Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Napiszcie mi jak wygląda sprawa światła przeciwmgłowego tylnego w wersji usa? Wymiana włącznika i kodowanie załatwi sprawę czy trzeba robić rzeźbę w instalacji? Druga sprawa: zmiana w panelu temp na stopnie celcjusza? Trzecią i ostania, licznik tylko wymiana wchodzi w grę żeby były tylko km, bez mil? Dzięki wszystkim za info.
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wszystko właściwie z wersji USA jest takie jak w EU, zakladasz przełącznik europejski i kodowanie i jest tylny fog light, kostki od lamp są takei same, puszke fltra skoro masz walniętą pomyśl od razu nad dedykowanem induction kit, poprawisz troche brzmienie silnika i jego osiągi ( w małym stopniu ) a ząłatwisz temat bez szukania nadmiernego, w razie pytań dzwoń w poniedziałek postaram się coś podpowiedzieć

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Napiszcie mi jak wygląda sprawa światła przeciwmgłowego tylnego w wersji usa? Wymiana włącznika i kodowanie załatwi sprawę czy trzeba robić rzeźbę w instalacji? Druga sprawa: zmiana w panelu temp na stopnie celcjusza? Trzecią i ostania, licznik tylko wymiana wchodzi w grę żeby były tylko km, bez mil? Dzięki wszystkim za info.

Ze światłem przeciwmgłowym nie było u mnie żadnego problemu. W lampach już były żarówki, w instalacji wszystkie przewody, zakupiłem tylko włącznik z EU i zadziałało. Nawet obyło się bez kodowania. Co do rzeźby, to robisz podłączenie fabryczne. :cool2: ( Niestety w E70 musiałem dołożyć 50 cm przewodu pomiędzy włącznikiem a modułem świateł. Zakupiłem oryginalny z końcówkami na BMW Store ) Dzięki koledze Arturowi "dziqsek" cała operacja polegała na podłączeniu oryginalnego przewodu pomiędzy włącznikiem a modułem świateł i kodowaniem. Operacja z kodowaniem online 15 min. :cool2: System temp. zmienisz z funkcji menu, a co do licznika, to się w to nie bawiłem. Nie przeszkadza, zresztą są tam km/h. Można się pobawić np. w wymianę samej tarczy, taniej. Bo tak po wymianie całego zegara, musisz kodować licznik pod vin samochodu, żeby wszystko prawidłowo działało.

Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

Opublikowano (edytowane)

Co do tylnego przeciwmgielnego to w E90 wystarczy tylko i wyłącznie sam europejski włącznik zakupić jak to kolega wspomniał-żadnego cudowania i kodowania. W E60 (i podobnie pewnie w innych modelach) należy oprócz włącznika poprowadzić też kabel (zakupiony z serwisu bo ma odpowiednie wtyki-opisałem gdzieś manual) z włącznika świateł do modułu świateł (nad nogami kierowcy po lewej stronie bardziej przy ścianie) i nie trzeba nic kodować! Podłączasz kabel i działa i nie jest to żadne rzeźbienie jak wspomniałeś.

Z poduszkami to na pewno w F30,F10 masz różnicę co do ilości nabojów, u nas są 1-nabojowe a u nich 2-nabojowe i mają więcej wtyczek w airbagu kierowcy i pasażera.

Co do licznika i prędkości to owszem można samą tarczkę (lepiej obie bo na prawej ja bynajmniej mam chwilowe spalanie w mpg) przełożyć z używki albo zakupić nowe (są firmy co produkują takie coś jak np. MoMan) albo nie cudować tylko przekodować licznik aby widoczna była prędkość cyfrowa. Ja tak właśnie mam i jest to po prostu rewelacja, bardzo wygodne rozwiązanie i wcale nie patrzę na licznik wskazówkowy więc nie widzę sensu przeróbki, no chyba że chcesz mieć niby wersję europejską. Ale jak ja patrze po allegro i widzę że auto jest z USA a ma tarczki europejskie to widzę niejako rzeźbę już i mi się odechciewa bo pewnie i w innych rzeczach było cudowane.

hqdefault.jpg

 

Panel klimatyzacji przecież to nie E60 żeby była zaznaczona temperatura na samym panelu. W E90 ustawiasz jedynie jednostki na Celsjusze i kilometry i śmiga.

Edytowane przez damascus7
Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

 

widać głupota nie boli !

 

jak bym miał opornik wkładać to bym się nie pytał czy pasują z wersji EU.

Opublikowano

Z poduszkami to na pewno w F30 masz różnicę co do ilości nabojów, u nas są chyba 3 nabojowe a u nich 2 nabojowe albo odwrotnie,a w E90 nie ma żadnych różnic o ile mi wiadomo..

 

na realOEM pokazuje, że poduszka w kierownicy jest inna w wersjach USA. pozostałe są takie same.

Opublikowano

- czy poduszki są takie same jak w EU czy nie ? ( słyszałem że mają inną oporność i chciał bym tą informację potwierdzić lub zanegować)

 

a co? nie wiesz jaki opornik wstawić ?

 

widać głupota nie boli !

 

jak bym miał opornik wkładać to bym się nie pytał czy pasują z wersji EU.

 

 

Więc ich oporność nie powinna Cie interesować kolego. Wszystkie wiadomości można uzyskać poprzez Realoem.

W stanach nie masz obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa, w związku z tym pojemności airbagów, są odpowiednio większe. Np: w USA jasiek kierowcy jest pojemności jaska pasażera EU, jasiek pasażera USA jest około półtora raza pojemniejszy od jaśka pasażera EU. Belki są wzmocnione. W USA są najbardziej restrykcyjne przepisy jeśli chodzi o wzmocnienia karoserii pojazdów.

Opublikowano

j wiem ze tam są inne przepisy tylko chodzi o to czy jak wsadze poduchę z wersi EU nie będzie błedów.

w golfie 6 gti jak wsadziłem europejska nie było błedów, a w BMW nie wiem i chce sie upewnic czy szukac/regenerowac taką samą czy kupić europejską.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej,

Jak w temacie czy posiadacie jakieś informacje na temat silnika 35d ? Czy były jakieś różnice miedzy wersją europejska, a amerykańską? Chodzi o E9... po 2010 roku.

Przykład wersji amerykańskiej:

VIN: WBAPN7C57BA780511

Type code: PN73

Model: 335D (USA)

E-F-R series: E90 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57Y

Displacement: 3.00

Power: 210 (285 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: A76 - TIEFSEEBLAU METALLIC

Upholstery code: LCB4 - LEDER DAKOTA/BEI

Prod.date: 2010-05-03

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kkamo sorry że aż TAK późno bo już zdążyłeś kupić benzynę :mrgreen: Ale BMW opracowało świetny materiał z różnicami technicznymi 335d między EU a US, znalazłem i tu jest link:


https://f15.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1235091


Różnic jest całkiem sporo, a największa to dodany system SCR.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Hehe dzięki za link :mrgreen:

ale już rok jeżdżę i powiem szczerze nie mogę narzekać :cool2:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Jestem tu nowy i mam nadzieję że zostanę na tym

forum :)

Myślę że mogę dołączyć się do tego tematu.

Mam na oku e90 z USA, wiem że klime i radio da się przestawić w komputerze, światła przeciwmgielne wystarczy tylko zmienić przełącznik i wszystko już jest doprowadzone. Jedyne pytanie to ksenony? Bo tu są wątpliwości na forum.

  • Moderatorzy
Opublikowano
A zwykłe ksenony? Tylko wymiana wchodzi w grę?

Jestem zainteresowany tą e90 niby na polskich tablicach ale z tego co widzę nie do końca przerobiona.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-325i-lpg-CID5-IDw2oFB.html

Tak, trzeba wymienić. Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów i nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Kluczyki na innej częstotliwości. Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów

To było prawdziwe może 15 lat temu, teraz już każdy producent a zwłaszcza europejscy się w to nie bawią i jeżeli xenony są to są i spryski.

 

nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Europejskie takie jak ta BMW mają, wystarczy wymienić przełącznik świateł, ew. coś przekodować.

 

Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

Nie zawsze, ale dorobienie do E90 jest już tańsze - 600 zł u ludzi którzy specjalizują się w BMW.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Miałem BMW z USA z 2005, nie wystarczyło przekodować, bo gniazdo było puste.

Nie mówię o nieoryginalnych kluczach zamiennych. To wiem, że majster za 400 klucz dorobi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A zwykłe ksenony? Tylko wymiana wchodzi w grę?

Jestem zainteresowany tą e90 niby na polskich tablicach ale z tego co widzę nie do końca przerobiona.

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-325i-lpg-CID5-IDw2oFB.html

Tak, trzeba wymienić. Do tego auta z USA nie mają najczęściej spryskiwaczy reflektorów i nie mają tylnego przeciwmgłowego.

Kluczyki na innej częstotliwości. Auto z USA ma zawsze jeden kluczyk pryz sprowadzaniu. Weź to pod uwagę, bo klucz kosztuje 1200 zł.

 

1. auta w USA to nawet do zwykłych lamp mają spryskiwacze przykładem jest e90. Lamp xenonowych nie trzeba wymieniać, jak już to halogenowe bo świecą płasko ( bez prawego uskoku do góry), to nie angliki że będą raziły kierowców z przeciwka więc można jeździć.

2. to że kluczyk ma inną częstotliwość nie robi żadnego problemu, przywiozłem e92 bez kluczyka i wyszło mnie dorobienie 300 zł ( można na zamienniku lub kupić używany i go do kodować)

3. to że jest jeden kluczyk to jest kwestia tylko tego że właściciel nie oddał drugiego ubezpieczalni.

4. E90 jest produkowane w większości w fabryce w Niemczech i wysyłane do USA, więc problemów z tym autem niema.

  • Moderatorzy
Opublikowano

1. O czym ty mówisz, podałeś jeden przykład E90 jako potwierdzenie całej gamy modelowej BMW, a teraz ja w E85 nie dają sprysków do ksenonów poza modelem M i co teraz? W Stanach nikt nie ma sprysków bo w modelu 85 ich nie ma... co za logika.

2. Nie każdy chce mieć nieoryginalny klucz, poza tym o tym już było pisane.

3. Ale klucza nadal nie ma, nic to nie zmienia.

4. Dobrze, a Z4 E85 było produkowane w stanach i nadal nie miało sprysków, ma to jakiekolwiek znaczenie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.