Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ogromny problem mam... Robiłem przód i koniecznie ustawianie zbieżności. Pacany dokręcili tak szpilki że żadnej nie można ruszyć. Byłem u znajomego mechanika i stwierdził że każda szpila do wymiany i tak samo piasty. (chwile wcześniej ukręcił jedną). Ktoś da porade czy próbować samemu odkręcać czy zostawić to w piz...u Dodam ze jak teraz zlapie kapcia to mam lipe, druga sprawa przebywam za granicą, zbieżność robiłem w PL.
Opublikowano
Szpilki? Nie śruby? Masz śruby już obrobione? Jak nie to weź nową nasadke 6cio kątną i próbuj klucz z rurą może puści. Może spryskaj czymś jest szansa że na stożek śruby coś tam dojdzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Solidna nasadka.

Solidny klucz. Taki prosty z przetyczką.

Rura na ten klucz < taka koło metra>

Młotek < średniej wielkości>

Dwie osoby.

 

Jedna osoba napręża śrubę a druga w tym czasie młotkiem uderza w klucz.

Sruba cały czas naprężona MUSI puścić.

 

Uderzać trzeba dość solidnie.

 

Od razu napiszę , że nic się nie uszkodzi.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Pneumat nie będzie miał takiego momentu co klucz z rurą. Chyba że byś wziął pneumata 1".. Z takim pokrętłem dobry pomysł bo można w niego uderzać i będzie też uderzenie które pomoże zerwać. Ważna jest aby nasadka była dobra najlepiej nowa.

 

Tak do gwinty nie dojdzie ale może przy stozku śruby coś tam odpiecze

Opublikowano
jedź do wulkanizacji, która obsługuje także auta ciężarowe, oni mają porządne pneumaty ( nie takie z biedronki jak mają ci od osobówek), odkręcą każdą śrubę bez problemu.
Opublikowano
Poszedł w ręke klucz z metalową rurą, z tyłu odkręcone 3 szpilki. Z przodu ani drgneło. 4 sruby zjechane w lewym kole i w dodatku klucz nie wytrzymał(pekł gruby klucz ). Jutro ostatnia szansa . Znajomi sprubują kluczem pneumatycznym o sile 1000nm. Nie wiem czy dobrze to napisałem ale przyprawiło mnie auto o ból głowy. Mówią że bankowo 4 nowe piasty, ale sie okaże. Jak nie odkręcą to czeka cięcie alufelgi? Pytam, bo pierwszy raz stykam się z tym problemem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stukaliście w klucz młotkiem ?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to nie dziwne , że pękł.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Sa takie nasadki ktore sie wrzynaja w obrobiony juz leb sruby,maja takie w wulkanizacjach,ja pilnuje tych sk.... bo mi tak w e36 zrobili ze doj... pneumatem a potem poobrabialy sie wzmacniane nasadki i lby srub tez i odkrecili dopiero takimi wrzynajacymi sie w lby,dobrze ze sruby sie nie poukrecaly a malo brakowalo
Opublikowano

nie zmienia to faktu, że piasty mogły zostać już przeciągnięte i w miejscach otworów będą wyczuwalne stopnie i tarcza nie będzie dobrze dolegała i zacznie bić, krzywić się itp...

Fajnie byłoby zrzucić tarcze i to skontrolować teraz.

Opublikowano
Udało się na szczescie odkręcić każdą śrubę . pneumatem do tirow, żaden mniejszy nie dawał rady + przedłużka z dobrą nasadką na śrube i stuknięcie kilka razy mlotem 5kg . Co najważniejsze to ani jedna sztuka nie ukręciła się i piasty są ok. Osobiście teraz będe dokręcał koła, także panowie, strzeście sie, sami sprawdzajcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.