Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam.cos mi sie dzis przydazylo a mianowicie wrocilem z trasy parkowalem auto i na wstecznym mie chcial ruszyc,obroty w gore a auto ledwo ruszylo ze zwloka.Po godzinie chcialem sie przejechac .ruszyl normalnie do przodu po jakis 200 metrach obroty w gore a on ledwo sie kula,zapalila sie zolta zebatka.powolutku dokulalem sie do domu,skasowalem blad, ale te nadal slabo rusza tzn obroty w gore i jakos doprzodu rusza,na wstecznym to juz jest problem wiekszy.ktos ma jakies pomysly? Edytowane przez wezu-szczecin
Opublikowano
dzis juz wogole nie jedzie na wstecznym.bład na desce i wdlug inpa 52 gear check 2 ,53 gear check 3, 32 Output rev.sensor (n-ab)....skrzynia sie skonczyla czy cos ze sterowaniem?...nadmienie ze wczesniej byl tylko problem z wolniejsza reakcja skrzyni z rana jak zimna ,zadnych kangorkow ani przeciagniec.
Opublikowano
wg mnie to koniec skrzyni i remont zostaje.Jak skrzynia nie ma wstecznego albo nie ciagnie to wymiany oleju nie pomoga. Uzywki radze gm nie kupowac bo pojezdzisz miesiac i znowu to samo bedzie, a GM to najslabsze automaty i padaja czesciej niz zf.
Opublikowano
I Gm nie są najsłabsze ale najprostsze...czyli mało rzeczy do popsucia.zf 6 siadła mi po miesiącu jeżdżenia na chipie,...proszę o rady,sugestie poparte swoimi doświadczeniami,może coś naprowadzi na rozwiązanie problemu.
Opublikowano
I Gm nie są najsłabsze ale najprostsze...czyli mało rzeczy do popsucia.zf 6 siadła mi po miesiącu jeżdżenia na chipie,...proszę o rady,sugestie poparte swoimi doświadczeniami,może coś naprowadzi na rozwiązanie problemu.

 

Nie jest prawda co piszesz . Gm to skrzynia z najgorsza opinia jezeli chodzi o awaryjnosc. Wiekszosc pada przy przebiegach 150-200 000 km . stare Zf'y dobijaja niektorym nawaet do 400 000 km i wiecej na oryginalnym oleju :D Nie wiem czy jest taka prosta czy nie ale fakt jest taki ze remont generalny gm jest drozszy od Zf.

 

Jezeli chodzi o temat to bez rozebrania skrzyni nie bedziesz potrafil stwierdzic co ci poszlo , tak juz jest z automatami i powie ci to kazdy serwis od automatow. zapewne to problem mechaniczny a tutaj zczytywanie z komputera niewiele da. Jezeli to elektryka to co innego.

Opublikowano
A kolega jest serwisantem tych skrzyń czy naczytal się opinii w necie? Piszesz ze zczytywanie błędów nic nie da, no ale jakieś błędy pokazało i inny kolega wcześniej dał jakieś sugestie. Podkreślam prosiłem o porady,może ktoś miał podobny przypadek.Bo może okazać się drobnostka a nie juz wyrokowanie ze cala skrzynia się zepsuła i generalny remont.Pozniej jedziesz do serwisu i pan fachowiec wyskakuje ze x tys za remont.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kolega ma rację skrzynia A5S390R to najgorsza skrzynia z tych stosowanych w BMW.

Tu nie ma co radzić tylko trzeba rozebrać skrzynkę i tyle, warsztatu szukaj w "Warsztatach polecanych...."

Taki minimalny koszt remontu to ok. 4tys.zł.

W dziale E39 masz wielki temat....

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No to jest jak wyrok dokładnie.jak usłyszałem cenę to się za serce chwyciłem.no ale nie ma co się łudzić że automat to tanio będzie naprawa.sam demontaż skrzyni z auta to już 1200 zł...Konwerter regeneracja też koło tysiąca.Olej z filtrem że 600 stów.no i jak coś jeszcze tarczki,chyba 10-15 zł sztuka a jest ich tam mnóstwo,no i u mnie pęknięty kosz od wstecznego.no to już leci po kieszeni.no ale wolę zrobić nowe bebechy w skrzyni jak wkładać używkę.z GM skrzyniami to już raczej nie znajdzie się dobrej używanej.to już taki biały kruk.wiec odkładaj kasę bo wyrok może być bolesny.
Opublikowano
I jeszcze jedno jak się ktoś zdecyduje na naprawę tj.regeneracje poproś o wzmocnienie tej skrzynki.podobno jest jakiś patent że można coś zrobić że ta skrzynka może znosić większe momenty ,niestety mój skrzynią z nie chciał zdradzić co i jak się robi.
Opublikowano
przeciez ci pisalem jak to sie skonczy :D jeszcze 3-4 lata temu taki remont twojej skrzyni by kosztowal z 8-9 tys zl wiec nie jest zle .Serwisy z roku na rok sa coraz tansze bo sporo nowych powstaje. Trafilo ze to ty musisz zrobic remont a nie poprzedni/nastepny wlasciciel ..... zycie :D
Opublikowano
odkładaj kasę bo wyrok może być bolesny.

Kasa już czeka, ja straciłem piąty bieg wszystkie inne wchodziły i wchodzą jak masło, wcześniej żadnych objawów nie było.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, i znów mnie dopadło, rano odpaliłem normalnie, ruszyłem do pracy, na prostej trochę przyśpieszyłem, ale bez wariacji i nagle coś zaczęło jak gdyby szurać, trzeć i auto nie bardzo chciało przyśpieszyć. Po przełączeniu na ręczny tryb dojechałem po kumpla i dalej do roboty. Ale niestety zaczęło się się jakieś szuranie, tarcie, ale auto jechało, po zatrzymaniu się na krzyżówce pod lekką górkę auto ledwo ruszyło brak mocy jakby sie ślizgało sprzęgło w manualu. Pod dom już nie pojechałem musiałem wepchnąć auto z kolegą na podjazd. Dzień wcześniej miałem jakieś dziwne objawy jak gdyby jakieś lekkie walnięcie przy mocniejszym hamowaniu, wiem że bez zdjęcia skrzyni i rozbebeszeniu nic się nie da zdiagnozować ale może mnie na jakiś trop naprowadzicie. Już raz robiłem skrzynie w tym aucie dałem ponad 5000 po naprawie do końca nie było idealnie czasami było czuć lekkie szepnięcia przy zmianie biegów. POMOCY. Może ktoś zna dobrego mechanika w lubuskim, bo tego co ja znam nie poleciłbym najgorszemu wrogowi. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
u tescia ukrecil sie walek chyba na 4 biegu remont chyba 7tys, 5 lat temu robil konwerter chyba 5tys kosztow, mogl zmieniac recznie do 3 biegu i cos tarlo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.