Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Orientuje się ktoś, czy zderzak tył M-pakiet jest różnica przed i po lifcie? Ktoś mi dojechał i została jego ramka rejestracyjna, więc muszę kupić zderzak.
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
W drugim poście wszystko napisałem. Numery dodam poniżej,


Przód:


Wspornik zderzaka przedniego u dołu 51118037631

Kanał powietrza przedni dolny 51748049708

Kanał powietrza hamulca lewy 51747200797

Kanał powietrza hamulca prawy 51747200798

Osłona dolna lewa 51758045195

Osłona dolna prawa 51758045196

Ekran przedziału silnika 51758035943

Adapter ekranu przedziału silnika 51757905276


Tył:


Prowadnica dolna środkowa 51127906845

Adapter 51128053584

Prowadnica środkowa tylna 51127906292


Progi są plug&play


Oczywiście części jakie wymieniłem są poza zderzakami. Trzeba pamiętać, że w zderzaku przednim są inne kratki środkowe, inne zaślepki spryskiwaczy, inne ramiona prowadzące zaślepkę. Sprężynki do zaślepek spryskiwaczy są takie same jak w wersji bez M Pakietu. Teoretycznie jest inna wiązka PDC, ale stara podejdzie.

 

Witam

Musze w swoim wymienic przedni zderzak, wiec podlączam.się pod temat.

Te częsci co są wyzej wymienione tyczą się wersji po lifcie ???

Skoro juz mam wymienic zderzak wiec zastanawiam sie czy nie zalozyc calego m pakietu razem z progami i tylem.

Mam 528i z 2015r wersja USA - no wlasnie i kolejne pytanie vzy do wersji z USA sa jakies inne ? Czy nasze europejskie wszystko podejdzie jak nalezy ???


Dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam

  • 2 lata później...
Opublikowano

Cześć, wiem że temat stary jak świat ale znalazłem go robiąc własny research w temacie więc wypiszę tutaj co zrobiłem u siebie, może komuś pomoże:


Co jest potrzebne:

1. Zderzak - oczywiście. Zwracajcie uwagę na wersję wyposażeniową, przed czy po lifcie. Ja poszedłem w oryginalny, bo wszelkie chińczyki nie miały otworów na kamerki z boku.

1a. Ślizgi - to jest ciężki temat, bo nie mają swoich numerów oem, są częścią zderzaka, ale większość używek jest ich pozbawiona. Tu szczególne znaczenie mają halogeny, z tego co wiem prelift ma po bokach, lift ma pośrodku. Jest też wersja bez uchwytów na halogeny.

2. Rama na środek - (nie to samo co kratka)

3. Kratka środkowa - tutaj uwaga, bo są dwie wersje, jedna do radaru (aktywny tempomat), druga bez.

4. Kratki halogenów - tak samo jak zderzak/ślizgi, trzeba wybrać odpowiednią prelift / lift / bez halogenów.

5. Zaślepki spryskiwaczy - ich lakierowany element.

6a. Zaślepki otworów spryskiwaczy - mały plastik, potrzebny TYLKO jeśli spryskiwaczy reflektorów NIE MA.

6b. Dźwignia zaślepek spryskiwaczy - jest inna niż w standardzie.

6c. Sprężynka powyższej dźwigni - jest taka sama jak w standardzie, ale chyba nie ma co na niej oszczędzać.

7. Wspornik dolny - ze standardu nie pasuje.

8. Halogeny - jeśli są.


Co da się obejść:

9. Nerki - przechodzą ze standardu. Ja zmieniłem swoje na gloss black zamiast chromu, wygląda to dużo lepiej. Tutaj uwaga jeśli ktoś ma kamerkę night vision, do niej nerki muszą być dedykowane. Jak ktoś się zdecyduje, tak jak ja, na pozbycie się tej kamerki, to trzeba zaślepić rurkę od jej spryskiwacza.

10. Absorber / pianka / styropian - wiele źródeł mówi, że trzeba zmienić, ale u mnie nie trzeba było (prelift, nie wiem jak w lifcie).

11. Osłona dolna silnika - otwory zderzaka nie pasują. Ja rzecz rozwiązałem nawiercając nowe, ale sporo z tym zabawy. Jak się uda dorwać jakąś w rozsądnej cenie to pewnie warto.


Czego przechodzi bez problemu:

12. Czujniki parkowania - podobno wiązka jest inna, ale moja ze standardu pasowała.

13. Kamerki side view - jeśli są. Tu może być potrzeba przełożenia ich uchwytów, bez problemu na taśmę dwustronną.


Wszystkie części sprawdzajcie po VIN!


Problemy jakie napotkałem:

14. Bardzo ciężko dostać odpowiednie ślizgi i je zamontować. Jeśli macie możliwość kupienia zderzaka ze ślizgami, to warto, żeby nie tracić pół dnia roboty. Uważajcie tylko na wersje (patrz pkt. 1).

15. Radar (aktywny tempomat) był przynitowany do starego wspornika dolnego, bez szlifierki / piły kątowej nie da rady tego zdjąć, a do nowego nie pasuje (może kupiłem złą wersję). Złapałem go na trytytkę, mam nadzieję że nie będzie latał za bardzo.

16. Warto się zaopatrzyć w zapasowe wkręty, pordzewiałe potrafią się zerwać przy wkręcaniu.

17. Jeśli ktoś będzie pozbywał się night vision, to bardzo ciężko zdjąć wężyk od jej spryskiwacza. Mój się ostatecznie urwał.


To chyba wszystko. Na koniec jeszcze tylko dodam, że absolutnie warto, efekt jest fenomenalny!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.