Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Skoro mojej buni kończy się gwarancja pomyślałem o chipie na 290 km. Wiem że sporo już o tym na forum było.Ale może jest ktoś kto już robił i coś pomoże

 

- czy czuć różnicę , na yt jest parę filmików i szczerze 80-180 km/h robi wrażenie o 4s lepiej

- jak z trwałością silnika, zamierzam zrobić ponad 200 k , aktualnie mam pod 90 k

-czy w serwisie robią jakieś "problemy"

-myślałem o kreatorzemocy , Jakieś opinie?

-może ktoś gdzie indziej robił

Najlepiej jakby ktoś kto zrobił coś na temat powiedział

Opublikowano
Robiłem w kreatorze 335i. W serii pokazało 319 (taki mały gratis, auto z przebiegiem 25 tkm, więc praktycznie nowe). To jedna z najmocniejszych serii w n55 jakie im się trafiały. Po programie wyszło 373 i 570nm. Dodam, że mam manual ( :D ), więc nastawiam się na sprzęgło w niedługim czasie z racji tylu niutów. Co do samego kreatora to mogę śmiało polecić. Na pewno nie zepsują Ci auta. Panuje tam względny ład. Jedna osoba od rozbierania (w n55 sterownik jest pod kolektorem ssącym), jedna od hamowania i jedna od grzebania w sterowniku. Co do samego programu to mam wrażenie, że sami tego nie robili tylko wysyłali do kogoś, albo wrzucili gotowca. Niemniej jednak zrobiłem kilka tys km i różnica mocno wyczuwalna, nic złego się póki co nie dzieje. Przy okazji wyrzucili mi limiter prędkości (na moje życzenie). Jechałem blisko 270, więcej się bałem z racji indeksu opon (indeks V :nana: ). Zapas był jeszcze spory. Auto po tym sofcie bez problemu leje Lancera EVO VIII (przed szły równo) i kilka innych mocnych merców, audi s4 itp. W n20 na pewno efekt będzie inny (mniej cylindrów, mniej mocy na start), ale na pewno będziesz czuł i się cieszył. Kreator przynajmniej nie będzie się uczył na Twoim aucie. Mogę ich polecić, choć jeśli jeszcze kiedyś będę robił soft, to u kogoś kto wystroi to ze sprawdzeniem AFR i EGT. Chiptunerów jest cała masa, ale z doświadczenia wiem, że o dobrego wcale nie jest tak łatwo.
Opublikowano
. Przy okazji wyrzucili mi limiter prędkości (na moje życzenie). Jechałem blisko 270, więcej się bałem z racji indeksu opon (indeks V :nana: ).

 

Chyba się pomyliłeś z tym indeksem.....piwinno być W (270)a nie V (240).;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No wlasnie nie pomylił, bo jechał ponad ;)

 

Btw ja z oponami H jezdzilem 274 i żyje (bo przecież jak się kupuje zimówki to się myśli, kto będzie jeździć zimą szybko :lol: :twisted: . Ogólnie to nie jest tak, że przy 220 opona wybucha. One są liczone na przejechanie większej liczby kilometrów z taką prędkością.

Opublikowano

Dopóki mam gwarancję, to nie. Ale jedno mnie zastanawia, czy 320i (B48) -ma taki potencjał? Czy to jedynie chwyt marketingowy?

 

Bo porównując "osiągnięcia" tunerów, to wyniki dla 320i i 328i są praktycznie takie same, tzn. po chipie dla obu silników moc jest na takim samym poziomie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopóki mam gwarancję, to nie. Ale jedno mnie zastanawia, czy 320i (B48) -ma taki potencjał? Czy to jedynie chwyt marketingowy?

 

Bo porównując "osiągnięcia" tunerów, to wyniki dla 320i i 328i są praktycznie takie same, tzn. po chipie dla obu silników moc jest na takim samym poziomie.

 

B48 320i 184ps oraz 330i 252ps to nowe silniki, mało kto zna ich potencjał....

Przykładowo tc performance jeszcze nie mają gotowego programu....

A jeżeli chodzi o 320i oraz 328i to starszy silnik n20 moc 184vs245 ps.... Dla przykładu kolega gmike z forum w swojej 420i zrobił program na grubo ponad 250ps i póki co nie narzeka, jest zadowolony....

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano

A jeżeli chodzi o 320i oraz 328i to starszy silnik n20 moc 184vs245 ps.... Dla przykładu kolega gmike z forum w swojej 420i zrobił program na grubo ponad 250ps i póki co nie narzeka, jest zadowolony....

Pozdrawiam

I to nawet nie program, a box.

Programowo N20 czy w wersji 20i czy 28i robią się na te same wartości, czyli okolice 320KM i 450Nm przy zastosowaniu lepszego IC i DP.

Ja właśnie 'siedzę na płocie' i nie wiem czy przedłużać gwarancję i jeździć dalej na boxie czy wymieniać IC i DP i robić program :)

Opublikowano

benzyny podobnie jak diesle mozna juz chipować z patchem który blokuje mozliwosc wykrycia przez aso.

 

testowałem działa - aso nie wykrywa

 

polecam UNITRONIC w Warszawie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wszystko fajnie tylko przy awarii silnika pierwsze co robi aso to wyjmuje sterownik i sprawdza czy nie był cięty - może to potwierdzić kolega Arek z m235i.
Opublikowano

tutaj się nie będę wypowiadał bo ja mam znajomosci w ASO więc u mnie by tego nie robili.

 

Natomiast co moge od siebie dodać:

 

w 18d/20d się odkręca srubki w sterowniku i rozkleja go (potem się skleja) więc zasadniczo śladów nie ma widocznych

 

w 25d trzeba nawiercić dwie dziurki - więc tutaj ślady będą

 

no wszystko zależy od tego jakie masz związki w ASO i jakie masz podejście indywidualne - ja wiem ze przypału nie będzie, ale pewnie w innym aso przypał bym mógł mieć przy duzej awarii

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy awarii silnika i kosztach kilkunastu tysięcy żadne twoje znajomosci nie pomogą. BMW Polska potrafi wysłać swojego człowieka do ASO celem weryfikacji :!:
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, posiadam bmw 335i f30, chciałbym zrobić chipa u siebie, czy jest może jakiś godny polecenia tuner w okolicach Krakowa? Z góry dzięki za każde info
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, posiadam bmw 335i f30, chciałbym zrobić chipa u siebie, czy jest może jakiś godny polecenia tuner w okolicach Krakowa? Z góry dzięki za każde info

Nasz kolego z forum - G-CS .

Oczywiście że możesz tylko...przy tej nie dużej masie i mocy fabrycznej do eksploatacji poza torem, osiągi Cię nie satysfakcjonują ? Ok 5 sek. do setki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.