Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem świeżo po remoncie silnika. Byłem zmuszony kupić słupek, ponieważ koszta naprawy poprzedniego silnika były zbyt wysokie. Ale do rzeczy. Sprawa wygląda tak, że wszystko działa idealnie, nic nie stuka, lecz problem tkwi w grzaniu. Silnik nagrzewa się idealnie do tej temperatury, że kreska stoi prosto, czyli tak jak powinno. Jednakże problem tkwi w wężach, ponieważ płyn nie płynie do parownika od gazu. Odpowietrzana była, i to na wiele możliwych sposobów, nawet odkręcane węże od parownika były, jednakże nic to nie zmieniło, płyn dalej nie leci. Po odkręceniu korka od odpowietrzania leci sam czysty płyn, bez żadnych podciśnień, czy "bulek" z płynem. Czy przyczyną tego może być pompa wody? Ponieważ nie była przełożona ze starego słupka,a przed naprawą grzała idealnie.

 

Proszę pisać swoje pomysły jak to naprawić, chętnie popróbuje wszystkich, by wyszło nie za drogo, i nie robić niepotrzebnie zbędnej roboty, bo jutro wstępnie będzie wymiana pompy wody.

Opublikowano

Może węże do parownika zawsze były źle wpięte i zawsze źle to funkcjonowało ?

Teoretycznie to jak by Ci pompa siadła to byś w zbiorniczku nie miał małego przelewu i silnik by Ci się zaczął przegrzewać.

Wchodziłeś do ukrytego menu aby sprawdzić temperaturę bloku ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Właśnie, że nie. Auto nie chce się przelączyć na gaz, i problemem jest to, ze nawiew działa, ale mimo temperatury 90stopni daje zimnym powietrzem. Płynu weszło około 10 litrów, nie sprawdzałem idealnie. Tak, parownik jest dobrze wpięty.

 

Przed naprawą wszystko działało dobrze, także kiedyś to było dobrze podpięte.

 

Głównym problemem nie jest brak ciepłego powietrza, lecz robiąc dużo kilometrów zależy mi na zaoszczędzeniu pieniędzy, a przez aktualną sytuację nie chce się przełączyć na gaz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po czym wnosisz, że masz 90 stopni? nawet gdyby to za mało dla tego silnika.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Może zle napisałem - mechanik sprawdzał pod komputerem, i jest prawidłowa. Nie pamiętam osobiście jaka jest prawidłowa temperatura M54B30, ale kreska jest na połowie, czy tak jak powinna być.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kreska w pionie jest od 70 do 115 stopni..więc niewiele wnosi. Sprawdź temperaturę w teście 7.0.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro tak mówisz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.