i skrzyni,moje auto nie podlegalo i dalej nie podlega zadnym akcjom servisowym.W serwisie mowia aby czesciej wyskakiwac w trase,tylko ze zawor wlasnie szybciej sie zapycha przy stalych ,srednich obrotach,a na trasie zazwyczaj tak mam(8 bieg,obroty ok.1500-2000).Najlepsza bylaby niemiecka autostrada-wowczas mozna jechac z wyzsza predkoscia i obroty bylyby w okolicach 3000-3500.Tylko ze do Niemiec i daleko z Bialegostoku i czasu brak i dla mnie to bezsens jezdzic aby jezdzic i wypalac paliwo zeby cos sie nie zapchalo(jezdze tyle ile potrzebuje,nie mniej nie wiecej).Trzeba bylo inaczej zaprojektowac ten zawor,to by bylo w porzadku.Ciekaw jestem tylko jak taki silnik mozna bylo dac do eksploatacji,przeciez to musialo wczesniej przejsc jakies testy.Piszecie na forum,ze duzo takich aut z tym silnikiem kupili korporacje taxi,ciekawe jak u nich wyglada sytuacja z egr-em.Przeciez te auta jezdza takze glownie po miescie.Jak mozna produkowac BMW ,ktore jezdzi bezawaryjnie tylko 2,5tys.km.Zeby ono zrobilo choc 25tys.km to jeszcze jeszcze,ale nie 2,5tys!.To moja pierwsza BMKA i od razu taka komedia-dla mnie to kpina z klientow.Rozumiem,ze normy ekologiczne,ale zrobcie cos zeby to jezdzilo,albo wycofajcie to ze sprzedazy,albo informujcie klientow,ze co 2,5tys.km Awaria i trzeba do serwisu.Teraz wymieniaja na gwarancji,ale ona za 2 lata sie skonczy i trzeba bedzie placic za kazdym razem a to nie kosztuje malo. Ktos powie trzeba bylo brac benzyne.Mam i benzyne-AUDI A5 2.0T.Quattro,teraz chcialem cos oszczedniejszego i dlatego kupilem diesla(roznica w spalaniu miejskim:Audi 13l,BMW 7,7l.Niech nikt nie mowi ze te 5l.na 100km to malo.BMW pali praktycznie polowe tego co 2.0 benzyna Audi,a i zasieg na zbiorniku nie 500km a prawie 1000kilometrow.Przepraszam za moze troszke zbyt dlugi wpis.ale pomimo tego ze na forum wchodze codziennie od kilku lat,to pisze niewiele.Prosze o komentarz jak u Was z tym silnikiem,ile robicie na swoich Egr-ach,bo moja sytuacja zaczyna mnie powoli denerwowac-nowe auto to co bedzie dalej.Co 2,5 tys.km..wkrecac i wykrecac,wkrecac i wykrecac,a co to jest jakis 20 czy 30 letni zajezdzony grat-to Nowe BMW!.Ot i taka historia. Dziekuje za przeczytanie i Do widzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chciałeś oszczędzać a mało jeździsz i to po mieście trzeba było 1.0EB wziąć...

Sorki, ale diesel tak pracuje i tego się nie zmieni, no chyba że wywalisz EGR...

Z tą akcją na EGR jest coś na rzeczy i chyba przy okazji wymiany wgrywają nowe oprogramowanie. Pewnie za bardzo wyśrubowali normy na azotki...

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mój brat ma takie samo BMW , z tym najsłabszym silnikiem.

Rok 2016 , przebieg okoł 3 tys. , 99 % miasto , parę kilometrów do

pracy i z powrotem.

Na razie wszystko ok , pełne zadowolenie.

  • 8 miesięcy temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Masz akcję: Programming the control unit or replacing the exhaust-gas recirculation valve

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.