Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, co myślicie o wyrzuceniu z auta przycisku z kickdown. Mnie osobiście denerwuje jak wciskam gaz do dechy a tu od razu wskakują obroty pod czerwone. Wydaje mi się ze za wysoko obroty od razu skaczą. Auto wyje a nie jedzie. Tym bardziej że auto jest na gazie i tak naprawdfe max moc nie jest pod czerwonym polem tylko na jakichś 5,5 tysiącu obrotów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij wtyczkę od przycisku pod pedałem gazu .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
No – troszkę poeksperymentowałem ;) Opowiem wam o swoich doświadczeniach. Po pierwsze zauważyłem że kik downa można „dokręcić” ponieważ jest na gwincie. Co za tym idzie ? to że pedał gazu będzie się głębiej wciskał na (90 % a nie na 70 %) i dopiero wtedy dochodzimy do kik-downa . Później wpadłem na lepszy pomysł niż dokręcenie tego ‘kika” – postanowiłem całkowicie wysycić ten cały kik-down. NO I TEST- pedał w końcu do DECHY bez żadnych „kików”. Fajnie szła aż do czasu – Zablokował mi się pedał gazu w podłodze podczas jazdy !!!. Odradzam !!! tylko stacyjkę zdążyłem przekręcić na off …. Bo samochód pruł niczym rakieta wbrew mojej woli . Później wpadłem na „super” pomysł. Całkowicie wyje… pedał gazu. Został kikut według zdjęcia – teraz moim zdaniem najlepiej się jeździ jeśli ktoś ma auto na LPG. Auto świetnie redukuje do 4,5 tys obrotów. Świetnie  Polecam całkowicie wyrzucić te „Półśrodki” – teraz mogę dawać „do dechy na max” dołączam foto
Opublikowano
wiem co piszę, przeważnie auta na "LPG" nie kręcą się jak na benzynie. zakres max momentu przesuwa sie niżej (coś w stylu disla) lepiej idzie na nieco niższych obrotach niż benzyna
Opublikowano
wiem co piszę, przeważnie auta na "LPG" nie kręcą się jak na benzynie. zakres max momentu przesuwa sie niżej (coś w stylu disla) lepiej idzie na nieco niższych obrotach niż benzyna
Opublikowano

dobra widze kolejny amator mechaniki co snuje teorie dziwne :D

 

po to jest ten guzik żeby skrzynia wrzuciła najniższy możliwy bieg, wystarczy Ci regulacja tego guzika. Masz zawsze opcje jeszcze sterowania ręcznego dzwignią biegów biegami.

 

co to za teoria że coś się zmienia na gazie ? gazownik Ci tak powiedział czy sam wyczytałeś takie teorie ? :D nic się nie zmienia, nie w sposób który byłbyś w stanie wyczuć. Jak Ci słabiej jeździ na gazie to jedź do takiego człowieka co potrafi to wyregulować.

 

Bez żadnego problemu auta na gazie krecą się do samego końca i nie robi im różnicy czy to benzyna czy gaz.

 

jak już się nauczysz obsługi tej skrzyni (jeśli jest sprawna) to zobaczysz że biegi można redukować samym pedałem gazu bez użycia tego przycisku pod nim. Jak również sobie zobaczysz wykres mocy i momentu twojego auta to zobaczysz że jego maksymalna moc jest blisko końca obrotów, maksymalny moment masz koło 3.5tys. Miałem ten silnik przez 2 lata i jedzie do 5.5tys obrotów, później nie przyspiesza bo taka jego charakterystyka. Żeby krecił się wyżej trzeba założyć inny kolektor bo brakuje mu powietrza pod koniec obrotów. Temat znany i opanowany. Ten silnik jest zdławiony do tych 193 koni.

 

po zmianie kolektora, zrobieniu zimnego dolotu mozna go śmiało wyżej krecić i nie traci mocy na wysokich obrotach. Dodatkowo zyskuje kilka/kilkanaście koni.

szukam
Opublikowano
dzieki za odp, no i wyrzucił ktos tego kika ? (widze ze dodatkowo jest roznica na spalanym lpg) auto jest oszczednioejsze - pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.