Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bmw serii jeden ma źle zrobiony układ spryskiwania szyby tylnej. Niestety nie jest to zrobione w sposób szczelny i raz na jakiś czas, że względu na wycieki płynu spryskiwacza do wnętrza obudowy silnika, silnik trzeba wymienić. Niby prosta czynność, ale czasochłonna. Demontaż wszystkich plastików ... Ale będę to robił to nie pierwszy raz - ściślej trzeci - raz wymiana zaworu zwrotnego, raz silnika i teraz ponownie silnik. Ponieważ nie chcę kupować używanego, a w ASO jest to wysoki koszt znalazłem nowe zamiennik. W jego opisie podali numer części

67636921959

67637199569

czyli przed i po lifcie. Nie ma miedzy nimi żadnej różnicy? Jeżeli nie ma to dlaczego BMW zastosowało inną numerację?

Ma ktoś wiedzę czy silnik po licie pasuje do wersji wcześniejszej?

Opublikowano (edytowane)
Bmw serii jeden ma źle zrobiony układ spryskiwania szyby tylnej. Niestety nie jest to zrobione w sposób szczelny i raz na jakiś czas, że względu na wycieki płynu spryskiwacza do wnętrza obudowy silnika, silnik trzeba wymienić. Niby prosta czynność, ale czasochłonna. Demontaż wszystkich plastików ... Ale będę to robił to nie pierwszy raz - ściślej trzeci - raz wymiana zaworu zwrotnego, raz silnika i teraz ponownie silnik. Ponieważ nie chcę kupować używanego, a w ASO jest to wysoki koszt znalazłem nowe zamiennik. W jego opisie podali numer części

67636921959

67637199569

czyli przed i po lifcie. Nie ma miedzy nimi żadnej różnicy? Jeżeli nie ma to dlaczego BMW zastosowało inną numerację?

Ma ktoś wiedzę czy silnik po licie pasuje do wersji wcześniejszej?

 

W ASO BMW, to wysoki koszt ? Kompletna oryginalna część ( wyjmujesz stary-wkładasz nowy ), to niecałe 250 zł. Właśnie kupiłem i wymieniłem.Może to tylko moje zdanie, ale wydaje się mi- w kontekście awaryjności- że cena jest dobra. + Gwarancja.

Edytowane przez Ernet
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Każdy kupuje gdzie mu pasuje. Mam nadzieję, że ewentualny zamiennik będzie trwalszy, a jest dużo tańszy. Ale pytanie było inne - nie gdzie kupować tylko czy pasuje.
Opublikowano
Każdy kupuje gdzie mu pasuje. Mam nadzieję, że ewentualny zamiennik będzie trwalszy, a jest dużo tańszy. Ale pytanie było inne - nie gdzie kupować tylko czy pasuje.

 

Nie ma za co... To forum,jest oparte na życzliwych poradach i wsparciu użytkowników w ich "kłopotach". Mi się nie udało..zdaża się.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Aaaa- zabiegany trochę jestem i nie zdążyłem podziękować. Słuszna uwaga. Dziękuję za odpowiedź. Często kupuję w ASO - ale trudno mi się zgodzić, że akurat ta część jest mało awaryjna. Problemem jest element korodujący przy dyszy - często się zapycha, a jak się zapcha to ciśnienie w układzie powoduje wycieki do wnętrza modułu z silnikiem. Po jakimś czasie silnik przesuwa wycieraczkę z coraz większym trudem aż w końcu ta staje w losowo wybranym miejscu. Po rozkręceniu modułu (miałem gdzieś zdjęcie poprzedniego) jest tam jedna bryła rdzy. Dlatego chcę zamiennik bo może tam trochę lepiej to rozwiązali. Co do pomocy na forum - zdarza się , ale bardzo często Ci co wiedzą nie dzielą się informacjami, albo wątek rozkręca się w zupełnie innym kierunku ...
Opublikowano

Można mechanizm silnika i dyszke oczyścić ze bedzie OK na kilka lat.

Jeśli jednak będziesz stosował wodę zamiast płynu to rdza znów bedzie atakować.

MADE IN PRL
Opublikowano

Naprawdę nikt nie wie czy pasuje? :((((((((((((((((

Po pierwszej wymianie mechanizmu dbałem bardzo o niego. Nie lałem wody, czyściłem dyszę. I muszę znowu wymienić. Teraz nie będę w ogóle zwracał uwagi na mechanizm spryskiwacza i jedynym płynem (oprócz zimy oczywiście) będzie woda + płyn do mycia naczyń. Zobaczę czy przetrwa dłużej.

Opublikowano
A tak z ciekawości... ile kosztuje zamiennik ( komplet ) ?
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
400 zł za Valeo? Trochę drogo. Ja za swój Valeo (Nowy) dałem 300 zł na eBay. A Valeo są montowane na taśmie z logiem BMW:) U mnie silniczek padł po 8 latach wiec idzie wytrzymać. Gdyby spryskiwacz nie był zintegrowany z silnikiem pewnie by hulał do ostatnich dni istnienia auta jak w e36 touring:)
Opublikowano
Ponieważ odpowiedzi zapewne nie będzie, a istnieje ryzyko, że zaraz rozpocznie się gorąca dyskusja o rodzajach płynów do spryskiwaczy proponuję zamknąć wątek. Wszystkim wypowiadającym się dziękuję.
Opublikowano
czyli przed i po lifcie. Nie ma miedzy nimi żadnej różnicy? Jeżeli nie ma to dlaczego BMW zastosowało inną numerację?

Ma ktoś wiedzę czy silnik po licie pasuje do wersji wcześniejszej?

 

Tak powinien pasować. W wersji przedliftowej należy usunąć zawór zwrotny jeżeli mamy silnik od LCI.

 

https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=e87&typ=ug51&og=05&hg=61&bt=61_1856

 

po za tym nie wiem skąd masz ten numer 67636921959. W spisie wszystkich części BMW owy nie występuje. Jest tylko 67637199569.

 

Ok wszystko jasne:)

 

Numer części:

67 63 6 921 959

 

Termin realizacji:

koniec produkcji

 

Zastąpiona przez:

67 63 7 199 569

Opublikowano

 

 

kur...

 

co za zdzierstwo. Proszę tutaj popatrzeć maja naprawdę tanie części: https://www.motointegrator.de/artikel/1036754-wischermotor-valeo-579741

 

Ha to jest ten sam sklep? Wiec wychodzi na to ze części opłaca się kupować w Niemczech:) o połowę taniej:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W intercarsie to się kupuje jak masz kod na firmę która ma 30-40 procent zniżek. Wtedy cena jest atrakcyjna. A od prywatnego kolesia to zdzierają jak mogą.
Opublikowano
400 zł za Valeo? Trochę drogo. Ja za swój Valeo (Nowy) dałem 300 zł na eBay. A Valeo są montowane na taśmie z logiem BMW:) U mnie silniczek padł po 8 latach wiec idzie wytrzymać. Gdyby spryskiwacz nie był zintegrowany z silnikiem pewnie by hulał do ostatnich dni istnienia auta jak w e36 touring:)

 

Tym bardziej,że oryginał w ASO BMW, to niecałe 250 zł, o czym wyżej pisałem.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Cenia się i bardziej zdzierają z nas niż z niemców. No chyba że cena dostawy z niemiec do polski to ponad 200 zł :D Ale z tego co po numerze sprawdzałem cena nowego mechanizmu w aso to 612,62 zł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na czescidobmw silnik wycieraczek oryginał jest po 590 zł, a VALEO po 310 zł. Mowie tu o numerze 67637199569. Także za 250zł tej czesci w ASO ba bank nie dostaniesz, chyba że były jeszcze inne silniki tańsze.
Opublikowano
Tym bardziej,że oryginał w ASO BMW, to niecałe 250 zł, o czym wyżej pisałem.

 

Gdzie Ty kupiłeś za 250 zł, właśnie patrzę na fakturę z kwotą 565,12 za część nr 67637199569 Napęd wycieraczek.

Tak nawiasem mówiąc to mógłbyś mi kupić za 250 zł, może się przydać w przyszłości :D :D :D

Opublikowano
Tym bardziej,że oryginał w ASO BMW, to niecałe 250 zł, o czym wyżej pisałem.

 

Gdzie Ty kupiłeś za 250 zł, właśnie patrzę na fakturę z kwotą 565,12 za część nr 67637199569 Napęd wycieraczek.

Tak nawiasem mówiąc to mógłbyś mi kupić za 250 zł, może się przydać w przyszłości :D :D :D

 

ASO BMW Gdynia Zdunek + sprawdzona i potwierdzona cena ASO BMW Bydgoszcz ( telefon kontrolny dla potwierdzenia ceny ). Prawdę mówiąc też nie chciało mi sie wierzyć ale kupiłem i od dawna mam już wymieniony. Aha + oring ( uszczelka ) za -chyba 15 zł. Jeszcze raz napiszę: jest to kompletny mechanizm na zasadzie wyjmuje się stary-wkłada się nowy. Nie żadne części do poskładania, nie tylko silniczek, ale cały komplet. Zdjęcie mam w komórce, jak będzie taka potrzeba mogę je tu wstawić.

 

Zadzwoń i daj znać. Może to ważne, ale mój model BMW, jak w moim podpisie po prawej.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A masz na fakturze jaki numer cześci kupiłeś? To pewnie wyjaśni wiele.
Opublikowano
A masz na fakturze jaki numer cześci kupiłeś? To pewnie wyjaśni wiele.

 

Faktura została u mechanika, który tą część montował. Odbiorę przy okazji..to mogę sprawdzić.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Nie będę pastwił się nad osobą, która napisała, że pasuje. Jest jedna podstawowa różnica (nie wiem dlaczego napisał ktoś, że niepotrzebny zwrotny zaworek - ten zamiennik nie ma go w sobie). Tą różnica jest inna średnica wylotu i dysza nie pasuje. Mogłoby się wydawać - co tam dysza - ale jej cena (do modelu po lifcie) to ponad 50 zł + przesyłka. Gdybym o tym wiedział, to pewnie kupiłbym używany ale sprzed liftu. Nie ma ktoś taniej dyszy do sprzedania ? :)
Opublikowano

Obiecałem , to wklejam. Tak to wygląda od wewnątrz

 

 

97186c843f08.jpg

 

Tak to wygląda z zewnątrz. Nie dopisałem,że znaczek BMW przekleiłem ze starego mechanizmu na nowy.

 

f49067573c8e.jpg

 

Mam nadzieję,że już wszystko jasne :-)

 

KLIK aby powiększyć zdjęcia.

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Opublikowano
Ale to jest "przycisk" otwieracza tylnej klapy - co on ma wspólnego ze spryskiwaczem??? Zresztą tez wymieniałem jakiś czas temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.