Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja też miałem przygody z skrzynią rozdzielczą, auto zrywało przy dynamicznym przyspieszaniu, oto przyczyna:

e10a61afceab.jpg

 

Prosze opisz dokładniej o co chodzi z tym zrywaniem przy przyspieszaniu. U siebie czasami obserwuje dziwny objaw, przyspieszanie nie jest jednostajne tylko potrafi lekko szarpnąć , tak jakby na ułamek sekundy sie przytkal. Skrzynie mam manual. Oczywiscie komunikatów nie wyświetla a w ASO twierdzą ze wszystko OK - nic nie zaobserwowali podczas jazdy testowej. Niestety taki objaw nie pojawia sie zawsze tylko sporadycznie i oczywiscie w serwisie było ok a mnie wzięli za idiotę.

Opublikowano
Potwierdzam mi skrzynia rozdzielcza padła po jakiś 35 tys wymieniono na gwarancji. Problemy zaczęły się po założeni PPK.
Opublikowano
U mnie był wyciek że skrzynki x. Gdybym w porę nie zauważył, szlag by to trafil, ale skończyło się na wymianie uszczelki, dolaniu oleju i 800zl w plecy.
Opublikowano
Nic tu wiele nie wniosę, ale jako posiadacz xdrive w f30 i rwd w x1 chciałbym mieć dokładnie odwrotnie :). Systemy elektroniczne ogarniają na tyle, że w rwd nie ma problemu z prowadzeniem w zakrętach czy ruszeniem z miejsca nawet na lodzie (warunek nowe opony, nie prawie nowe, roczne czy po małym przebiegu). Xdrive gorszy do wściekania na suchym :wink:
Opublikowano
Z tego co napisałeś wnioskuję, że opony wymieniasz tak 2 razy na sezon, żeby nie jeździć na prawie nowych? :D
Opublikowano
Trochę te skrzynki rozdzielcze są nieudane w xDrive. U mnie padła przy 40kkm (jeszcze przed modyfikacjami). Mechanik stwierdził, że to powszechna usterka i radził częściej wymieniać olej niż przewiduje ASO.

 

Jak czesto w takim razie wymieniać olej? (Co ile przewiduje ASO?)

Opublikowano
Z tego co napisałeś wnioskuję, że opony wymieniasz tak 2 razy na sezon, żeby nie jeździć na prawie nowych? :D

Mam e84 od kilku miesięcy, więc dopiero raz zmieniłem. Kupiłem na fabrycznych łysych. Niesamowicie to bokami latało na mokrym :D . Jesli będzie potrzeba, to bedę zmieniał i 3 x w roku bo jeździ dama z ciężką szpilką ;). A prawie nówki na allegro hehe

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Chodzi o limit w skrzynce rozdzielczej..

Też bym chciał wiedzieć

 

EDIT. Pytałem w BMW co ile się zmienia olej w X drive. Oni na to że nie ma na to przewidzianego okresu czy liczby przejechanych km.

 

Wie ktoś jaki tam olej się zalewa? Jak się nie mylę to chyba 0.8L? Będę musiał się za to chyba sam zabrać.

Na YT jest pełno filmów na których widać jak to zmieniają ale większość to e9X . W F'kach jest podobnie?

  • 7 lat później...
Opublikowano

Wtrace swoje 3 amatorskie grosze...

Xdrive NIE JEST bezpieczniejszy? 

No to maly przykladzik: snieg, pusty parking, trzeba koniecznie podriftowac. NIE DA SIE bez wylaczenia wszystkich wspomagaczy. Po prostu: jesli tylko tyl traci przyczepnosc, to automatycznie przód ciagnie wóz, doświadczyłem tego w górach- cieplo mi sie zrobiło biorac ostry zakręt, ale xdrive prawdopodobnie uratowal mi skóre przed kontaktem z barierami. Czuje sie pewnie z tym napędem. 

RWD? Tracisz przyczepnosc i lądujesz na poboczu/przeciwnym pasie. Chyba ze jestes zawodowcem i doswiadczenie pozwala wyjsc z najbardziej ekstemalnych opresji. 

  Automat z Xdrive w mojej F34 to jedna z lepszych rzeczy jakie doświadczylem w zyciu majac kilkanascie różnych aut. 

Wady sa oczywiste: duzo cieższe auto i faktycznie wieksza mozliwosc usterej z uwagi na bardzo skomplikowany uklad. 

Tyle w temacie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.