Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem ze swoim autem i bardzo Was proszę o pomoc!

M57TU2 231km

Auto po nagrzaniu się do 90 stopni zaczyna nierówno pracować na biegu jałowym, poniżej 90 pracuje idealnie.

Ktoś podpowiedział mi, żeby wlał środek do czyszczenia środków z LM. Zrobiłem to i telepanie ustało. Po kilkuset kilometrach i kilku tygodniach od nowa problem wrócił.

Sprawdziłem korekty wtrysków: na czwartym cylindrze pokazało mi +3, natomiast na pięciu pozostałych korekty minusowe, max 1.

Kupiłem drugi wtrysk o takim samym numerze, zmieniłem go, jednak w niczym to nie pomogło. Ponownie sprawdziłem korekty, pokazało na 4 cylindrze +5, potem spadło w okolice +3.

Stary wtrysk oddałem do sprawdzenia na stole.

Człowiek, który to sprawdzał powiedział, że początkowo podczas testu wtrysk pokazywał rezystancję 50, a dopiero później "rozchodził" się do 177 i niby jest ok.

Czy jest sens od nowa wkładać ten wtrysk? Czy ten który kupiłem jest po prostu trefny?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej słaby wtryskiwacz kupiłeś, jak z kolejnym będzie problem to zamieniłbym go z sąsiednim.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Najtaniej i najprościej będzie tak jak radzi kolega powyżej - zamienić wtryski miejscami. Jeśli nadal będzie wysoka korekta na tym samym cylindrze to problem może tkwić w słabszej kompresji.
Opublikowano

A może być tak, że pozostałe wtryski mam przytkane a ten jeden nie i dlatego jest tak wysoka korekta?

No i co z tym moim pierwszym skoro na próbach ostatecznie wyszedł dobrze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ewidentnie jest problem na 4 cylindrze, to nie podlega dyskusji, wg mnie oba masz trefne. Kupiłbym kolejny a jak nie chcesz to spróbuj przełożyć z innego cylindra na 4.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
to nie wtrysk majster. znaczy wtrysk, ale nie wtrysk. paliwo masz "suche". lej tego 2t czy innego wzbogacającego i powinno być ok.
Opublikowano

Zmierzyliśmy kompresję na cylindrach, na wszystkich jest równiutko, więc cylinder odpadł.

Zamieniliśmy wtryski miejscami, 3 z 4, po złożeniu całości do kupy autem przestało telepać, jednak zbyt wysoka korekta pozostała na 4 cylindrze. Jakieś sugestie? Co tu jest grane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kody ima są prawidłowo wpisane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj korekcje po zamianie wtryskiwaczy 3 i 4 cylindra.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.