Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po raz kolejny zwracam się do Was z ogromną prośbą.. Zacznę od tego, że już mi ręce opadają jak i do mojego samochodu tak i do mechaników. . . Problem tkwi w braku mocy. Tak na prawdę to żeby ruszyć z miejsca to muszę startować z ok 2,5 - 3 tyś obrotów bo inaczej się dławi. Auto jeździ od mechanika do mechanika oczywiście każdy zajmuje się tylko BMW.. Nikt nie wie co to może być ale za każdym razem wymienia "coś" co jak później się okazuje nie było potrzebne. Z ciekawości pojechałem do znajomego na komis który posiadał takie samo bmw z tym samym silnikiem. Wrażenia z jazdy ? BOSKIE ! Jakbym chciał porównać swoje auto do faktycznie tych 143 km którymi jechałem... to moje ma może z 70... Tak na prawdę to nie da się nawet nim ruszyć z piskiem. Jeśli ktoś miał podobny problem z tymi silnikiem to BŁAGAM o pomoc. Poniżej wypiszę bo w ostatnim czasie w nim wymieniłem.

1) Komplet świec

2) Wszystkie cewki

3) komplet filtrów i płynów

4) pompa paliwa

5) gumki pod zaworami

6) nowy rozrząd

7) czujniki vanosu

 

Po tych wszystkich naprawach auto nadal jest zamulone :( proszę o pomoc bo już koszt naprawy zaczyna się zbliżać do kosztów samego auta...

Opublikowano

Ciśnienie sprężania było robione?

Przepływka sprawna?

 

Kolego, bez diagnozy komputerowej się nie obędzie.

Wskazania live data to podstawa.

Skąd jesteś, może ktoś z forum mieszka niedaleko.

Opublikowano
Diagnoza komputerowa oczywiście była robiona już kilka razy, za każdym razem co innego. Raz pokazało czujnik położenia wałka rozrządu to wymienili cały rozrząd, za drugim razem jakieś sondy to też wszystkie zostały wymienione, kolejnym razem czujniki vanosu, i dalej jest to samo .. auto zamulone i wyskakuje check silnika. Ja jestem z Przemyśla (podkarpacie), jeśli ktoś ma jakieś pojęcie w tym temacie to z chęcią podjadę (odległość nie ma znaczenia) bo w końcu chciałbym mieć sprawne auto a już z 6 tyś jestem w plecy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma to jak kup benzynę, bo diesle są bee..próbowałeś jechać z odpiętą przepływką? Jakie są teraz błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Masz kiepskich mechaników, znaleźli sobie przysłowiową kure co ma złote jaja. dobrze by było poznać obecne błędy, skoro zapala się check to jakiś jest na pewno. Zapłon ci wypada? Zainwestuj może w kabelek i wrzuć screeny. Koszt inpy z kabelkiem tyle co jednorazowa wizyta u mechanika. A na pewno się przyda. Rozrząd miałeś cały czy pekniety?
Opublikowano
"Zapłon ci wypada?" Tego nie zrozumiałem :) Nie wiem jakie są teraz błędy, umówiony jestem na poniedziałek w Jarosławiu do gościa od BMW. Rozrząd był cały tylko do wymiany były ślizgi czy coś takiego. Mógłby ktoś podrzucić link do takiej impy ? żebym nie kupił czegoś innego :) Problem jest też z niskimi obrotami, jak dojeżdżam do skrzyżowania i wcisnę sprzęgło to prawie gaśnie.
Opublikowano
Wypadanie zapłonu to inaczej brak iskry na którymś cylindrze nie koniecznie spowodowany cewkami czy swiecami. często z tego powodu zaswieca się check. Ale jak podlaczysz inpe będzie wszystko wiadomo
Opublikowano
Czy ta iskra może powodować palenie cewki? Bo wydaje mi się że wymiana 6 w ciągu roku to trochę dużo... Poczekam do poniedziałku bo już jestem na diagnozę umówiony, dam znać po wszystkim co znowu wymyślili mechanicy..
Opublikowano
Z olejem był problem, były wymieniane gumki pod zaworami, od tej pory faktycznie nie dymi ani bierze oleju. No nic, trzeba czekać do poniedziałku, jak nic nie pomoże to pojadę do Katowic brat ma tam sprawdzony serwis bmw, bo chciałbym w końcu korzystać z auta któro faktycznie ma mieć 143 km
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie !

Powracam z informacja po tak długim czasie, ponieważ po 3 tygodniach odebrał auto od mechanika... CO się okazało do "wymiany" był czujnik położenia wałka korbowego za 750 zł. Dlaczego "" ? Ponieważ "naprawionym" autem cieszyłem się jedynie 3 dni !! Dzisiaj znowu auto jest słabe i wyskoczył check silnika. . . Już mi ręce opadły całkowicie, jutro rano wracam do tego mechanika niech coś z tym robi bo na dobra sprawe zostawiłem już u niego ponad 3 tysiące ! i auto jak było zepsute to tak jest !!. Określam to jako DRAMAT !

Opublikowano
Nie wiem może głupia sprawa, a jak ma się katalizator albo sondy lambda? Może coś z układem wydechowym i go zamula. Valvetronic pracuje, może się menda zawiesił albo padł i auto nie ma siły, ale komp powinien błąd pokazać. I nie martw się ja też jeszcze trochę i się zrównam z ceną zakupu auta, coraz bardziej mnie to irytuje bo robisz jedno, wyskakuje drugie, zawsze coś. Jeszcze tak spierd.... marki w życiu nie miałem, albo mi się trafił taki diamencik. Części z kosmosu, zamienników czasami jak na lekarstwo. Nic tylko się cieszyć :norty:
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)
Opublikowano
Wiesz co, początkowo były takie błędy że to jakaś 3 sonda ale nie wiem na czym stanęło .. rano jadę dalej oddać auto więc będę informował :) może komuś (oby nie) się przyda :).
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Odnowię temat. Znaleziono przyczynę tych "rewelacji"?

I mnie identyczny problem. Jak dodam mu gazu ruszając z postoju, to do 3500 obrotów auto buczy i zamula. Dopiero po 4000 RPM coś tam zaczyna jechać, ale nie na 143 KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Vanos? Jakie błędy są?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Właśnie rzecz w tym, że brak jakichkolwiek błędów...

Dziś wpadł mi do głowy pomysł, że może to przepływomierz, więc założyłem ten temat:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=331157

 

Już sam nie wiem co robić z tym autem, jestem niemalże na skraju rozpaczy. Samochód kupiłem 2 lata temu za ok 13 tys. zł.

Jeszcze chwila i kosztem wszystkich przeprowadzonych napraw i prac zrównam się z ceną zakupu. :cry:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Na forum ludzie piszą że jeśli ekonomizer zamyka się na pierwszych 4 biegach do końca skali to przepływomierz powinien być ok. Jeśli pod odpieciu go silnik pracuje gorzej to też oznaką że działa ok.

 

Jeśli inpa nie pokazuje błędów a brakuje Ci mocy w silniku to do wymiany masz oba vanosy. Jest to część mechaniczna i z reguły nie wywali żadnego błędu. Może czasem jakiś od czujnika walka rorzadu.

Nie da się w tym silniku sprawdzić który vanos jest walniety więc lepiej wymienić oba. Czasem któryś może grzechotac ale to nie oznacza że to on jest winny.

 

Jak masz pytania to pisz maila [email protected]

Opublikowano
Wypadanie zapłonów u mnie myślałem że świece, miał być wałek mimośrodowy i vvt. Dogłębna analiza wykazała że silnik do wymiany. Tylko u mnie nie zamulał.
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)
  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam. Mam takie same objawy.. Auto jeździ jakby miało 2 razy mniej mocy niż w DR.. pod górę albo po wyjściu z zakrętu konieczna jest redukcja na 2-3 bieg!.. Przy ruszaniu z miejsca auto "zdycha".. po czym jedzie powyżej 3 tys. obrotów dopiero.. Auto z oryginalnym przebiegiem 212 tysięcy km.. Przepływomierz wymieniony na "chinczyka".. Check engine zgasł na kilka minut.. teraz świeci dalej.. Już nie ma sił...

Moja Laguna 1.6 16 V "objeżdża" to E46 2.0 143 KM jak chce..... Do tego wycieki oleju chyba w każdym możliwym miejscu..

Ogólnie - pośmiewisko... nie auto...

Chyba czas się "rozstać" z E46..

Opublikowano
Witam. Mam to samo - E46 318i 20.143 KM "nie jedzie".. nie zbiera się w ogóle.. trudno ruszyć pod górę.. albo z miejsca "zdycha" i jedzie tak od 2-3tys. obrotów.. Rano przy odpalaniu grzechot jak w dieslu.. ( wymieniłem podstawę filtra oleju, trochę pomogło.. był uszkodzony zawór). Na forach znalazłem informację, że zużyte vanosy mogą powodować taka sytuację.. Proszę o pomoc - auto słabo jeździ, nie ma mocy.. Od czego zacząć.. ( po odpaleniu chodzi równo...cichutko.. pali na dotyk itd.. Oryginalny przebieg tylko 212000 km...)..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.