Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Bmw e87 120D 2006r.

 

Tak wiem, ze było pewnie multum takich tematów i uwierzcie, że wiele z nich przeglądałem.

 

Zakładam ten temat ponieważ myślę, że mój problem jest dość specyficzny...

 

A mianowicie tylko prawa lampa paruje (była wymieniana i jest na 100% oryginalna, xenon skrętny)

Już mówię jak to się objawia, w sumie od początku zimy w prawym rogu gdzie jest kierunkowskaz jest skroplona woda, gdy jade autem na xenonie dłużej to pojawia się mgiełka na dole lekka, odstawiam auto i rano jest już wszystko prawie ok oprócz właśnie tych kropel wody w rogu lampy i tak cały czas sytuacja się powtarza, raz bardziej raz mniej paruje, ale zawsze po nocy jest odparowana oprócz tych kropel wody na kierunku.

 

Powiem tylko, że raz suszyłem suszarka do odparowania kropelek wody i obróciłem uszczelkę dekielka (wyglądała jak nowa) i to nic nie dało.

Jak będzie trzeba podeślę zdjęcia.

Może macie jakieś pomysły, bo nawet nie wiem od czego zacząć zanim poważnie rozważę zakup nowej, gdzie ta już była wymieniana i jest w stanie idealnym wizualnie.

 

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Opublikowano

Wczoraj osuszyłem go całego opalarka ile mogłem, woda odparowała, wywierciłem jeden otwór od góry dekielka, dołożyłem wężyk.

 

Dzisiaj po przejechaniu 40 km lampa była lekko zaparowana w rogu i na dole taka mgiełka która schodzi powoli z każdą godzina.

 

Jak by po tym zabiegu było lepiej tak wyczuwam, ale niestety dalej paruje.

 

Dla mnie ona zachowuje się tak jak by była za bardzo szczelna, ale czy to możliwe ?

Opublikowano

Może teraz ma ktoś jakiś pomysł... a mianowicie dla sprawdzenie wyciągnąłem ten dekielek i bez niego wszystko jest idealnie i nie paruje, ale wiadomo tak nie może być.

 

Więc pytanie ? Czy wiercić więcej większych otworów czy może jeden jakiś duży w dekielku i dopasować do niego naklejając płaski filtr na ten otwór.

 

Kurcze... macie jakieś pomysły ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na twoim miejscu bym odwiedzil warsztat co sie tym zajmuje.

Taka lampa troszke kosztuje i moze Cie drogo kosztowac to nawiercanie otworow.

Lampa nie moze byc hermetycznie szczelna ale tez nie mozna jej dziurawic.Musi byc fabryczna wentylacja...

Opublikowano
Dlatego chciałem zaczerpnąć tutaj porady czy ktoś może jakoś rozwiązywał podobny problem, zanim zrobię jakieś większe szkody. Wiecie jak jest... w akcie desperacji wymyśla się różne głupie pomysły, żeby pomogło.
Opublikowano
Moze to glupie, ale szczerze ? Ja nie znalazlem w tej lampie odpowietrznikow, chociaz szukalem bo tez myslalem, ze to moze byc przyczyna. Moze ktos pomoze jakims zdjeciem gdzie one sa dokladnie umieszczone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.