Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z autem mianowicie BMW F30 2013r 320D 2013.10 skrzynia manualna, auto serwisowane do końca, aktualny przebieg auta to 155 tys.

Od dwóch dni przy redukcji z 3 biegu na 2 pojawia się zgrzytanie. Dodam, że pozostałe biegi wchodzą bez problemowo i nie było żadnych objawów. Z racji weekendu nie dzwoniłem jeszcze po żadnych warsztatach w celu diagnozy i tutaj pojawia się do Was koledzy pytanie , czy mieliście taki przypadek w swoim bmw oraz jakie są mniej więcej koszty naprawy tego uszkodzenia ? Generalnie to porażka, auto wyższej klasy, przebieg nie astronomiczny a tu taka usterka... :duh:

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Generalnie rzadki przypadek.

Co do kosztów nikt Ci jednoznacznie nie odpowie. Nie wiadomo czy poszła pompa, wysprzęglik, sprzęgło, czy może tylko zapowietrzony wysprzęglik.

Opublikowano
Kiedyś miałem tak samo w fiacie bravo. Przy redukcji z 3 na 2 nieprzyjemny zgrzyt, szczególnie przy wyższych obrotach, przy niskich nie było tak źle. Wymieniony został synchronizator 2 biegu, mechanik mówił że mogło to być spowodowane trzymaniem ręki na drążku zmiany biegów, powstają wtedy niepożądane naprężenia w skrzyni biegów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.