Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te wyniki z silnikiem zimnym czy ciepłym?

pzdr

yaz

Opublikowano
Panowie, 13,7V / 13,8V to prawidłowe ładowanie dla danych z OBC menu 9 ?

Jak ci obc prawidłowo pokazuje to jest ok. Nikt nie wie czy pokazuje za, du,zo/mało czy prawidłowo.

 

Według mnie trochę małe wartości, większe mam pod obciążeniem jak światła,radio,ogrzewanie,grzanie szyby tylnej a nawet foteli. Różnica pomiędzy wskazaniem miernika a tym co pokazuje OBC to różnica rzędu 0.15V np. OBC 14.4V miernik 14.25V(mierzone na zaciskach akumulatora)

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Sprawdzane na zimnym i ciepłym silniku, takie same wartości.

Świeciły tylko DRL.

 

Co może być winne? Stary akumulator prawdopodobnie padł przez nie doładowanie.

Opublikowano

Łożyska były zmieniane latem ale z tego co pamiętam komutator był już trochę zużyty.

Czy części zamienne są dostępne do tego alternatora i nie ma żadnego problemu z wymianą?

Opublikowano
Nie wiem jaki masz alternator, ale części pewnie dostępne i z wymianą standard, warto go całego obejrzeć i zregenerować za jedną robotą. Sprzegielko, stojan, właśnie komutator, szczotki itd. Ale to już będziesz widział co mu potrzeba. Ewentualnie oddaj go do roboty, nie biorą dużo za robotę chyba 50zl a wszystkie części maja na miejscu odrazu na stole go sprawdzą jeśli jest dobry zakład. Ja wolałem oddać swój. Niby z altkiem prosta robota. Ale w jednej hurtowni nie mieli wszystkiego, a więc jazda za częściami czy płacić za wysyłkę części wyjdzie tyle co robocizna, a oprócz tego otrzymujesz gwarancję. Więc gdyby coś było nie tak możesz reklamować. A jeśli zrobisz sam to gwarancji nie dostajesz.
Opublikowano
Nie wiem jaki masz alternator, ale części pewnie dostępne i z wymianą standard, warto go całego obejrzeć i zregenerować za jedną robotą. Sprzegielko, stojan, właśnie komutator, szczotki itd. Ale to już będziesz widział co mu potrzeba. Ewentualnie oddaj go do roboty, nie biorą dużo za robotę chyba 50zl a wszystkie części maja na miejscu odrazu na stole go sprawdzą jeśli jest dobry zakład. Ja wolałem oddać swój. Niby z altkiem prosta robota. Ale w jednej hurtowni nie mieli wszystkiego, a więc jazda za częściami czy płacić za wysyłkę części wyjdzie tyle co robocizna, a oprócz tego otrzymujesz gwarancję. Więc gdyby coś było nie tak możesz reklamować. A jeśli zrobisz sam to gwarancji nie dostajesz.

 

90A Bosch, części szukać w hurtowniach tj. Intercars, Rodon czy jakiś bardziej specjalistycznych?

Co do samego problemu, jakie oznaki dawałby walnięty regulator napięcia bo to już większy koszt żeby wymieniać w ciemno.

Opublikowano
Regulator powodowałby skoki napięcia, tyle że razem z regulatorem są szczotki z tego co kojarzę. Jako jeden element. A gdzie szukać to najpewniej w Boschu będą mieli części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.