Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Myślałem że po zastosowaniu liqui moly diesel spülung problem się rozwiąże ale widzę że chyba nie. Sprawdzałem dziś INPĄ i takie kwiatki.

Ktoś może powiedzieć co robić i jak to interpretować z INPY? Chodzi mi o tą różnicę na 5 cylindrze. Sprawdzane na jałowym biegu przy rozgrzanym samochodzie do około 65°.

478d8f8610291.jpg

Poszukuje wszelkich materiałów o bmw e60/e61, filmów, poradników, artykułów, zdjęć, plików, tapet...itp ... Jeśli ktoś z was ma ciekawe materiały proszę o info na pw (po weryfikacji wrzucę na bloga z dopiskiem twojego niku). Z góry dzięki.

Link do bloga patrz obok - moja strona www.

Opublikowano

Ale o co chodzi? Ze korekty troche rojechane? Auto kopci, nie odpala, slabe jest, czy po prostu chcesz robic wtryski bo tak jest w inpie?? Pozdro

A diesel spulung sprobuj zalac na 1/2 zbiornika ze dwa razy, wymien tez filtr paliwa. Sprawdz jeszcze w inpie opcje rownycj obrotow na kazdym cylindrze ( rotor cos tam) i czy wtedy nie trzesie buda

Opublikowano

Ale o co chodzi? Ze korekty troche rojechane? Auto kopci, nie odpala, slabe jest, czy po prostu chcesz robic wtryski bo tak jest w inpie?? Pozdro

A diesel spulung sprobuj zalac na 1/2 zbiornika ze dwa razy, wymien tez filtr paliwa. Sprawdz jeszcze w inpie opcje rownycj obrotow na kazdym cylindrze ( rotor cos tam) i czy wtedy nie trzesie buda

Opublikowano
Auto słabo ciągnie, filtry i olej wymieniane we wrześniu. Wlewałem 3x liqui moly na 1/4 baku, wyjeździłem całość później 1x na cały bak. Obroty też nie za bogate. Trochę się różnią na każdym cylindrze różnica waha się od 5 do 15 obr, wieczorem zrobię test i wrzucę.

Poszukuje wszelkich materiałów o bmw e60/e61, filmów, poradników, artykułów, zdjęć, plików, tapet...itp ... Jeśli ktoś z was ma ciekawe materiały proszę o info na pw (po weryfikacji wrzucę na bloga z dopiskiem twojego niku). Z góry dzięki.

Link do bloga patrz obok - moja strona www.

Opublikowano
u mnie bardzo podobne wyniki wtrysków w INPA i samochód jeździ całkiem ok. Musiałbyś sprawdzić jeszcze różnicę obrotów tak jak kolega wyżej napisał, u mnie te różnice na poszczególnych cylindrach różnią się czasem o 10-20 obr/min i przy teście wtedy trzęsie budą
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik ma być rozgrzany do temperatury roboczej, wtedy pokaż korekcje. LM diesel spulung najlepiej podpiąć na krótko przy filtrze paliwa, silnik ma pracować tylko na tym, ale zacznij od korekcji na w pełni rozgrzanym silniku.

 

Test przelewowy jak najbardziej tylko, że kolega sprawdza czy wtryskiwacze leją a nie dają na przelew :roll: oczywiście test też warto zrobić, szczególnie jak spada ciśnienie podczas odpalania.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ok. dziś wieczorem zrobię testy na rozgrzanym silniku i wrzucę zdjęcia. Dzięki.

Poszukuje wszelkich materiałów o bmw e60/e61, filmów, poradników, artykułów, zdjęć, plików, tapet...itp ... Jeśli ktoś z was ma ciekawe materiały proszę o info na pw (po weryfikacji wrzucę na bloga z dopiskiem twojego niku). Z góry dzięki.

Link do bloga patrz obok - moja strona www.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.