Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, :lol: moja Bunia E90 2.0 i 2006 r. robi tak:

-puszcza niebieskie bąki

-na wstecznym biegu bąki są bardziej intensywne

-bierze olej około 1l/5000 km ( chyba normalnie)

-czasem nierówne obroty

Z tego co wiem przed zakupem stała dość długo ,zrobiłem około 7000 km.

Jadę do Polski, czeka mnie długa trasa ponad 2000 mil i nie wiem czy dać się naciągnąć Polskim pseudo/mechaniorom w UK . :mad2:

 

Dzięki wielkie :D

Opublikowano
No i jeśli daje ci spalinami jak w temacie a właściwie palonym olejem do środka do kabiny to najpewniej uszczelka pod vacum. Kapie na kolektor z niej, pewnie masz N46. Jeśli kopci z wydechu to uszczelniacze. Przez odmę w skrajnym przypadku jeśli zaciagalaby olej do kolektora. Ale przez nią może falować. Np lewe powietrze. Masz wycieki? Jeśli masz to wcale dużo Ci nie bierze tego oleju. Zaczalbym od ich likwidacji. A co do odmy można sprawdzić czy jest drożna zanim ślepo zaczniesz iść w koszta.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie jak jest z braniem oleju przez zużyte poerścienie,jak to zdiagnozować?Jestem po wymianie uszczelniaczy,ale za mało jeszcze przejechałem żeby przekonać się czy to one
never again N46
Opublikowano

Panowie , wyciek oleju z pod uszczelki pod klawiatura, olej dostaje się na gorące elementy silnika itd .

Żadnych błędów komputer nie pokazuje. Uff

Wymiana w sobotę pozdrawiam elooo :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No to wymiana uszczelki i luz. Częsta przypadłość ;)
Opublikowano
Mechanik powiedział że w tym modelu tak jest i po latkach uszczelka robi się plastikowa i przepuszcza :D

W tym modelu więcej uszczelek twardnieje:

-uszczelniacze zaworów

-oringi elektrozaworów vanosów(solenoidy) .Sprawdz sobie jeszcze uszczelki pompy vacuum.Do pokrywy zaworów kup komplet włącznie z uszcz czujnika vvt,oringi tulei.

Zrób za jedną robotą pompe vacuum,bo dojście pózniej utrudnione

never again N46
Opublikowano
Mechanik dobrze powiedział, ale vacum też warto obejrzeć i przy okazji ściągania pokrywy warto za jedną robotą zmienić simering czujnika Vvt i oringi na tulejkach świec bo pewnie też są odgniecione i twarde. Jeśli założysz na starych jest spora szansa że zacznie lecieć olej na świece.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.