Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj ogarnąłem mycie interkulera,Nie było tragedii myślałem że wyleje się sporo oleju a jednak nie.Był w nim olej ale nie dużo.Teraz będę obserwował
Opublikowano

Kolego, wrzuć fotkę jak tego catch-tanka zrobiłeś.

Podłączałeś powrót z tanka do dolotu ? Czy dolot zaślepiony ?

Ja myślę że zrobię z małego słoika :) U mnie w X3 chyba się zmieści z przodu na podłużnicy (przy samej chłodnicy) i nawet będzie spad (poniżej wylotu).

Już mam węża i króciec.

Opublikowano
wszystko co potrzebne kupowałem na alegro.3 kolanka gumowe o średnicy 30mm olejoodporne, 1 łącznik alumuniowy węży 30mm, kruciec 30 mm z gwintem 1 call, otwornice do wywiercenia otworu 30mm,4 opaski solidne gróbe i oczywiście oil catch tank o średnicy wyjścia i wejścia 30mm.Jedyny mankament mojej instalacji jest taki że do czyszczenia trzeba będzie wyjąć całkowicie tanka ale raz na jakiś czas to chyba nie będzie problem.tak podłączyłem do dolotu
Opublikowano

Witam. Ja mam też problem że zaczął mi znikać olej. Olej zmieni co 10tys, auto ma 260tys i wcześniej nie dolewalem nic. Tym razem zrobiłem płukankę liquy moly, wymieniłem olej tyle że z Motula na Shella zmieniłem i zauważyłem że po 2.5tys km znikło mi litr oleju :shock:

Auto nie kopci, jedynie z rury od intercoolera tej z przodu na dole czasem coś kapnie ale to zawsze tak było.

Czy zmiana oleju może mieć aż taki wpływ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.