Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Zastanawiam się nad założeniem gazu do BMW e 46 320i silnik m54b22

Szukałem na forum aktualnych wypowiedzi i nie mogę znaleźć, ponieważ technologia idzie do przodu i wychodzą nowe modele sterowników, reduktorów i wtryskiaczy.

Chciałbym poznać wasze opinie i jakie podzespoły polecacie (co bedzie najlepiej współgrać)

 

Byłem u gazownika, polecił mi:

Stag-300-6 qmax PLUS

reduktor KME SILVER

wtryski AC W-03 pojedyńcze

zbiornik 630x225 55l

cena: ok 3500zł

Co sądzicie o tym połączeniu?

Może macie jakieś lepsze propozycje?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Montaż instalacji lpg na tych podzespołach wygląda sensownie.

Jedyne co bym zmienił to reduktor na reduktor KME Tur, jest zdecydowanie lepszy niż reduktor Silver.

Cennik instalacji lpg jaki dostałeś od gazownika też jest na normalnym poziomie.

Możesz porównać z cenami na przykład ten serwis lpg warszawa montaż instalacji gazowych warszawa

Wtryskiwacze AC W03 są dobrymi wtryskami, lepsze są Barracudy ale też sporo droższe.

Myślę że montaż lpg i wtryskiwacze AC W03 to dobre rozwiązanie.

 

http://lpgmasters.pl/wtryskiwacze-valtek-czerwone-cz-2/

 

To że wtryskiwacze produkcji AC są porządne możesz zobaczyć z testu porównawczego listwa wtryskowa AC W01 i inne wtryskiwacze lpg

Opublikowano

Czytałem o reduktorach i dość czesto był polecany KME gold.

Jaka jest róznica miedzy tymi trzema reduktorami, dlaczego uważasz że Kme Tur jest lepszy?

Jeśli chodzi o cenę to duża róznica?

 

Mam jeszcze pytanie odnośnie zbiornika. Czy do e46 320i sedan w koło zapasowe wejdzie maksymalnie zbiornik o pojemności 55l?

Czytałem że jest róznica jakiej firmy sie załozy, bo może odstawać podłoga w bagażniku

Opublikowano

Reduktor KME Gold jest przeznaczony do silników co maja po 250-300KM.

W dodatku jest w miarę duży.

Potrzebny Ci taki potężny reduktor?

 

Reduktor KME Tur jest jednym z najmniejszych reduktorów na rynku a obsługuje według producenta 208KM.

reduktor KME Tur ma ulepszoną konstrukcję w porównaniu do reduktora KME Silvera.

Reduktor KME Tur jest bardziej odporny na brudny gaz.

 

Reduktor Silver po jakimś czasie pod wpływem gazu uszkadza się i potrzebna jest naprawa.

KME Tur nie ma tej wady którą ma KME Silver.

Opublikowano

Dziękuje za wypowiedz.

Zostaje mi tylko dylemat reduktora :) Bo czytałem o tym i o tym podzielone opinie

Opublikowano
złego nic ale czy to sie w ogole zwróci...

A, dlaczego ma się nie zwrócić? Nie każdy robi po 4tys rocznie. Jak robię 15 do niecałych 40tys rocznie i w silniku 2.0 się zwrócił już dawno. Nie wiem skąd takie dziwaczne myślenie że w 2.2 się nie zwróci..

Opublikowano
Wszystko skłania się do tego ile km rocznie przejeżdżamy, bo jeżeli jest to poniżej 10k rocznie- moim zdaniem nie warto pchać się w instalację, która też swoje kosztuje i nie ma bezawaryjnych podzespołów, czasem trzeba będzie dołożyć, naprawić. Wówczas koszty montażu zwrócą się po około 2 latach lub nawet dłużej. Co innego jeśli pokonujemy co najmniej 15k rocznie, wtedy uważam że warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.