Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie w dwóch ostatnich autach remote services jest bezterminowy ale BMW Online jest ograniczone czasowo (jedno z 2015, drugie z 2019), na www.bmw-connecteddrive.de
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz zamówiono a jeszcze trzeba zapłacić.

 

Nic w tym przypadku nie trzeba płacić. Usługa jest aktywna.

Trzeba po prostu poprawnie skonfigurować aplikację w telefonie.

Opublikowano
Trzeba po prostu poprawnie skonfigurować aplikację w telefonie.

 

Co to znaczy? Mam w telefonie aplikację (BMW Connected), jestem zalogowany, pojazd się wyświetla, ale nic nie mogę zrobić. Co więcej, po podłączeniu przez USB też nic się nie dzieje.

Opublikowano
Trzeba po prostu poprawnie skonfigurować aplikację w telefonie.

 

Co to znaczy? Mam w telefonie aplikację (BMW Connected), jestem zalogowany, pojazd się wyświetla, ale nic nie mogę zrobić. Co więcej, po podłączeniu przez USB też nic się nie dzieje.

U mnie podobnie, kłopoty z działaniem aplikacji od września 2019, zgłoszone kilka razy do BMW Connecteddrive, na razie działania nie przynoszą efektu.

Mogę zlokalizować auto (nie zawsze działa), odblokować, zablokować, brak przebiegu i spalania.

Dzisiaj kolejna reklamacja, mają zrobić coś zdalnie, zobaczymy.

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Ja mam auto z 2014, więc takie rzeczy jak ilość paliwa i zasięg są tylko po podłączeniu kablem do USB w schowku. Zdalnie te wartości są pokazywane w nowszych autach.

Reszta działa zdalnie.

Ale też miałem z tym problem. Kilka telefonów na infolinię do działu technicznego i po, którymś razie, bo nie odpuszczałem i dzwoniłem, jak nie oddzwaniali - zrobili mi zdalnie update modułu w aucie. Od tamtej pory działa.

Edytowane przez GR

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

a widzisz ja miałem w F30LCI z 2015 ten problem, że nie pokazywało zasięgu i ilości paliwa. Tam miałem navi bussines - nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale może to oprogramowanie ma.

Wydzwaniałem do nich i g.wno zrobili.


Teraz w F10 LCI z końcówki 2016 (a więc ostatni wypust) mam navi professional ale jeszcze NBT (nie EVO) i chyba wszystkie możliwe opcje związane z connected (internety i te sprawy).

Wydzwaniałem również do nich. 10x zgłaszałem problem i niby jest wrzucony do Monachium żeby ogarnęli. I czekam już tak rok, co jakiś cza się przypominając.

Podpięcie pod USB u mnie nic nie daje. NA infolinii mówili mi że mają z tym problem przy ID4, które ja mam.

Generalnie jest tak, że mogę obsługiwać przewietrzanie i lokalizację pojazdu (chociaż nieraz był tu problem), ale nie mogę w ogóle zobaczyć użytkowych info - paliwo. I to jest coś z oprogramowaniem w aucie. BO konto Connected mam na bnank dobrze założone i dobrze wszystko zainstalowane w telefonie - mam 3 rózne BMW podpięte do aplikacji i wszędzie tam działa -> fakt są to beemki z nowszymi navi (i3, X4, 7).

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czyli masz jak ja miałem, bo u mnie też jest navi pro, też problem do Monachium zgłaszany ;)

Przyciskałem ich, najbardziej kumaty i pomocny na infolinii jest p. Jakub, poproś może o połączenie z nim (jest tylko jeden o tym imieniu).

Finalnie doprowadził do tego, że aktualizowali mi zdalnie oprogramowanie i zaczęło działać. Zeszło się ze 3 miesiące z tym.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

a kiedy to robileś ? Jestem po rozmowie z serwisem, bo przypomnieliście mi temat.

I się okazuje, że BMW zmieniło firmę obsługująca Connected w grudniu 2019. W chwili obecnie nie mają nawet info u siebie że zgłaszałem problem, a zgłaszałem jeszcze w 2019.

Ale człowiek, z którym rozmawiałem mówił, że zajmie się tematem i skontaktuje się z Monachium. Zobaczymy.


Tak czy inaczej jeśli rozwiązywałeś problem w 2019 to Pana Jakuba już nie ma po drugiej stronie słuchawki.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zacząłem w walkę w listopadzie, po zakupie auta, w styczniu jeszcze pracował ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Ja zgłosiłem wczoraj ponownie, zgłoszenia od września do grudnia co miesiąc, BMW connected napisał do Niemiec wczoraj 3 raz, zobaczymy na efekty.

Podłączenie kablem przez USB nie daje danych o przebiegu ani zużyciu paliwa, reszta działa.

Opublikowano
Ja zgłosiłem wczoraj ponownie, zgłoszenia od września do grudnia co miesiąc, BMW connected napisał do Niemiec wczoraj 3 raz, zobaczymy na efekty.

Podłączenie kablem przez USB nie daje danych o przebiegu ani zużyciu paliwa, reszta działa.

Trzymam kciuki, ja z tym samym problemem dałem sobie spokój z rok temu. Wczesniej km i paliwo / zasieg było i się aktualizowalo po każdym podłączeniu. Kiedy przestalo sie aktualizować kilkukrotnie zglaszalem problem na infolinię BMW. "Wsparcie" a w zasadzie komedia ze strony BMW (co kontakt to inny "pomysł"): prosze zaktualizować apke w tel, prosze odinstalować i zainstalować apke ponownie, prosze zaktualizować auto, przyjmują zgłoszenie i sie nim zajmą, zgłaszają problem do BMW Niemcy... cyrk. Efekt - niespecjalny, bo od roku nic sie nie zmienia, znają problem bo wiele osób o nim informuje i po podjętych działaniach wygląda na to, ze mają na to wylane ;)

Opublikowano
Ja zgłosiłem wczoraj ponownie, zgłoszenia od września do grudnia co miesiąc, BMW connected napisał do Niemiec wczoraj 3 raz, zobaczymy na efekty.

Podłączenie kablem przez USB nie daje danych o przebiegu ani zużyciu paliwa, reszta działa.

Trzymam kciuki, ja z tym samym problemem dałem sobie spokój z rok temu. Wczesniej km i paliwo / zasieg było i się aktualizowalo po każdym podłączeniu. Kiedy przestalo sie aktualizować kilkukrotnie zglaszalem problem na infolinię BMW. "Wsparcie" a w zasadzie komedia ze strony BMW (co kontakt to inny "pomysł"): prosze zaktualizować apke w tel, prosze odinstalować i zainstalować apke ponownie, prosze zaktualizować auto, przyjmują zgłoszenie i sie nim zajmą, zgłaszają problem do BMW Niemcy... cyrk. Efekt - niespecjalny, bo od roku nic sie nie zmienia, znają problem bo wiele osób o nim informuje i po podjętych działaniach wygląda na to, ze mają na to wylane ;)

Postanowiłem, że teraz nie popuszczę, nie chodzi już o kasę ale o zasady - jeżeli coś ma działać, to ma działać, a nie kilka miesięcy cygaństwa i zwodzenia.

Pani proponowała zwrot kasy, ale powiedziałem, że nie chce zwrotu tylko poprawnie działającej aplikacji.

Dodałem jeszcze parę uwag na temat najnowszej aktualizacji nawigacji (Next 2020_2), gdzie mapy są z października zeszłego roku !

  • 1 rok później...
Opublikowano

Walka z BMW o aktywację connect drive to jakaś parodia.

Podaje im im listę wyposażenia w której jest jasno podane że jest cały zestaw do connect drive , a oni mi odpisują że auto zostało wyprodukowane w 2012 roku i nie mam na liście wymaganych modułów.

W menu nawigacji są dostępne opcje connect drive, jest karta SIM, w aplikacji wyskakuje że auto już jest dodane do aplikacji i nie można dodać go ponownie.


 

S698 Area-Code 2 For DVD

S6NF Music Interface For Smartphone

S614 Internet Preparation

S615 Extended BMW Online Information

S6NK Connection, Bluetooth And USB Devices

S6AA BMW TeleServices

S609 Navigation System Professional

S6NR Apps

S6AB Control, Teleservices

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Teraz to jeszcze do tego zmieniła się apka na telefony i też działa to tak sobie, choć funkcji po kablu nie sprawdzałem, nie chce mi się, nie korzystam z nich i tak.

Ale - w nowej apce można wybrać sobie ASO. W teorii, w aucie powinien się podmienić numer telefonu do nich. U mnie się nie podmienia. Aktualizacja z infolinią, nic się nie zmieniło. Rada z infolinii - usunąć swój profil z auta i stworzyć na nowo. Ale nie robiłem tego, bo jak stracę co miałem do tej pory, to dziękuję :D a bez telefonu w aucie do ASO da się żyć ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Z tą nową apką to jeszcze jest jeden problem. Przynajmniej u mnie.

Wysyłanie adresu do navi z apki.

Wysyłam adres do auta z apki idę do auta i nic nie mam w wiadomościach. Pojawia się to w wiaodmościach w aucie na następny dzień przykładowo, lub dwa dni później.

Robiłem sobie nawet testy, bo mam na telefonie i starą apkę i nową.

Starą wysyłam adres, od razu w aucie mi się pojawia, z nowej przychodzi ze zwłoką i to dużą.

Reasumując nie korzystam z nowej tylko cały czas używam starą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja z kolei mogę powiedzieć że u mnie na nowej aplikacji wszystkie funkcje działają prawidłowo i płynnie.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.