Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mały udate: samochód ze względu na wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia otrzymał nową chłodnicę nissens cały układ został przepłukany i zalany świeżym płynem, niestety problem nie ustąpił i jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą, która najprawdopodobniej poddała się po 10 tyś km jazdy na gazie. Uszczelka była jeszcze oryginalna w planach dokładne oczyszczenie splanowanie głowicy wymiana wszystkich uszczelek i uszczelniaczy, montaż nowych świec i popychaczy zaworowych na koniec świeży lej i komplet filtrów. Po naprawie postaram się wrzucić kilka fotek ale wcześniej gruntowne czyszczenie pranie tapicerki i woskowanie.
  • 10 miesięcy temu...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Kolejny serwis tym razem przed sprzedażowy ponieważ samochód planuję wystawić na sprzedaż

34f87b39be0ed792.jpg

4d59a070eef5318d.jpg

cd63019a14baebc5.jpg

Chrupek oprócz tego dostał nowe sprężyny tył, wymieniono olej tylnego mostu oraz korki i podkładki, kocówki drążków lemforder, itd. Każda naprawa oczywiście odnotowana

Ogólnie samochód jest w bdb stanie mechanicznie ogarnięty w 100%, podłoga zdrowa brak oznak korozji, na błotniku prawym pojawił się niewielkie ognisko korozji jak nie znajdzie nowego właściciela trafia na lakiernię.

Edytowane przez ukanio
  • 7 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.