Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum, jestem Dawid i jestem nowy na forum :)

Chciałbym pochwalić się bawarką i poprosić o waszą ocenę.

Z góry mówię, że jest to mój pierwszy samochód na który sam sobie zapracowałem i włożyłem w niego chwilę uwagi :)

 

Przy zakupie pierwszego samochodu sądziłem, że 150KM mi wystarczy, jednak po pół roku jazdy stwierdzam, że czasami przydałoby się więcej mocy, a może to zgubna myśl? :D

Prosiłbym też o niekomentowanie wlewu lpg w zderzaku bo z taką "spapraną robotą" już niestety kupiłem, a póki co nie chce wrzucać pieniędzy w zderzak kiedy mogę doposażyć auto.

 

d3cccc29711bc28amed.jpg

 

abe07c372d6813b7med.jpg

 

55458f6957dda18bmed.jpg

 

11a5e802ed9092d8med.jpg

 

20f352133f4dece1med.jpg

 

c2816972251e481emed.jpg

 

3a5999d283442cb8med.jpg

 

d40417a2ffb452a9med.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"Łyżwy" z lamp do wywalenia i będzie dużo lepiej. Masz hidy? Ten silnik w e39 niestety nie daje rady, szczególnie w touringu, dopiero 523i jakoś jedzie. Na pierwsze auto i tak nie jest źle :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
"Łyżwy" z lamp do wywalenia i będzie dużo lepiej. Masz hidy? Ten silnik w e39 niestety nie daje rady, szczególnie w touringu, dopiero 523i jakoś jedzie. Na pierwsze auto i tak nie jest źle :wink:

 

Raz się do tego zabrałem to po odklejeniu jednej stwierdziłem że przykleję ją ponownie tak jak była, po odklejeniu klosze nadawałyby się i tak do wymiany.

Przyklejone na coś w rodzaju twardej gumy, żaden rozpuszczalnik nie ruszał tylko skrobanie nożykiem, ślady by pozostały.

 

Tak, xenon to hidy, niestety na takich kupiłem myślałem o wymianie lamp, dołożeniu soczewek jednak wszelkie te operacje wydaja mi się nie opłacalne ze względu na silnik, już rozważałem sprzedaż albo wymiane silnika na M52B28 tylko czy jest sens i jest to opłacalna operacja? Nie lepiej sprzedać auto i kupić z lepszym motorem? Jakie jest wasze zdanie?

Opublikowano

No właśnie gdyby było dużo roboty to bym się nie wahał, ale mam wszystko zrobionę na igłę, no może poza alternatorem bo na dniach wyszło, że słabo ładuje.

Poza tym zawieszenie igła, amortyzatory Monroe, mechanicznie wszystko wporządku + mam zamiar zrobić audio i radio na androidzie.

Orientujesz się może jaki jest koszt swapa +/- na M52B28 łącznie z silnikiem? widzę dużą rozbieżność w cenach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.