Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem akumulator bo stary "padł".Na forum przeczytałem,iż należy nowy akumulator zalogować.Ja żadnych niepokojących oznak w użytkowaniu auta po wymianie nie zauważyłem,nie zaświeciła mi się też żadna kontrolka.

Co ma na celu logowanie nowego akumulatora i jeśli jest to niezbędne to gdzie w okolicach Sosnowca mógłbym to za rozsądną cenę wykonać.Pozdrawiam Mirek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba zarejestrować (powiadomić auto że ma nowy akumlator) jeśli nie zrobisz tego to będzie ładowany jak stary i moźe go szybko trafić .

Albo zakodować jeśli zmieniłeś pojemność lub typ (AGM ,zwykły)

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
W tych rocznikach akumulatora sie nie rejestruje. Samochód jest za stary i nie ma takich opcji. Nigdzie nie znalazłem opcji w ISTA o rejestracji. W FA/VO tez nie mam wpisu o akumulatorze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wymieniałem akumulator w styczniu 2013 na nowy, ori BMW po numerach nadwozia, kupiony w ASO i nic nie kodowałem i wszystko śmiga jak należy, nawet w duże mrozy. Ma do pracy 4.5 km i tylko w zimie prewencyjnie podładowałem czasami.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
W Ista nie ma chyba faktycznie ale w DIS jest

Tak z ciekawosci gdzie to jest w Dis? Dzisiaj sie troche bawilem ale jakos nie trafilem na to

Opublikowano

Jeżeli juz chodzi o zmiany akumulatora to robi sie to zmieniając VO. Każdy rodzaj i pojemność ma swój kod który trzeba podmienić z juz istniejącym. Oczywiście robi sie to ncs expertem.

 

Ale tak jak pisałem wyżej uważam ze E83 nie ma czegoś takiego jak inteligentne ladowanie tu dzież modułu IBS. Jeżeli ktoś ma w VO kod akumulatora (ja nie mam) to jest to raczej sprawa informacyjna i nie ma wpływu na lądowanie aku

Opublikowano

co za problem wymienić akumulator w X3 , robi się to jak w normalnym każdym innym aucie

jaka adaptacja jakie logowanie ludzie nie popadajcie w paranoje

po co ori z servisu , ciekawe ile kolega zapłacił ?

 

 

u mnie był oryginalny BMW o pojemności 12V 90Ah 720A prawy+

zmieniłem na CENTRA FUTURA 12V 90Ah 720A CA900 prawy + który kosztował 419zł

 

czyli taki sam jak był , cała filozofia podczas wymiany akumulatora polega na wyjęciu starego i włożeniu nowego

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

czyli taki sam jak był , cała filozofia podczas wymiany akumulatora polega na wyjęciu starego i włożeniu nowego

 

W E83 tak ale w nowszych modelach to juz nie jest takie proste...

Wtedy, jeżeli zmieniamy rodzaj (np kwasiaka na AGM lub odwrotnie) lub pojemność to niestety ale trzeba to "piwiedzieć" naszej buni bo bedą problemy :)

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
zakupiłem akumulator, podłączyłem i po trwającej pół minuty operacji pozostały mi zaświecone kontrolki poduszki powietrznej, DSC i hamulca. Najpierw był "nerw", że nie połączyłem sobie tak jak myślałem równolegle drugiego aku, (tak jak to zrobiłem w E90), ale potem szybko gdzieś doczytałem , że to normalne. Wystarczyło przejechać 20 m i wszystko zniknęło. Czyli wymiana o skali trudności "0"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, nic dodatkowego nie trzeba robić w X3 E83 w czasie wymiany akumulatora. Zdemontować i zamontować nowy. Ot cała robota.

Sam kiedyś wymieniałem w swoim, na nowym bez problemu dalej jeździ nowy użytkownik

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.