Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak tak wiem było multum tematów na ten temat ale nie do końca w tym rzecz. Pacjent M52B20 na poj.vanosie. Chodzi równiutko. Po remoncie głowicy, wymianie uszczelki ect. Odma ok, przewody od odmy ok. Wynik kompresji od 15 do 15,5 na ostatnim cylindrze. Pomiar robiony na sucho. Zachodzę w głowę, jak to możliwe żeby były takie wyniki? Motor 220+kkm
Opublikowano
Za wysoka kompresja mimo ze jest równa. Silnik oleju nie bierze, pracuje bardzo dobrze. Czy może być to wina vanosa? Przeprowadzić próbę olejową? Martwić się tymi wynikami?
Opublikowano

zawsze trzeba brać pod uwagę pewien błąd pomiaru

a ciśnienie mogą podbijać pierścienie,które mają już pewien luz w rowkach na cylindrach

zrobiłeś głowicę,ale dół nie był ruszany

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelka nominał a z głowicy pewnie sporo liźnięte.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.